نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

ما برگشتیم....

1391/4/18 15:51
نویسنده : مامان نسترن
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

              

             هدیه خاله مهسای عزیز از وبلاگ (بهونه)

 مهسای  عزیزم خیلی زیبا بود....مرسی از یادگاری قشنگت....                                                                                                                       

سلام به همه دوستان گل و مهربونم که در مدت غیبتمون مارو فراموش نکردن....من و نیروانا خیلی

خیلی دوستون داریم و روی ماهتونو میبوسیم...

و اما کلی دخترم تو این مدت بزرگ شده و هر روز با شیرین کاریاش به زندگیمون رنگ تازه ای میده....

     

 اندر احوالات نیروانا خانوم 21خرداد ششمین دندون  وقتی که من و بابا و خانوم کوچولو  برای شام و مراسم خصوصی شب تولد رفته بودیم بیرون رویت شد...

و اما از شیطونیای این وروجک هر چی بگم کم گفتم....از دور زدن تو خونه و از سر کنجکاوی دست به همه چیز زدن بگیر تا باز کردن در کابینت و بیرون اوردن ظرف و گاهی وقتا هم صدای شکستن جا شمعیای مورد علاقه من....

خلاصه عاااااااااااشق همین شور و هیجان برای شناخت اطرافشم...

تا صدای زنگ در میشنوه میگه بلیم(بریم) وقتی هم که بابا محمد باشه که دیگه ....با صدای بلند همراه با دست زدن بلیم بلیم...

وقتی که میخواد بگه بیام بالا میگه( بیلا)

11 تیر 91 برای اولین بار بدون کمک و بدون گرفتن دستش به اطراف روی پاهاش بلند شد و همون جا داشت یک موزیک شاد از tvپخش میشد و منم که داشتم اویزای تولدشو درست میکردم یکدفعه دیدم بلند شده و دستاش بالای سرشه داره دست میزنه...خیلی هیجان زده شدم و کلی بوسیدمش ....

و اما مراسم تولد دخملیم قرار شد به امید خدا این پنج شنبه با حضور مهمونای عزیزم تو خونمون برگزار بشه...جای همه دوستای گل من و نیروانا در جمعمون  خالیه....ولی قول میدم تو این خونه مجازی  هم تولد بگیریم همه گلهای زیبا و دوست داشتنی رو به این مهمونی دعوت کنیم....

                                 

و اما چند تا از عکسای نیروانا در 21 خرداد 91 که شب تولدش بود و من و بابا و نیروانا یک جشن 3 نفره گرفتیم  و برای شام رفتیم بیرون...چون یکم دیر بود بیشتر زمانشو نیروانا جون خوابید...

                baby-gifs-078.gif

 

      

      

      

                                           

             

      

