نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

بارش اولین برف امسال

1391/9/27 18:30
نویسنده : مامان نسترن
727 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح وقتی از خواب پا شدم و از پنجره بیرونو نگاه کردم منظره سفید خیلی زیبایی دیدم....بعد هم نیروانارو بردم جلوی پنجره اتاق تا این لذت زیبا رو با هم تقسیم کنیم...

زیباتر از اون دیدن گل خوشگلی بود که در این سرما شکفته بود و به ما نشون میداد که زندگی در هر حال و هوایی جاریست....

خدا رو هزار بار شکر که با تمام این ترافیک ها و سر درگمی ها ننه سرما راهو گم نکرد و به موقع هم رسید به شهرمون....

                                   

این گل خوشگل تو گلدونای عزیزم که روی تراس خونمون گذاشتیم شکفته....

             

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماني مسافر كوچولو
27 آذر 91 19:09
برففففففففففففففففف
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 19:25
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نگین مامان رادین
28 آذر 91 19:27
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی است وقتی همه چیز یخ می زند! "یلدا مبارک" http://www.sook.ir/newsimages/uploads/2012_12_16_23_43_57533.42401.jpg.jpg
مهسا مامان مرسانا
29 آذر 91 9:42
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . . پیشاپیش یلدا مبارک
مامان نيروانا
3 دی 91 8:12
دلم هواي اين تراس رو كرد با اون گلدون و گل قشنگش كه يادآور مهر باغبونشه و براي همين توي سرما و برف زمستوني باز شده كه بگه مهرت مدامه نسترن جون، بهار و پاييز و زمستون نميشناسه. پاينده باشي دست عزيزم با دختر نازنينت