نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

16 مهر....روز نیروانایی

1391/7/18 0:24
نویسنده : مامان نسترن
629 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من و بابا به مناسبت روز کودک، خانوم گلی رو بردیم به قول خودش د.د (بیرون)

البته همون جایی که پارسال هم برای اولین بار برده بودمت و جایی بود که یاداور روزهای شیرین کودکی خودم هم هست...(شازده کوچولو)

مامان فدات بشه ...پارسال خیلی کوچولو موچولو بودی و زیاد متوجه نمیشدی ....

امسال خیلی ذوق میکردی و تو قسمت های مختلف هی میچرخیدی و دوست داشتی از همه چیز سر در بیاری....

خلاصه کلی کیف کردی و برات دو تا cdموزیک های شاد کودکانه و کارتهای اموزشی گرفتم...

امیدوارم دوست داشته باشی خوشگلم....

        

                                    این قسمت  نی نی ها نقاشی میکشیدن

        

                 

        

        مامان قربونت بره که اینقدر مهربونی....مدادهای رنگی رو به نی نی میدادی تا نقاشی بکشه

        

        

                                                       بخش کتاب

        

               

                                              بخش وسایل بازی و سرگرمی

        

        

              زیباترین هدیه خدا روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نیلو
18 مهر 91 0:43
چقدر دخترمون ناز و بزرگ شده ماشالا عزیزم نسترن جون نیروانا برام همیشه عزیز بوده و هست همینطور شما
مامان نيروانا
18 مهر 91 14:02
روزت مبارك نيرواناي گلم. كي باشه بياييم از نزديك روي ماهت رو ببينيم و ببوسي. پاينده باشي عزيزم
محبوبه
18 مهر 91 16:10
مامان نسترن معلومه نیروانا خیلی به یادگیری علاقه داره. انشاالله با صرف وقت کافی استعدادش رو بتونین شکوفا کنین و در آینده یک نیروانای نابغه داشته باشیم.خیلی این زمان رو غنیمت بدونین.
مامان الینا
19 مهر 91 13:59
عزیزک نازم نیروانا نیروانا یکی از گزینه های نام گذاری ما هم بود که قسمت نشد دخمل بلا همیشه شاد و پایدار باشی
مهدی کوچولو
19 مهر 91 14:38
روزت مبارک عروسک ،ببخشید دیر شد نبودم تازه رسیدم خونه در اولین فرصت مزاحمتون میشم
مهسا
19 مهر 91 20:19
سلام نسرن جون ای قربونت برم من نیروانا جون خوشگلم ماشاا.... ماشاا... به نیرانا جون خیلی خانوم شده قربونت برم من چه ناز نشسته و نقاشی می کنه الهی چه قشنگ کتاب هارو نگاه می کنه می بوسم روی ماهت رو گل من
خاله نوشین
20 مهر 91 18:21
خاله فدات بشه که مثل ماهی عزیز دلم من عاشق کنجکاویاتم باهوش خاله،من میدونم که آینده ای موفق در انتظارته نفس خاله.امیدوارم همیشه در همه کارها موفق باشی و به تمام اون چیزهایی که در آینده دوست داری برسی و خوش و خرم باشی گلم
مهسا مامان مرسانا
21 مهر 91 16:54
عزیز دلم روزت مبارک قربونت بشم نیروانا جون قدر این مامان وبابای مهربون رو همیشه باید بدونی..... دوست دارم شیطونک
مامان آرشیدا کوچولو
22 مهر 91 15:44
عروسک نازنین باادب افرین مامانی حق داره به دخمل خوشگل اش افتخار کنه فرشته ناز
مامانی فری
22 مهر 91 19:13
=افرین به دخمل باهوش و کنجکاو ایتشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی و قدر مامان وبابای مهربونتو که اینقدر به فکر شما عریز هستن بدونی خوشگلم
مامان رهام
4 آبان 91 10:12
مرسدس
6 آبان 91 13:40
وااااای آفررررین به نیروانا خانوم گلی....چه دخمل خانومی شدی شما عزیززززززززززززززم مامانی اینجا که بردیش کجاست؟آدرسشو میدی لطفا دوست گلم...من آپم..بیا به دیدنم[بوسه][بوسه]