نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

عسسسسسسسسسسسسلم....تولدت مبارک

1391/3/21 17:42
نویسنده : مامان نسترن
9,832 بازدید
اشتراک گذاری


     

                                  فرشته زیبای من (نیروانا) 11/8/90


عروسک قشنگ من....

یک سال از بودن با تو و در کنار تو بودن میگذره و چه لحظات شیرین و به یاد موندنی برای ما هدیه آوردی...الهی مامان قریونت بره ..نمیدونی  پارسال چه حالی داشتم...هی ساک وسایلتو چک میکردم که مبادا برای اومدنت چیزی رو از قلم انداخته باشم..............

                          


شب از خوشحالی تا صبح خواب به چشمای من و بابا نمی یومد و هر لحظه به بهانه ای بلند میشدیم و هی از لحظاتی که قرار بود فردا در کنار تو داشته باشیم صحبت میکردیم..شکلکهای جالب آروین.شب تولدت تا صیح بارون می یومد ...اونم تو اخر فصل گرم خرداد...شاید اون گریه فرشته ها بود که یکی از عزیز ترین هاشونو داشتن بدرقه میکردن تا به زمین بره...شکلکهای جالب آروین

قربون اون دست و ای خوشگلت برم مامانی....
هر لحظه تو رویاها و ارزوهام تو رو میدیدمو حالا داشت همه اونا به واقعیت تبدیل میشد....

صیح ساعت 6 بیمارستان بودم و بابا کارهای بستریمو انجام داد....ساعت 7 رفتم اتاق عمل و قرار بود ساعت 9 زایمان کنم...خبر دادن خانوم دکتر یک مریض اوژانسی دارن و با کمی تاخیر می یان ...اونجا همه هوامو داشتن و هی باهام صحبت میکردن که خسته نشم ولی من بی اختیار گریه میکردم (چون تکوناتو احساس نمیکردم و درد شدیدی هم داشتم)ساعت 10 بردنم تو اتاق زایمان....خانوم دکتر مهربون و دوست داشتنی که واقعابهترین دوست من بود با من صحبت کرد و گفت که حال نی نی  بسیار عاااااااااااااااالیه و جای هیچ نگرانی نیست...
با شنیدن این حرف حسابی اروم شدم و دیگه هیچی نفهمیدم...

ساعت 10:20 صبح روز شنبه 21 خرداد ماه سال 1390 فرشته اسمونی من توسط خانوم دکتر مینو نایبی در بیمارستان رضوی زمینی شد....
                               
