نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

اولین سفر هوایی عروسکمون

1391/9/18 23:00
نویسنده : مامان نسترن
2,386 بازدید
اشتراک گذاری

حدود 2 هفته پیش چند روز تعطیلی پشت سر هم داشتیم و از اونجایی که کار بابا این روزا خیلی فشرده ست تصمیم گرفتیم از این موقعیت استفاده کنیم....

2 اذر ماه یک روز پاییزی زیبا +سه تا بلیط هواپیما و بالاخره حرکت بسوی مقصد(جزیره زیبای کیش)

قبل از رفتن خیلی نگران بودم که تو این مدت به خاطر نداشتن وسایل کافی برای اماده کردن غذا و میان وعده هات  بهت سخت بگذره ولی خدا رو شکر اصلا مشکلی نداشتم و خیلی خیلی بهمون خوش گذشت.

عزیز دلم خیلی خوش مسفرت بودی و اصلا اذیت نکردی (عااشقتم )

                                          

هر وقت هم خسته میشدی و خوابت میومد بالشت کوچولوتو بغل میگرفتی و تو کالسکه میخوابیدی....

هر جا هم میرفتیم کلی برای خودت دوست پیدا میکردی و چند تا هدیه هم گرفتی (نیروانا خانومه دیگه)

        

بقیه عکسها در ادامه مصلب....

 

 

        

                             

        

        

                             

          

                       

                         

        

          

                                   الهی قربونت برم فرشته کوچولوی من

        

         اینجا موقع شام بود که در محوطه باز با همه سر و صدا های اطرافت اینطوری خوابیدیبغل

                      

                               در راه برگشت داخل هواپیما(داری دنت میخوری)

           

           

                                      بعد هم تا نشستن هواپیما خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محبوبه
19 آذر 91 13:58
دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده بود.انشاالله همیشه به مسافرت و شادی.
پگاه
20 آذر 91 21:45
نسترن جون دلم برای شما و فرشته خوشگلت خیلی تنگ شده بود.از دیدن عکسا حسابی دلم باز شد. بوووووووووووووس
پگاه مامان پایا
20 آذر 91 22:27
جیگرشو برم که مثل فرشته ها خوابیده.آفرین به دختر خوبم که خوش مسافرت بوده مامانش همیشه به مسافرت ان شاله سفرهای بهتر هزار تا بوسش کن این فرشته خانم رو
بهناز خانومی
21 آذر 91 11:16
سلام
خیلی خوشحالم کهبازم اومدی آپ کردی آخه خانومی یلی دیر به دیر آپ میکنی
راستی یه سوال از مشهد تا کیش چقد راهه با هواپیما؟



سلام عزیزم...از مشهد 1 ساعت و 55 دقیقه راهه...
مهسا مامان مرسانا
25 آذر 91 11:37
واییییییییییییییییی چه عکس های نانازی مسافرت های بی خطر قربون دختر خشوگل بشم که مامان وبابا رو اذیت نکرده وخوش سفر بوده
مامان رادین
27 آذر 91 16:02
سلام همیشه به سفر عزیزم چه ناز شدی
مامان امیرناز
29 آذر 91 20:00
چه عکسای خوشگلی گرفتی عزیزم پس بگو چرا مامانی پیشمون نمیاد ایشالا مسافرت بهت خوش گذشته باشه دوستت دارم فرشتههههههههههه
مامان نيروانا
3 دی 91 8:04
سلام نسترن جونم،‌ دلم براتون تنگ شده بود اومدم عكساي نيرواناي عزيزم رو ديدم روحم تازه شد. خدا رو شكر كه بهتون خوش گذشته و دخترمون خانومه و خوش مسافرت. ايشالا هميشه به سفر و شادي باشين عزيزاي من. ميبوسمتون
ازاده مامانه هانا
21 بهمن 91 15:49
نسترن خیلیییییییییی وقت بود نتونسته بودم بیام حسابی دلم براتون تنگ شده بود باورت نمیشه انگار تازه شدم با دیدن این عکسای دختر نااااااز. میشه به سفر خانوم حساااااااااابی بزرگ شده هااااا اسفند یادت نرهههه. ببخش که زیاد نمیرسم بیام دخترگلتو ببوس