نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

روزمرد مبارک

1391/3/15 20:41
نویسنده : مامان نسترن
2,371 بازدید
اشتراک گذاری

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

 

 

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و… روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

تقدیم به پدر شهر عزیز و دوست داشتنی خودم

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من  است ، بدان که برای من بهترینی . روزت مبارک

همسرم....عششششششششششششقم

متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی. برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی. برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی. برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی. برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی. برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی. برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی. برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی. برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که در فکر من بودی. برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی. برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی. برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی. برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی. به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که : لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت می دارم " آغوش من همیشه برای تو باز است. همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم. همیشه پشتیبانت هستم.می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم. من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی. در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستی. همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم. همین الان در فکر تو هستم. تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری. من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است. هر وقت که احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب کن.  تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.

   روزت مبارک                                                 

 

                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

خاله نوشین
15 خرداد 91 16:24
تبریک و هزاران تبریک به شوهر خواهر گل و مهربانم،امیدوار سالهای سال در کنار همسر دوست داشتنیت و دختر ملوسک،عروسکت(که در ضمن جیگر و نفس و عزیز خالشم هست)سالم و سربلند باشی و هرگز رنگ غم رو نبینی عزیزم
مامان سمانه
15 خرداد 91 19:33
عمه سميرا
16 خرداد 91 8:59
نسترن جون مثل هميشه متنت قشنگ بود اميدورام هميشه دركنارت روزاي خوبي رو داشته باشن و خدا حفظشون كنه! من هم اين روز رو به داداش گلم،براي سال اول پدر شدن تبريك ميگم
محمد
16 خرداد 91 11:48
از خدا میخوام همیشه وهمه حال در کنار هم سالم وشاد باشید
مامان رهام
16 خرداد 91 12:03
سلام نسترن جون.....................روز مرد و به همسر مهربونت تبريك ميگم............با بهترين آرزوها
مامانی فری
16 خرداد 91 12:07
عزیزم منم این روز رو به شما و همسر گرامی و پدر بزرگهای مهربون نیروانا جون تبریک میگم اینشالله همیشه سالم و تندرست و سایه پر مهرشون بالای سر شما باشه
الهام مامان رامیلا
16 خرداد 91 12:18
سلام نسترن جان روز مرد رو به بابای نیروانا جون تبریک میگم انشالله که همیشه باهم خوش باشید بوسسسسسسسسسس هزارتا
مامان نی نی
16 خرداد 91 14:39
دختر خیلی ملوسی دارین، خدا حفظش کنه
ازاده مامان هانا
16 خرداد 91 16:44
تبریکککککککککککککککک به اقای پدر تبریک به نسترن که انقد مهربونه تبریک به نیروانا که انقد به خازر داشتن شما دوتا خوشبخته فیلمی که گذاشتیم عالی بود
مهسا مامان مرسانا
16 خرداد 91 19:24
عزیزم منم روز پدر رو به بابا محمد وبابا بزرگ های مهربون نیروانا عروسک خاله رو تبریک میگم ...الهی که همیشه تندرست باشن....
مهسا
16 خرداد 91 23:13
مامان یاشار
17 خرداد 91 12:44
خانوم گل هم اسم خواستم بگم کهبا اجازه لینکتون کردم
مامان الهه
17 خرداد 91 13:19
انشااله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید و عشقتون پاینده باشه عزیزم
مامان الهه
17 خرداد 91 23:20
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* ممنون از حضورت عزیزم برای نیروانا عسل
afshin
18 خرداد 91 1:16
رسم ما آوارگان ترک وفا ودوست نیست رسم ما دریا دلان خشکیدن احساس نیست ما محبت رابه نام دوست ارزان میکنیم تاصداقت زنده است ما هم رفاقت میکنیم
نایسل
20 خرداد 91 0:28
وای خاله چیزی نمونده تا تولدت که
بهار(مامانی شهراد)
20 خرداد 91 14:33
تنبل خانون چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکنی؟
نایسل
20 خرداد 91 19:48
وای عشقققق من تولدتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
مامان امیرناز
20 خرداد 91 20:19
عزیزم نمی دونم متن قبلیم اومد یا نه اما بازم می گم تولدت هزار بار مبارک نازم
سپیده
20 خرداد 91 21:00
تولدت مبارک باشه نیروانا جون از وب دختر عمو امدم اینجا
مامان رادین
21 خرداد 91 0:16
سلام
مامان سوگل
22 خرداد 91 12:04
با تأخیر تقدیم به بابایی نیروانا خوشگله: چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را پدرم دوستت دارم . . .