نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

پایان 18 ماهگی و اولین تجربه مسواک زدن

1391/9/21 0:19
نویسنده : مامان نسترن
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

    niniweblog.com         niniweblog.comniniweblog.com 

عزیزترینم...گل همیشه بهاری من ....

پایان 18 ماهگی.....و ورودت را به ماه 19 تیریک میگم....

♥چشماي بسته ي تو رو با بوسه بازش ميكنم♥

♥قلب شكسته ي تو رو خودم نوازش ميكنم♥

♥نميذارم تنگ غروب دلت بگيره از كسي♥

♥تا وقتي من كنارتم به هر چي مي خواي ميرسي♥

♥خودم بغل ميگيرمت ، پر ميشم از عطر تنت♥

♥كاشكي تو هم بفهمي كه ميميرم از نبودنت♥

♥خودم به جاي تو شبا بهونه هات و ميشمرم♥

♥جاي تو گريه مي كنم جاي تو غصه مي خورم♥ 

♥هر چي كه دوست داري بگو حرفاي قلبت و بزن♥ 

♥دلخوشي هات ماله خودت درد دلات براي من♥

♥من واسه ي داشتن تو قيد يه دنيا رو زدم♥

♥كاشكي ازم چيزي بخواي تا بتو دنيا رو بدم♥ 

 

دختر قشنگم در تاریخ 91/9/20 برای اولین بار با کمک مامان شروع به مسواک زدن کرد....

نیروانا جون در حال حاضر 16 تا مروارید سفید خوشگل  داره  و تصمیم گرفتم تا برای مراقبت از اونا مسواک زدنو شروع کنیم...

                                       

       

       

       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساجده
21 آذر 91 0:19
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان آرشیدا کوچولو
21 آذر 91 0:52
قبونت برم فرشته ناز آفرین دخمل خوب که دندونهای سفید خوکشل ات رو مسواک میزنی
پگاه
21 آذر 91 11:53
وای خدا .مبارکت باشه عزیز دلم مسواک زدنت یک قدم دیگه بسمت بزرگ شدن برداشتی امیدوارم همه قدمهات با موفقیت باشه عزیز دلم
پگاه مامان آرتین
21 آذر 91 18:50
چه مسواک وخمیردندون نازی.مبارکه آفرین دخترگلممممممممممممممم http://artinjan90.niniweblog.com من لینکتون کردم
محبوبه
23 آذر 91 9:08
به به آفرین همیشه مرواریدهای سفیدی داشته باشی گل من
مامان شراره
24 آذر 91 1:17
سلام خوشگل خانوم.باريكلا به تو كه مواظب دندوناتي عزيزم.قربونت برم كه اينقده خانوم شدي ومسواك ميزني راستي عكسهاي مسافرتت هم خيلي خوشگل بودن.نسترن جون ايشالله هميشه به سير وسفر وشادي
مهسا مامان مرسانا
25 آذر 91 11:36
عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک عزیز خاله آفرین دخمل ناز دست مامان نسترن درد نکنه که در مسواک زدن کمک دخملی میکنه
سمانه
26 آذر 91 11:16
سلام نسترن جونم ای جانم فرشته کوچولومون مسواک می زنه چقدرم ناز شده این نازنین دخملمون خوشبخت باشین در کنار هم
مامان اطلس
26 آذر 91 18:45
هميشه سالم و سلامت باشي عزيزم
مامان رادین
27 آذر 91 16:03
18 ماهگیت عزیزم مبارک
مامان نيروانا
3 دی 91 8:05
مباركه عسل خانوم،‌18 ماهگي و اولين مسواكت مبارك. ميبوسمت خوشگل خاله.
مامان آنیا
13 دی 91 10:06
قربونت برم عزیزم چه مسواک قشنگی مواظب مروارید های قشنگت باش عروسک
سمیرامامان پرنیان
9 اسفند 91 13:27
چه موهای فرفری خوشملییییییی