نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

نظر سنجی وبلاگی...

1392/4/11 9:08
نویسنده : مامان نسترن
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

                                     Gifs Animés minnie 4  

                                     ✿✿   ممنون از زهره عزیزم بابت دعوتشون ✿✿

 

1- اگه ماهی از سال بودم ؟ باز هم فروردین مژه

2-اگر روزی از هفته بودم؟ پنج شنبه(چون بیشترپارتی ها و دورهمی ها مون 5 شنبه شب هاست و فرداش هم تعطیله )

3-اگر عدد بودم؟ 7

4-اگر نوشیدنی بودم؟ آب

5-اگر ثواب بودم؟ کمک به بیماران نیازمند و کودکان بی سرپرست خیال باطل

6-اگر درخت بودم ؟ درخت اقاقیا

7-اگر میوه بودم؟ توت فرنگی

8-اگر گل بودم؟ ارکیده

9-اگر آب و هوا بودم؟ بهاری و بارونی

10-اگر رنگ بودم؟ صورتی و بادمجانی

11-اگر صدا بودم؟ صدای نازک و ظریف دختر نازم بغل

12-اگر پرنده بودم؟ فلامینگو

13-اگر فعل بودم؟  شاد بودن

14-اگر ساز بودم؟ پیانو

15-اگر عضوی از بدن بودم؟ مغز(چون با فکر درست میشه تو زندگی یک انسان موفق بود) متفکر

16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟ دریا

17-اگر یک حس بودم؟ حس زندگی

                 

                                  واما دوستان دعوتی من

                                                        مامان فری عزیز

                                                           مهلای عزیز

                                              مریم جون مامان نیکان عزیز

پسندها (6)

نظرات (0)