نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

از دنیای مجازی تا دنیای واقعی

1391/9/2 8:15
نویسنده : مامان نسترن
581 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام مخصوص به همه عزیزان و دوستان گلمون که جویای حال من وعسل کوچولوم بودن و شرمنده از اینکه نتونستم بیام و لطفشونو حبران کنم ...چند روزی نیستم و قول میدم حتما بعدا بیام و به خونه های خوشگل مجازیتون سر بزنم...من و نیروانا خیلی دوستون داریم.  

حدود دو هفته پیش پیغامی تو این دنیای مجازی دریافت کردم که بوی عطر بهار میداد...عطر دل انگیزحضور...حضور یک فرشته عزیز و دوست داشتنی تو شهرمون اونم چه فرشته ای....نازنینی به نام نیروانا...

هم نام عسل من ....

به محض اینکه پیغامی رو که الهه جون زحمت کشیده بودن و برام فرستاده بودن خوندم با فریبا جون تماس گرفتم و باهم برای روز بعد که پنج شنبه میشد قرار گذاشتیم...

لحظه زیبایی بود دیدار 2 نیروانا باهم...انگار چندین وقته همیدیگرو میشناختن .

من خیلی خوشحالم از اینکه از طریق این خونه مجازی دوستان نازنینی مثل فریبای گلم پیدا کردم و زیباتر اینکه بتونم از نزدیک هم این دوستی رو ادامه بدم. http://nirvana.niniweblog.com 

اینم کادوی خوشگلی که نیروانا جون و فریبا جون برای دخملی من اوردن و ما رو حسابی شرمنده کردن و خیلی ازشون ممنونم.

       

       

       

       

این گلدون معطر خوشگلو فریبا جون برای من اوردن که بازم ازشون ممنوم

                    

اینم هدیه دخملی من برای نیروانا جون...یک جعبه جور چین که امیدوارم فرشته کوچولو خوشش اومده باشه...

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسا
2 آذر 91 17:20
سلام نسترن جون خوبید؟ قرون نیروانا جون دوست نازش برم من چه هدیه های زیبایی مبارک باشه می بوسم روی ماه نیروانا و دوست گلش رو بوسسسسس
مامان ملینا
4 آذر 91 10:52
چه دیدار خوب و جالبی . واقعاٌ این رفت و آمدا خیلی زیباست
مامان نيروانا
6 آذر 91 7:58
نسترن عزيزم،‌هنوز از عطر حضورت سرشارم. اومدم بگم كوچيكِ تو و نيرواناي گلت هستم هميشه. عاشق اين دنياي مجازي ام كه ما رو و نيرواناها رو بهم رسوند. ميبوسمتون هماره
مامان بیتا
6 آذر 91 11:46
سلام مامان نسترن جون خدایی دنیای مجازی عجب دنیایی هستش چند وقت پیش هم یکی از دوستان برای دخترم هدیه فرستاده بود خدا دوستیتون رو بیشتر از این بکنه به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان سمانه
7 آذر 91 3:19
وای نسترن جون پس کجایید دلمون براتون تنگ شده بود خیلی بده که از گل دخترمون مارو اینقدر بی خبر میزاری خیلی خوبه که ادم دوستهای به این خوبی داشته باشه
مامان مریم
7 آذر 91 10:10
وبلاگ قشنگی دارین مثل دختر نازتون...سعی کردم همه ی پستاتونو بخونم...لذت بردم...نیروانای خوشگلمم ببوسین ..لینک کردم البته با اجازه...
مهدی کوچولو
7 آذر 91 10:46
سلام به همه دوستای عزیزمون مهدی ما در مسابقه نی نی و محرم ژرنال دنیای نفیس شرکت کرده این اولین مسابقه ای است که مهدی جون شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید خوشحال میشیم مهدی خان با رای شما عزیزان برنده بشه.کد عکس ۳۰ هست و پایین لینک وبلاگ روگذاشتم. آلبوم کودکان محرم ۹۱ ژرنال دنیای نفیس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آذر 91 11:26
سلام خانوم گل....خوبی؟ماشاا... عسل خانوم چقققققدر بزرگ شده....من همین الان یه فرصتی پیدا کردم اومدم تا با عرض شرمندگی زیادددددددددد جویای احوالتون بشم...دوستون دارممممممم
مهسا مامان مرسانا
7 آذر 91 21:55
به به قربون این دو تا نیروانا برم من دستشون درد نکنه چه هدیه های خوشگلی نسترن جون رسیدن بخیر دلم براتون خیلی تنگ شده بوسسسسسسسسسسس
مامان آراد(خاطره)
13 آذر 91 1:33
سلام ..امیدوارم که خوب باشین..آراد جان در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده .. خوشحال میشیم اگه به آدرسی که پایین براتون گذاشتم برین و به آراد که کدش 007 هستش رای بدین.. با تشکر http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان امیرناز
13 آذر 91 10:32
سلام عزیزم چه فرشته هایی ادم حظ می کنه کچایی نسترن جون کم پیداییی؟
مامانی فری
13 آذر 91 10:39
اینشالله همیشه روزهاتون پر از شادی و لذت باشه چه چیزی بهتر از دیدار یه دوسته مجازی نسترن جون خیلی حضورت کمه دلمون براتون تنگ شده نیرواناجون از طرف من ببوس
مامان پرنیان
14 آذر 91 18:50
انشالله دوستیتون جاودان و پایدار