نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

روزهای قشنگ زندگی ما

1391/10/27 14:46
نویسنده : مامان نسترن
733 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا ادم اینقدر درگیر روزمرگیهاش میشه که یادش میره هر لحظه میتونه زیباترین لحظه زندگیت باشه ....حتی زمانی که ممکنه کسالت داشته باشی ولی در کنار عشقای زندگیت اروم بگیری...

منظورم از نوشتن این مطلب ....دیروز صبح وقتی چشمامو باز کردم از شدت سر درد نمیتونستم سرمو بالابیارم....تقریبا 3 روزه که اینطوری بودم ولی نه به این شدت....با هرسختی بود بلند شدم ... باید با بابا میرفتیم اداره تامین برای سابقه کاری وبیمه....

نمیدونم چه جوری رفتیم و برگشتیم ولی وقتی رسیدم خونه گلاب به روتون..............

خوشبختانه وقتی رسیدیم شما صبحانتو خوردی و خوابیدی....

یکم شیرینی خوردم و نفهمیدم کی خوابم برد....

وقتی بلند شدم دیدم بابا هنوز خونست....ازش پرسیدم چرا شرکت نرفتی ؟؟؟؟گفت به کارمنداش گفته چکار کنن و فعلا تا بعد از ظهر که جایی قرار داره و باید بره پیشم میمونه....منو میگی این شکلی شدممژهتعجب

بعد با خیال راحت دوباره خوابیدم....الهی من فدای شما پدر و دختر بشم که همین طور که دراز کشیده بودم دیدم صدای اروم پچ پچ میاد...اومدم دیدم دوتایی نشستین و دارین لگو بازی میکنین و شما هم داری اب میوه میخوری....دلم داشت برای همه این مهربونیها قققققققققنج میکشید...            

بعداز ظهر بابا رفت و منم خیلی بهتر بودم.....شب که بابا اومد گفت که حاضر بشین بریم یک دوری بزنیم....بعد هم رفتیم بالای مرکز خرید پروما تا حسابی بازی کنی....

متاسفانه دوربین با خودم نبردم و چند تایی عکس با موبایل گرفتیم که اصلا کیفیتش خوب نبود ولی برای یادگاری چندتاشو برات میذارم عزیز دلم...

                           

                           

       

       

       

       

                               ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهسا مامان مرسانا
27 دی 91 18:06
بابا اکتیو.....چه تند تند می اپی خواهر جون


به به چه عکس های خوشگلی

نسترن جون قدر این بابا ودختر رو حسابی باید بدونی

راستی قرار کلوپ پاندا پا برجا...خیلی وقته منم میخوام مرسانا گلی رو ببرم کلوپ پاندا....پایه بودی خبرم کن....(جمعه عصر)

ان شاالله بهتر بشی:



اره واقعا عزیزم...یک وقتایی ادم میفهمه هر چقدر هم محبت میکنی بازم کمه...
اره خانمی منم میام...
مامان حسنا
28 دی 91 9:27
ایشالا که نیروانا جون همیشه سالم و سلامت باشه.........


انشاا...شماهم همیشه سالم و سلامت باشین گلم
مهلا
29 دی 91 17:18
خوشحالم که بهتری
قربون این دخمل برم من که اینقده نازه
قربون اون موهات که گوجه ای بستی خوشگل من


مرسی خاله مهلا دوست داشتنی
مامان افسانه
30 دی 91 9:41
ان شا ا... که سالم و سلامت و شاد باشید



ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
30 دی 91 13:04
سسسسسسسلام نسترن جون
هی وای من چقدر زود آپ میکنی خوش بحالت چقدر لباسهای نیروانا خوشکلند دست مامان گلتتتتتتتتتتت درد نکنه
عکساتون خیلی خوب بودن خسته نباشید

ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯)
ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v
ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)



چشماتون خوشگل میبینه ...نه بابا هنوز کلی از کارها و شیرین کاریاش مونده که وقت نمیکنم بیام اپ کنم...مرسی عزیزم که به ما سر میزنی
مهدي كوجولو
30 دی 91 23:24
خدا كنه شما هميشه سلامت باشيد و سايه بابايي مستدام و لطف دختري بي كران،كنار هم سلامت و خوشبخت باشيد


مرسی عزیزم...امیدوارم شما هم همیشه سالم و شاد و خوشحال باشید...مهدی گلمو ببوس
ثمین
1 بهمن 91 10:21
سلام! اومدم دعوت کنم تا از ویژه نامه ی روز عشق دیدن کنید!
اینم آدرسش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/cat31.php


با کمال میل عزیزم
مامانی روژینا
1 بهمن 91 11:28
چه دختر خوشگلی بوس برای این خوشگله خاله


بوووووووس برای خاله مهربون
مامان نی نی
1 بهمن 91 15:58
سلام دوست عزیزم وبت رو خوندم
ماشاالله چه دختر نازی داری واقعا لذت بردم خدا برات هزار سالش کنه
اگه دوست داشتی به ما هم یه سر بزن خوشحال میشیم دوستیمون ادامه پیدا کنه
مخصوص نیرواناجونم


سلام دوست عزیز...ممنونم از این همه لطفت گلم...
با کمال میل .باعث افتخارمه دوست خوبی مثل شما داشته باشم
مامان آرشیدا کوچولو
2 بهمن 91 1:13
واااااااااااای چقدر دخملمون جیگمل شده نسترن جون خوش به حالت دیگه چی کم داری با وجود این دخمل فرشته و باباهی مهربونش


*خوش به حالمون که دوستای گلی مثل شما داریم
مامان آرتین (الهه)
2 بهمن 91 12:13
ی عالمه بوس واسه نیروانا جون و مامان گلش


*ما هم روی ماهتونو میبوسیم
مامان آنیا
2 بهمن 91 14:15
عزیزم امیدوارم همیشه سالم باشی دست همسر محترمتون و البته نیروانا عسلی درد نکنه که همکاری کردن تا استراحت کنی چه عکسهای قشنگی از دخترمون گذاشتی
همیشه در کنار هم شاد باشید


ممنونم دوست خوبم.
امیدوارم شما هم همیشه سالم و شاد باشین...
بوس برای انیا جونم
عموی محیط بان
3 بهمن 91 15:44
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
صبا
10 بهمن 91 0:09
بی صبرانه منتظر حضورتان در وبلاگم هستم.
nafi3
23 بهمن 91 20:51
خوشششششش به حالت امیدوارم خوش گذشته باشه نیروانای عزیز
مامان نیروانا
28 بهمن 91 18:27
با اینکه همه ی عکسای خوشگل نازنینم رو دیده بودم نمیدونم چرا برات بوس و عشق نفرستاده بودم. حواس پرتم دیگه. ببخش