نمیدونم چرا با مرور این خاطرات همون حال و هوارو  دارم و گریم گرفته....
نیروانا جونم...بدون که هر لحظه ای که به یادن هستم جسمم سرشار از شادی میشه و ناتوان در برابر این همه خوشحالی و ناخوداگاه اشک از چشمام می یاد....
خاطرات زیبای زایمانمو قبلا نوشتم ولی نمیدونم چرا از تکرارشون خسته نمیشم.حاضرم بخشی از عمرمو بدم ولی یک بار دیگه لحظهای رو که برای اولین بار دیدمت تکرار بشه....
شمارش معکوس برای تولدت شروع شده...خدایا نمیدونم چرا نمی تونم جلوی اومدن اشکامو بگیرم.انگار یک سال به عقب برگشتم و دوباره احساس میکنم تو توی وجودمی...البته تو در هر گوشه قلبم همیشه حضور داری ولی دوران بارداری  یک حال و هوای خاصی برای مادر داره...   شکلکهای جالب آروین
متاسفانه مراسم تولدتو مجبوریم با کمی تاخیر بگیریم.اول اینکه به خاطر یک سری تغییر و تحولاتی که تو خونه جدیدمون دادیم اسباب کشی و چیدن وسایلمون خیلی طولانی شد و هنوز هم  یک کوچولو کارامون مونده...بعد هم انشاا...بابایی قراره با اجازه دکتر از هفته اینده بعد از یک کسالت طولانی و سخت غذا بخوره و دوست دارم با سلامتی کامل تو تولدت حضور داشته باشه....از طرفی هم عمه جون سفر رفته و تا هفته اینده بر نمیگرده و امتحانات مهمونای دوست داشتنیمون هم مزیدی بر علت شده...
البته یک جشن کو چولو برات میگیریم ولی مراسم اصلی طی یکی و دو هفته اینده (انشاا...).
تمام کارای جشنتو انجام دادم و از بابت اون نگران نیستم...
خوشگلم...عمرم...نفسم... عشقم
 تولدت مبارک و اینو بدون باتو خوشبخت ترینم....با تو عاشق ترینم                   
                   شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مهسا مامان مرسانا
21 خرداد 91 0:29
عزیزم منم تولد فرشته کوچولو ناز خاله رو تبریک میگم....خیلی پست با احساسی بود....الهی که همیشه شاد باشید
مهسا مامان مرسانا
21 خرداد 91 0:30
در ضمن مرسانا هم تو وبلاگش یه سوپرایز داره برای نیروانا جون
مهلا
21 خرداد 91 0:36
فرشته کوچولوی اسمانی اولین سالگرد زمینی شدنت مبارک
خاله کوچیکه
21 خرداد 91 2:01
تولدت مبارک نی نی جون! خدا حفظش کنه
مهدی کوچولو
21 خرداد 91 2:21
تولدت عزیزم پر از ستاره بارون .........پر از بادکنک و شمع،پر از ایینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز.....بیان یه عالم عاشق،بیاد هزارتا مهمون تولدت مبارک بهترین هدیه خدا،هزار سال زنده باشی همه خوبیهای دنیا رو برات ارزو دارم
نایسل
21 خرداد 91 2:34
آخی قربونت بره خاله تولددد مبارکککک الهی 120 سالگی اتتت جیگرر خاله چقدر مامانت واست خوشمل نوشته فرشته زمینی
مامان سمانه
21 خرداد 91 3:13
عزیز دل خاله تولدت مبارک امیدوارم سالهای سال در کنار خانواده همچین روزی و جشن بگیرید وای که مامان نسترن چقدر با احساس و قشنگ نوشتی خیلی دلنشینه خاطرات به دنیا اومدن نی نی ها
مامان شايان جون
21 خرداد 91 8:03
نيروانا جون تولدت مبارك. بوووووووووووووس
مامانی فری
21 خرداد 91 8:18
هوا که ابری نبود... .اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن...... آخه یکی ازشون کم شده پرنسس نیروانا خوشگل خانوم تولدت مبارک . . . . . . .
مامان اطلس
21 خرداد 91 9:37
تولدت مبارك .خوشگل خاله خاطرات زايمان براي هر مادري لذت بخشه.
خاله کوچیکه
21 خرداد 91 10:32
بازم تولدت مبارک نیروانای گل من شما رو لینک می کنم
مامان یکتا
21 خرداد 91 10:34
تولدت مبارک مبارکه مبارک قربون این دخمل کوچولوی ناز برم انشااله صد سالگیت را جشن بگیری
مامان تیارا
21 خرداد 91 10:51
عزیزم دخمل خیلی نازی دارید .تولد یکسالگی این فرشته ناز مبارک .امیدوارم زیر سایه پدر ومادر 120 ساله بشه . من از وب مرسانا جون با شما آشنا شدم .اگر اجازه بدید وبتون را لینک کنم
سمانه
21 خرداد 91 11:48
سلام نسترن جونم الهی فدای این دخمل خوشکل بشم که واسه خودش خانومی شده تولد دختر نازنینت رو تبریک می گم امیدوارم 1000000000000000000000 ساله بشه در کنار مامانی و باباییش دوستون دارم نیروانای نازنینم رو ببوس
بهار(مامانی شهراد)
21 خرداد 91 11:49
تولدت مبارک نازنینم.انشاالله 120 ساله بشی و همیشه موفق و خوشبخت باشی
مهدی کوچولو
21 خرداد 91 12:28
بی صبرانه منتظر عکسهای تولدت هستیم خوشگل خاله
مامانی فری
21 خرداد 91 12:41
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^ ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^ ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^ ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^ ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^^^#########################^^^^^^^^ #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####__ نسترن جون مجددا تولد نیروانای عزیز و دوست داشتنی رو تبریک میگم خیلی با احساس نوشتی با ارزوی بهترینها برای شماخانواده خوشبخت
نایسل
21 خرداد 91 12:52
مرسی عزیز دلم
نایسل
21 خرداد 91 12:53
آره تو راست میگی من حداقل حامله میشم باید خدارو شکر کنم
نایسل
21 خرداد 91 12:53
برای نی نی تولد نگرفتی؟
عمه آتنا
21 خرداد 91 12:57
تولدت مبارک باشه خانوم کوچولو انشااله 120 ساله شی
نایسل
21 خرداد 91 13:30
ایشالا اخییی
من اینجاشو نخونده بودم
پس ما منتظر عکسای تولد هستیم


