نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

جریان مریضی خانوم خانوما

1391/8/6 23:20
نویسنده : مامان نسترن
722 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته یک هفته خیلی بد و پر استرسی رو پشت سر گذاشتیم که حسابی بهمون سخت گذشت....فرشته کوچولو و دوست داشتنی خونمون حسابی مریض شده بود طوری که تا حالا بچمو اینطوری بی حال ندیده بودم ....پنجشنبه گذشته بیرون بودیم که شروع کردی به بالا اوردن و تا وقتی به خونه رسیدیم تب هم کردی و خلاصه فرداش که جمعه بود اسهال هم اضافه شد....نمیدونم چه جوری برات بگم که چی به ما و تو گذشت و چه قدر همه نگرانت بودن....

                                                   

بعد از یک هفته خدا رو شکر از روز پنج شنبه دیگه هیچ علائم بیماری نداشتی و لی هنوز مثل قبل خیلی سرحال نیستی.

و اما خبر خیلی مهم که باید بگم اینه که تو همین هفته پر دردسر ...پنج تا از دندونای خوشگلت در اومدن و دو تا هم در حال بیرون اومدن هستن...

                                 حالا عزیزم 12 تا مروارید خوشمل داری .

الهی فدات بشم من که اینقدر صبوری که با این همه درد وقتی برات شعر میخوندم بازم بهم لبخند میزدی...

با هر نفسی که میکشم از خدا میخوام که دیگه هیچ وقت کسالت تو رو که عزیزدل من و بابا هستی نبینم....                    

دلم کباب میشد وقتی اینطوری بی حال میدیدمت...

       

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان احسان
7 آبان 91 9:52
سلام عسسسسسسسسیسم امیدوارم همیشه سلامت باشی خانوم گل کوچولو
مامان احسان
7 آبان 91 9:52
راستی یادم رفت بگم من عاشق این بلوز نیروانام
پگاه
7 آبان 91 13:20
الهی بمیرم واسه فرشته قشنگم.الهی همیشه سالم و سلامت باشی عزیز دلم ان شاله دیگه هیچوقت تن خوشگلت نیازمند دکتر نباشه عزیز دلم
زهرا _ مامان مریم گلی
7 آبان 91 13:46
عزیزمممم...نیروانای نازمممم...الهی دیگه هیچوقت مریض نبینمت خاله.... چقدر عکساش دلمو کباب کرد....اومده بودم حالتونو بپرسم....و بگم گوگل ریدرم راه افتاد...دیگه هر وقت اپ کنی میام تا جائی که بتونم....دوستون دارمممممممم
مهسا مامان مرسانا
8 آبان 91 12:15
عزیزمممممممممممم خیلی نگرانت بودم این مدت و هر روز از مامان نسترن جویای احوالت بودم گلم الهی که همیشه تندرست باشی دختر گلم در ضمن مروارید های جدیدت مبارک .....دیگه خانومی شدی واسه خودت ها.....کی با هم بریم شیشلیک بخوریم خاله؟؟
مهدی کوچولو
9 آبان 91 0:05
وای دل منم کباب شد خدا نکنه هیچ بچه ای مریض بشه،منم این روزا حال خوشی ندارم عسلکم یه کم کسالت داره.دندوناتم مبارک عزیزم
مامان رهام
9 آبان 91 11:14
سلام نسترن جون الهی خاله فداش شه چقد ناراحت شدم........خدا رو شکر که بهتره......تو عکسا چقد معصومه طفلکی مریضی خیلی سخته و تحملش برا بچه ها سخت تر
مامانی فری
10 آبان 91 12:56
عزیزممممممممممممممممم مبارک باشه مرواریدهای خوشگلت اینشاالله همیشه شادو سالم باشی و دیگه مریض نشی الهی امین نسترن جون کامنت قبلی حواسم نبود خصوصی شد
مهلا
10 آبان 91 22:04
نبینیم هیچ وقت مریض و بیحال باشی فرشته کوچولوی من نگاش کن چطوری خوابیده قربون اون لباس گل گلیت برم ناناز من
مائده(ني ني بوس)
11 آبان 91 14:53
آخي نازي ايشالا زودي خوب شي
مامان رادین
11 آبان 91 23:19
خدا رو شکر عزیزم حالت خوب شده حسابی مواظب خودت باش گلم
مهسا
12 آبان 91 22:04
سلام نسترن جون الهی قربون نیروانا جون برم من عزیز دلم انشاا.... همیشه سلامت باشی گل من می بوسم روی ماهت رو بوسس
الهام مامان رامیلا
13 آبان 91 19:05
مبارکت باشه عزیزم انشالله ذیگه درد نکشی عزیزم نسترن جان خودت خوبی خانمی ؟
مامان الهه
14 آبان 91 17:12
عزیزم مبارکت باشه عروسک
الهه مامان یسنا
15 آبان 91 9:28
سلام خصوصی
مامان شراره
15 آبان 91 21:09
سلام نسترن جون.بميرم الهي چرا پري دريايي خوشگل من مريض شده بود؟اخي.چقدر تواين عكسها معصومه عسل منم اينمدت همش مريض بود.همه ميگن ويروسه وازاب وهواست.ولي خداروشكر كه الان حال نيروانا جون خوب شده. درضمن دراومدن دندوناي خوشگلشم مباركه
مامان آرشیدا کوچولو
16 آبان 91 0:32
عسیسم خدا بد نده نسترن جون درکت میکنم آرشیدا هم همین احوال رو داشت دلبری . انشالله هیچ نی نی مریض نشه
مامان امیرناز
16 آبان 91 19:43
سلام عزیز دلم بلا دور باشه فرشته نازم
الهه مامان یسنا
17 آبان 91 0:23
خصوصی
ارین و مامانش
17 آبان 91 12:29
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
فرشته
18 آبان 91 16:18
سلام من وبلاگ ندارم میشه به منم رمز بدید میخوام عکس تولد ببینم ایمیلم رو خصوصی فرستادم اگه واستون ممکن بود برام رمز رو بزارید


