نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

عصر زیبای پاییزی

1391/7/22 20:02
نویسنده : مامان نسترن
1,514 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خانوم مامان...16 ماهگیت مبارک عزیزم...

                        

این روزها مثل برق و باد میگذره و هر روز خدا رو شاکرم از اینکه در کنار مایی...

و البته هر روز شاهد تفییرات زیبای کودکیت هستم و نطاره گر بزرگ شدنت و شکوفا شدنت....

و اما در بعد از ظهر زیبای پاییز و در اغاز ورودت به ماه 17 خاله مهسا جون تلفن زد و با هم قرار گذاشتیم تا شما دو تا عروسک ملوسکو(شما و مرسانا جون) ببریم بیرون تا هوایی تازه کنید....

خلاصه رفتیم پارک و ماشین شارژی رو هم با خودمون بردیم و حسابی بهتون خوش گذشت....

                                                   

اینقدر خوشحال بودین که دلمون نمی یومد بیایم خونه ....

غیر از ماشین بازی کلی هم بدو بدو کردی ....شکلکهای جالب  و متنوع آروین

با صدای خنده های خوشگلت هزار بار زنده میشم نفسم ....عشقم....عمرم....

     پس همیشه و همیشه بخند عزیزمشکلکهای جالب  و متنوع آروین

                                          

 

                          برای دیدن عکسا بیا ادامه مطلب                                      

 

               

               

               

        

               

               

               

                                    اینجا داری هورا میگی....ماچماچ

               

                               اینجا هم میخوای بری سرسره سواری

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهلا
22 مهر 91 20:45
فدای این فرشته های دوست داشتنی ای جونم نگاشون کن چطوری کنار هم نشستن قربون هورا گفتنت خوشگلم
مریم (مامان آرینا)
23 مهر 91 8:43
الهی چقدر ناز شدی خاله عزیزم چه خوشگل از سرسره میری بالا پیش ماهم بیاید
مامان آنیا
23 مهر 91 9:24
عزیزم چه خانمی شدی چه ذوقی کرده موش موشک خیلی قشنگ بود
مهسا
23 مهر 91 19:04
سلام قربون نیروانا جون برم من خوشگل خانوم 16 ماهگیت مبارکقربونت برم من نیروانا جون خوش خنده انشا ا.... همیشه لبات خندون باشه گل من به به مرسانا جون ناز نازی می بوسمتون گلهای من
مامانی فری
24 مهر 91 9:13
فدای این دوتا دخمل بشم من عکس سومی خیلی جالبه کلی با دیدنش خندیدم خیلی بامزه افتادن از پشت مثل دوتا وروجک که با هم زمین و زمانو زیرو رو میکنن
مهسا مامان مرسانا
24 مهر 91 13:27
قربون این دو تا فرشته بشم که روز به روز شیرین تر میشن نسترن جون در کنار شما ونیروانا جون به ما خیلی خیلی خوش گذشت
پگاه
25 مهر 91 13:26
ای جان جیگرتو برم من ب اون خنده های قشنگت ان شاله همیشه لبت خندون باشه گل من.16 ماهگی هم مبارک باشه خاله 1000 ساله باشی عزیزم
مهدی کوچولو
25 مهر 91 14:37
بزرگ شدنت مبارک عروسک خوشگل خوش به حالتون رفتین پارک ما که شدیم ماهی آکواریومی
مامان آرشیدا کوچولو
28 مهر 91 23:47
عزیز دلم چقدر نیروانا جون خوشکل شده ماشالله عاشق زبل کوچولوی وروجک ت ام
عسل و غزل
29 مهر 91 15:35
سلام عزیزم چقد دخمل ناز نازیت بزرگ شده هزار ماشالا چه عکسای بامزه و با احساسی قربون این دختر عموهای خوشگل
مامان رويين
30 مهر 91 11:55
اي جونم قربون دوتاييتون
مامان رادین
30 مهر 91 15:12
سلام به فرشته های ناز ماشااله براشون نیروانا ج.ن حسابی برای خودت خانمی شدی
مامان آتین
1 آبان 91 8:49
ای جونممممممممم فدای این کوچولوهای نــــــــــاز و دوست داشتنی
مامان امیرناز
1 آبان 91 10:12
سلام عزیزم چقدر خوبه این دوتا فرشته همسنن کلی با هم همبازی می شن ایشالا همیشه بهشون خوش بگذرههههههههه
مامان الهه
1 آبان 91 12:36
همیشه به گردش و شادی باشید وااااااااااااااای چه ماشین خوشگلی
شهراد
1 آبان 91 21:49
نیروانا چه قشنگ می خندی همیشه شاد وخندون باش
مامان آرتین (الهه)
2 آبان 91 13:25
آخی فدای این دوتا فرشته خوشمل عسلم 16 ماهگیت مبارکککک
مامان قندعسل
2 آبان 91 20:03
قربونش برم من 17 ماهگیش مبارک
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:28
ماممانی زود زود بیا عکس بذار دلمون تنگ میشه دیگه عسل خانومو ببوسید
محمد
5 آبان 91 8:41
عید قربان گشته با یلدای طولانی به یک شب این عید مبارک بُد و آن شب به سلامت عیدتون مبارک
مائده(ني ني بوس)
6 آبان 91 18:06
واي اين عسليا دل ميبرنا
زینب
27 آبان 91 7:10
سلام نیروانا جون. من دیانا دوست اون یکی نیروانا هستم!!!!!!!!! خیلی نزدیک هم هستیم میای با من بازی کنی؟ خونه مون صیاد 11...