الهام مامان رامیلا
21 خرداد 91 13:37
تولدت مبارک خاله جونم هورا هورا نیروانا یه ساله شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الهام مامان رامیلا
21 خرداد 91 13:39
به به کیف کردم خیلی قشنگ بود نسترن جان بهت تبریک میگم انشالله عروسش کنی این دخمل و بازم تبریک میگم از صمیم قلب
مامان آرشیدا کوچولو
21 خرداد 91 18:31
چقدر با احساس نوشتی موهای بدنم سیخ شد از شوق نوشتنت
مامان آرشیدا کوچولو
21 خرداد 91 18:32
تولد گل کوچولوی خوشبو مبارک
nini themes
21 خرداد 91 19:35
http://www.ninithemes.com نی نی تم مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
danyal
21 خرداد 91 20:20
سلام خوبی ؟؟؟ آوزهایم نفسهایم دلم تنم به نفس تو بنده یادت نره شاد و خرسند باشی
مامانی درسا
21 خرداد 91 20:23
تولدت مبارک نیروانای ناز نازی عزیزم ..... انشاالله همیشه خوش باشی و سالم سالم سالم
مامان آتین
21 خرداد 91 21:20
ای جانمممممممم نیوانا خوشگله 1 ساله شد!!!!! الهی که 120 ساله بشهههههههه و یک سال مادری بر تو مبارک نسترن عزیزم ما هم آپیممممم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 21:45
عزیز دلم تولدت مبارک عزیز دلم تولدت مبارک عزیز دلم تولدت مبارک عزیز دلم تولدت مبارک عزیز دلم تولدت مبارک عزیز دلم تولدت مبارک
مامان الهه
21 خرداد 91 22:21
تشااله زنده باشی همیشه خنده باشی تو آسمون آبی مثل پرنده باشی اینجا که هر نگاهی دیده چقدر تو ماهی اسفند دونه دونه چشم نخوری الهی عزیزم تولدت مبارک نسترن جون به شما هم تبریک میگم که در چنین روزی طعم شیرین مادر شدن رو چشیدی و تبریک میگم به خاطر اینکه لیاقت مادر شدن رو داشتی و خدا چنین مسئولیت سنگینی بهت داد خییییییلی احساست رو قشنگ نوشتی و من هم با نوشته هات گریه کردم. امیدوارم تولد 100 سالگی نیروانا جون رو جشن بگیری
الهه مامان روشا جون
22 خرداد 91 0:47
سلام نسترن جون.تولد نیروانای عزیز رو به شما و بابای مهربونش تبریک می گم.امیدواررم روزهای خوبی رو در کنا رهم داشته باشید.بسیار زیبا و با احساس نوشته بودی. خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
نگین مامان رادین
22 خرداد 91 1:36
قربون دخمل خوشتل بشم که یه ساله شده تولدت مبارک فرشته ی زیبا،مامانی بهتون تبریک میگم و ارزوی سلامتی و خوشبختی فرشته کوچولو رو دارم. مامانی جشن تولد رادین هم بنا به دلایلی عقب افتاد و قراره یک تیر برگزار بشه،خوشحالم که حال بابایی خوب شده و امیدوارم روز به روز بهتر بشه و همیشه کنار هم شاد و خوشبخت و تندرست باشید
مامان رويين
22 خرداد 91 13:48
سلام عزيزم ما برگشتيم مرسي كه دوست خوبي بوديد و مارو فراموش نكرديد. دختر قشنگتم خيلي بزرگ شده خدا نگهدارش باشه
مامان احسان
22 خرداد 91 14:21
سلام گلم تولدت مبارک
مامان یاشار
22 خرداد 91 15:06
نسترن جونم تولد نیروانای خوشگلت رو بهت تبریک میگم. ایشالا که 120 سالپیش رو دور هم جشن بگیرین و دختر نازنینت عاقبت به خیر باشه. از قول منم حسابی بچلونش و ببوسش. یه عالمه
مامان فرزانه
22 خرداد 91 15:29
تولدت مبارک انشالله تولد 120سالگیت خیلی خیلی دوستون دارم
مرسدس
22 خرداد 91 15:46
مباااااااااااااااااااااااارکه مبااااااااااااااارکه...تولددددددت مبااااارکه عسل خاله..... ایشالا 200سال سرخوش و سالم هی تولد بگیری جیگررررررررم...
danyal
22 خرداد 91 20:41
سلام وقت بخیر و خسته نباشی خوبید شما ؟؟؟ و من در انتهای همه آبهای روان باز منتظر توام توایی که می خواهم در همه زمان با من همراه باشی می خواهم با تو جاری شوم در عشق با تو غرق شوم در درون تو و در آغوش تو خدا جانم گیرد شادی و پیروزی برایت همیشه آرزو دارم
مامان امیرناز
22 خرداد 91 23:19
سلام عزیزم مثل همیشه عالی نوشتی اشک تو چشمام جمع شد نوشتی همسری مریضه؟ بلا به دور؟ ایشالا همیشه شاد باشین بازم تولد گلت مبارک واقعا تو و دختر نازت و دوست دارم