حتما عزیزم
مامان آنیا
20 آبان 91 15:33
خیلی ناراحت شدم عزیزم امیدوارم که زود زود حالت خوب بشه در ضمن دندونهای جدیدت مبارک
مامان آرتین (الهه)
21 آبان 91 17:45
الهییییییی مامانی میدونم خیلی سخته مریض شدن نی نی ها مرواریدهای جدید مبارکککک
ثمین
23 آبان 91 10:31
سلام عزیزم کم پیدا شدین! حتما از موضوعات دنیای نفیس قسمت ژورنال لباس کودک دیدن کنید! مدلهای بافتنی زیبا و جدیدی رو براتون گلچین کردم که فکر کنم خوشتون بیاد! چون میدونم خوش سلیقه اید گفتم!
فرشته
23 آبان 91 19:42
مامانی من هنوز منتظر رمزم


عزیز دلم من چندین بار برات رمز ایمیل زدم...
نیلوفر - زیبا زن
25 آبان 91 12:12
خدایا همیشه مواظب این فرشته ی ناز خودت باش بلا دور باشه از وجود پاکت عزیزم نسترن جون به دخترمون رسیدگی کن تقویتش کن ایشالا سرحال بشه دوستت دارم نیروانای نازنینم
مهدی کوچولو
27 آبان 91 8:09
نیروانا جونم کجايی؟دلم تنگیده بیا دیگه
مامان احسان
27 آبان 91 13:59
سلام نسترن جون اونقدر عکس های گلت رو برامون نگذاشتی که توی وبلاگ نیروانای فریبا جان دیدمش ببوسش
ارین ومامانش
27 آبان 91 15:53
فرشته
27 آبان 91 20:40
مامان آنیا
29 آبان 91 22:29
نسترن جون کجائید دلمون براتون تنگ شد هر جا که هستید شاد باشید
شايان
30 آبان 91 7:37
دخمل ناز
سمانه
30 آبان 91 10:29
سلام عزیز دلم خوبین ؟ امیدوارم دخملمون خوب و خوش باشه خانومی یه زحمتی واست داشتم اگه امکان داره بیا وبمون و توی لینک مسابقه برو و به دخملی گروه 8 شماره 1077 و به خودم گروه 11 شماره 1105رای بده ممنون گلم
ثمین
1 آذر 91 13:44
سلام گلم من هر روز آپ میکنم سه چهار پست! الان که دیدم نوشتید 144 پست قبل نمیدونم از کدوم پست قبل تر! چند تا رو چک کردم نبود! ببین گلم! وقتی پست رو باز میکنی بالاش اول آدرس سایت رو نوشته بعد / بعد نوشته post بعدشم یه عدد داره اون عدد رو بگی حله یه چیز دیگه! ایمیل تونم برام بزارید تا بتونم رمز رو براتون ایمیل کنم گلم
ماامان آوينا
1 آذر 91 16:30
خدا نكنه اين فرشته كوچولوي ناز مريض باشه خاله جون مباركه به خاطر دندوناته كه اينقدر اذيت شدي بهمون سر بزن
فرشته
3 آذر 91 11:58
سلام واسه من چیزی نیومده به هرحال ببخشید اگه سیریش شده بودم. خداحافظ