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مهسا
13 تیر 91 19:03
سلام نسترن جون چرا دیر آپ کردید خیلی دلم براتون تنگ شده بود مبارک باشه تولد نیروانا جون منتظر جشن تولد خانم گل هستم و می خوام ببینم مامانی چی کارا کرده مطمینم سنگ تموم گذاشتی بوسسسس تا پنجشنبه برا تولد نیروا جون لحظه شماری می کنم
عمه آتنا
13 تیر 91 19:27
مبارک باشه بازم تولدش ایشااله 120 ساله شه
مامان احسان
14 تیر 91 9:31
بازهم مبارکه دختر ناناز
مامانی فری
14 تیر 91 12:06
عزیزم مبارک باشه مامان نسترن خسته کارها نباشی
سمانه
14 تیر 91 14:27
سلام نسترن جونم الهی فدای این گل خوشکل و ناز بشم من که خیلی خیلی ماهه بازم تولدش رو تبریک می گم و بی صبرانه منتظر تولد مجازیمون هستیم و ما هم که خودمون رو پیش پیش دعوت کردیم عزیز دلم از همین الانه بهت می گم خسته نباشی کار خیلی سختیه گرفتن یه تولد اساسی دوستون داریم ببوس نیروانا جونم رو
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:06
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
مهسا مامان مرسانا
14 تیر 91 18:12
سلام عروسک خاله تولدت رو تبریک میگم الهی که همیشه شاد باشی ولبت خندون هدیه مرسانا جون به شما در دنیای مجازی اختصاص یه پست به مناسبت تولد یکسالگی بود.....اینم آدرسش http://mersana90.niniweblog.com/post100.php
نایسل
14 تیر 91 19:51
اخی عزیزمممم خوشخالم برت الهی کارات به خوبیخوشی رو به راه شه حتما تولد عالی میشه بوسسسس نگرانت شده بوددددم خوب شد اپ کردی بوسس دختر نازززت رو ببوسه دندوناشم مبارککک راه رفتنشممم که دیگه خانوم شده برای خودش
نایسل
16 تیر 91 14:26
عیدت مبارک گلم با تاخیرر
مامان رهام(✿◠‿◠)
17 تیر 91 11:09
سلام نسترن جون خوبيد كجايي بابا دلمون تنگ شده بود......................خسته كارا هم نباشي..............عكسا هم خوشگل بودن مرسي...........تولد خوش بگذره كه فك كنم گذشته چون امروز 17تير و تولدت تموم شده خوشگل خانوم...شاد باشيد وتندرست
محمد
17 تیر 91 14:12
مهلا
17 تیر 91 15:09
الهی قربون این دخمل مامانی برم امیدوارم که مراسم عالی برگزار بشه کماکان منتظر پست جشن تولد هستیم . بازم تولدش مبارک
مهسا
17 تیر 91 15:29
سلام عزیزخاله تولدت مبارک یه یادگاری کوچولو برا درست کردم انشا ا.... که دوست داشته باشی خاله رو ببخش اگه خیلی خوب نشده وبه قشنگی کارای مامان نسترن که نمیشه اما دوست داشتم یه یادگاری ازم داشته باش عسلم می بوسمت اینم لینکش مامانی زحمتشو بکش http://up.vatandownload.com/images/14oi1emhdgoa55mjh.jpg
دو قلوها
17 تیر 91 15:32
سلام خوش آمدید با تاخیر تولد گلی رو تبریک میگم انشالله 150 سال به سلامتی وشادی زندگی کنه
الهام مامان رامیلا
17 تیر 91 16:34
سلام نسترن جان دلم برات تنگ شده بود انشالله تولد خانم کوچولو که آماده شد خبرمون کن تا بیاییم و شرکت کنیم ببوس این دخملی رو نمی دونم چرا نمی شد برات نظر بزارم خیلی دیر باز میشه
مامان الهه
17 تیر 91 18:17
ای جاااااااااااااااااااان عزیزمممممممممم دندون نو مبارک تولدت مبارک دلمون تنگ شده بود نگران شده بودم نسترن جون دوستتون دارم
عمه سمیرا
17 تیر 91 20:32
نیروانا جون تولدت مبارک چشم انتظار عکسای تولد تو هستیم. دوستت دارم .بوس بوس
دینا(دخترعمه)
17 تیر 91 20:35
نیرواناجان تولد1 سالگیت مبارک
سمانه
18 تیر 91 11:02
سلام نسترن جووونم چی شدین پس شماها.... بی صبرانه منتظر عکسا خوشکل دخترمون توی تولدش هستم نیروانا جونم عاشقتم
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 15:43
مرسی عزیزم ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان فرزانه
18 تیر 91 20:53
مهسا
18 تیر 91 21:11
نایسل
18 تیر 91 22:17
مرسی عزیزززززززززززززززززززززز دلمممم نظر لطفته خوبی از خودتونه همتون ماهی
نایسل
18 تیر 91 22:17
اورت میشه ؟ چقدر دل به دل راه داره من امروز اومدم وبت ولی نظر نداشتم میخواستم ببینم برای دختر ت تولد گرفتی عکساشو گذاشتی یا نه آخه سراغت رو از مهسا جون گرفتم گفت 5 شنبه تولد داشتی هی میام وبت بببینم عکسای تود رو میزاری یا نه بعد اومدم وبم دیدم کامنت گذاشتی بال در اوردم مرسی دوستتتمممم
نایسل
18 تیر 91 23:44
خسته ممهمون د اری نباشی عزیززز دلم منتظرممم حتما ب زاررر بوووسس
مامان شراره
19 تیر 91 0:33
عزيزدلم.خوشگل خانوم.تولدت مبارك. ماشالله روز به روز شيسرينتر وخوشگلتر ميشي گلمممممممممممممم
مامان آرتین
19 تیر 91 20:03
چه دخمل نازی خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
مهدی کوچولو
19 تیر 91 23:21
بازم تولدت مبارک فرشته کوچولوی شش دندونی هزار سال زنده باشی و دندونات سالم خوشگل خانم زود زود بیا دلمون تنگ میشه
مامان سمانه
20 تیر 91 3:00
پس این جشن چی شد دلمون آب شد دیر به دیرم که میاید نمیگیرد دل تنگ میشیم این دختر که همیشه غیره با این عکسش
مامان یاشار
24 تیر 91 11:48
سلام خانومی، دلمون واسه شما و نیروانای خوشگل خیلی تنگ شده بود. چه عکسای ملوسی از گل دخمل گذاشتی. تولدش هم مبارک ایشالا 120 ساله بشه.
پگاه
26 تیر 91 10:47
i love you
سودابه
16 مرداد 91 18:51
تولد دختر نازنینتونو با کمی تاخیر تبریک میگم و براش از خداوند مهربون بهترینها رو آرزو میکنم . شاد و سلامت باشید.