ممنونم از لطفت گلم و از اینکه اینقدر مهربونی...نه عزیزم پدرم کسالت داشت
نسترن
23 خرداد 91 11:06
نفسی خاله یک سالگیت مبارک باشه مامانی بهتون تبریک میگم که خدا همچین فرشته ای نازی رو بهتون داده هزار ماشالله
مامان رهام
23 خرداد 91 11:18
سلام نسترن جون...............تولد فرشته كوچولوت مبارك عزيزم..........خيلي با احساس نوشته بودي عزيزم .............
mamani helena
23 خرداد 91 16:54
salam azizam mobarake eshghe khale vay mamani che ba ehsas az on lahzat neveshti.enshala gol dokhmali 1000 sale beshe kheili dost daram azize delamo az nazdik bebinam
ازاده مامانه هانا
24 خرداد 91 0:36
نفسسسسسسسسسسسسس تولد مبارکککککککککک ببخشید دیر شددددددددد انشالله سالمممممممممم باشی و پیروززززززززز خانوم هانومای من. مامانششششش انشالله سالیان سال سایتوب بالا سر عسلمون باشه و مفقیتاو شادیشو هر روز ببینی و بیای واسه ما هم بگی
الهام مامان رامیلا
24 خرداد 91 0:49
سلام نسترن خانم نیستی کجایی دلمون تنگید
مهسا
24 خرداد 91 12:54
عسل خال تولدت مبارک انشا ا.... 120 ساله بشی عشقم انشا ا.... مامان نسترن وبابا محمد تولد 120 سالگیت رو جشن بگیرن
مامان شراره
24 خرداد 91 15:16
عزيز دلم.نيرواناي گلم بسلامتي يكساله شدي؟ الهي كه تولدت مبارك باشه. ايشالله تولد 120 سالگيت گلم. مامان باسليقه منتظر عكسهاي تولد هستيم ها
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 15:23
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
مامان سامیار
25 خرداد 91 19:14
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالله تولد 100 سالگی
مامان فرزانه
26 خرداد 91 20:02
سلام خوبی نسترن جون کجایی کم پیدایی نیروانا خانمم خوبه روز خوش
مامان رويين
27 خرداد 91 14:25
عشق من تولدت مبارك اميدوارم براي مامان گلت و بابا بهترين دختر دنيا باشي عزيزم
پگاه
27 خرداد 91 15:12
وای خدایا واقعا چه حسیه مادر بودن که قلبت برای همه مادرای دنیا پر از احساس میشه و نفست برای همه بچه های دنیا بند میاد. خدارو شکر که مادریم خدارو شکر که با خوندن نوشته هات از شادی بغضم میگیره و از خدا میخوام که قسمت همه آرزومنها بشه این بغض شادی. تولد فرشته قشنگم مبارک باشه ان شاله 1000 سال زیر سایه شما سلامت و شاد باشه. هزار تا بوس
مامان مانلی
27 خرداد 91 23:24
mobarak bashe aziiiiiiiiiiiiizam
سمانه
28 خرداد 91 13:46
سلام نسترن جونم خوبین ؟ دختر گلم چطوره؟ عیدتون مبارک و امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید
مامان سمانه
28 خرداد 91 13:49
الهام مامان رامیلا
29 خرداد 91 15:42
سلام نسترن جان عیدت مبارک بابا تنبل خانم یه آپی جیزی بخدا دلمون میگیره ها زود باش الکی یه جیری بنویس
مهدی کوچولو
30 خرداد 91 16:48
سلام پس تولد چی شد؟زود باش مامانی
صوفیا
30 خرداد 91 20:37
قربونت برم عزیزم چند بار پیغام گذاشتم نمیدونم ارسال شده یا نه در هر صورت برای بار 100 تولدت مببببببببببارک
نایسل
1 تیر 91 22:12
دلمون تنگید بیا دیگه
رایکا(پوسترساز)
2 تیر 91 0:20
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون نیروانا جان عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مریم
2 تیر 91 11:49
سلام وبلاگ شما و مهسا خانم در نی نی وبلاگ واقعا کولاک کرده. کاش میشد عکس مامان و بابای نیروانای عزیز هم بگذارید ببینیم نیروانا به مامانش رفته یا باباش.
مهسا
2 تیر 91 12:36
ثمین
3 تیر 91 14:09
سلام گلم کم پیدایین؟؟ از چند تا از عکساتون استفاده کردم در سایت! البته با اجازتون! مواظب خودت باش
مامان آرشیدا کوچولو
4 تیر 91 1:04
مامانی مهربون کجاهی؟؟؟؟ چرا آپ نمیکنی؟؟؟
سارینا
5 تیر 91 8:07
پس تولد چی شد؟ ما همچنان نتظریم تا از هنر نمایی های شما ایده بگیریم
زهرا _ مامان مریم گلی
5 تیر 91 14:54
تولدش مبارک گل خوشبو.... دلم خیلی براتون تنگ شده بود...ببخشید خیلی سرم شلوغ شده....اصلا زیاد نت نیستم
مامان آراد(خاطره)
5 تیر 91 23:57
سلام عزیزم ...تولدت مبارک..ایشالا تولد 120 سالگیت... پیش ما هم بیا خوشحال میشیم با هم دوست بشیم..
فرناز/مامان ريحانه
7 تیر 91 2:46
تولد گل نازتون مبارك
مهسا
7 تیر 91 12:23
عسل خاله چرا آپ نمی کنید؟ بوسسسس برای نسترن جون و نیروانا گلی
نیلو
7 تیر 91 13:04
تولدت مبارک فرشته ی زیبا میبوسمت نیروانای نازم
بهار(مامانی شهراد)
7 تیر 91 14:27
تولدت مبارک نازنینم البته ببخشید با یکم تاخیرآپم گلم
پگاه
7 تیر 91 14:45
خانم نمی خواین بیاین. مردم از فضولی
مامان شراره
10 تیر 91 1:15
سمانه
10 تیر 91 13:33
سلام نسترن جونم کجایی پس خانومی من که خیلی خیلی منتظر تولد دختر نازنینت هستم ببوسش عزیز دلم رو
مامانی فری
13 تیر 91 10:46
با سلام به نسترن عزیز خیلی خوشحالم کارات ردیف شد و اومدی واقعا جات تو دنیای مجازی خیلی خیلی خالی بود از طرف من نیروانا خوشگله رو ببوس
عمه آتنا
13 تیر 91 13:02
سلام چرا دیگه نمیاین ؟؟؟
مامان امیرناز
13 تیر 91 13:56
سلام عزیز دلم شنیدم 5 شنبه قراره واسه گلت تولد بگیری موفق باشی جای مارو هم خالی کن ایشالا همیشه به جشن و شادی زودتر عکساشو بذار
نگین مامان رادین
14 تیر 91 19:51
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............?............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶ سلام.اين كادوي ما
مامان کارن
18 تیر 91 10:46
سلام خوبید وای این عکس فرشته نیروانای جیگر دل منو میبره هر دفعه بیام وبتون محو این عکس زیبا ولبخند آرام بخش نیروانا میشم خدا براتون حفظش کنه به ماهم سر بزنید