نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

نیروانای دوست داشتنی من

1391/3/8 23:43
نویسنده : مامان نسترن
954 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازم....

بدون که تمام رویاهام لبخند توست و زمانی که به تو میکنم احساس میکنم زندگی واقعا باارزشه....

پس اینو به خاطر داشته باش که تمام زندگی من و بابا هستی....

قربونت تمام کارهای شیرینت که به زندگیمون حال و هوای خاصی داده...

خبر جدید اینکه 4روز پیش داشتم باهات بازی می کردم ،شما هم هی میخندیدی و جیغ میزدی که متوجه شدم یک مروارید خوشگل به جمع بقیه مرواریدای خوشگلت اضافه شده...الهی مامان فدات بشه که با تمام دردی که میکشی بازم بهم لبخند میزنی....

                           baby giggle

 پنجمین دندون خانوم خانوما(دندون نیش) از بالا سمت راست 91/3/4

سری تو سرا درآورد....

یکی و دو کلمه جدیید هم یاد گرفتی...بیدی(بده به من) وآنه(خاله)

البته بیشتر وقتا یادت میره و به خاله هم میگی مامانخنده

هفته قبل بردمت دکتر دوران نوزادیت...خدارو شکر خیلی از همه جیز راضی بود....

عاشق اهنگ مجنون معین هستی ...از بس این اهنگو گوش کردیم یک جورایی نسبت بهش الرژی پیدا کردیم....181.gif

اینم چند تا عکس از شیرین کاریای عروسکم در 11 ماهگی

                    

       

       

عاااااااااااااااااااااااشقتم نون وا کوچولوی من

               

 

       

         نفسمی مهربونم

       

           عاشق دستمال کاغذی هستی و تا جعبه دستمالو میبینی به این روز میندازیش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان احسان
9 خرداد 91 7:55
سلام نسترن جان ممنون از راهنماییت چه عکسهای با مزه ای راستی اون تنوره کجاست؟


خواهش میکنم عزیزم...تنوره خونه خاله نیروانا جونه
مامان احسان
9 خرداد 91 8:01
راستی یادم رفت پنجمین دندونت هم مبارکه عسلم
مامان شايان جوني
9 خرداد 91 8:20
خانوم خانوما كجا با اين تيپ كفش پاشنه بلند و عينك آفتابي و كلاه. خوشكلي مواظب باش نيفتي. خاله فدات. هزارتابوووووووووووووس.
مامان امیرناز
9 خرداد 91 11:04
ای جانم نونوا خوشگله فدات بشم کجاست اینجا؟ می دونستی خیلی ماهی؟ مواظب خودت باش نازم
منا
9 خرداد 91 11:07
سلام گلم . نیرواناچقدر کفشات کوچیک افتاب بدم خدمتون ها ها ها ها
مامان رهام
9 خرداد 91 11:08
سلام خوش تيپ خاله.....................عزيزم چه عكساي خوشگلي دست مامان نسترن درد نكنه..................مرواريد جديدت مبارك عشقم........................
مامانی فری
9 خرداد 91 11:52
سلام عزیزم ماشالله به نیروانا جون با عکسهای خوشگلش پنجمین مروارید دخملمون مبارک باشه
مامانی فری
9 خرداد 91 11:54
واییییییییییییییییییییییییی تازه الان عکس مرسانا گلی رو دیدم فداش بشم الهییییییییییییی قربون اون نگاههای کنجکاوانه دوتاتون بشم من
شیر کوچولو
9 خرداد 91 12:22
ای جون خاله دیونه اون عکسه با کفش وعینکتم دوست داشتنی من خدا حفظش کنه مامان دلم ضعف میره دخملتون و با این همه ادا های خوردنی می بینم
مهسا
9 خرداد 91 19:37
سلام قربون نیروانا جون برم من ماشا ا... حسابی شیطون شده عاشقتم کوچولوی من قربون مرسانا کوچولو برم من وروجکا می بوسمتون بوسس نسترن جون دستت درد نکنه عکسا واقعا قشنگ بودند مثل همیشه مامان هنرمند مرواریدای نازت هم مبارک باشه عسلی بوس
مهسا مامان مرسانا
9 خرداد 91 19:57
عزیز خاله مروارید خوشگلت مبارک...الهی که بدون درد بقیه مروارید ها هم جوانه بزنه.....ای جونم قربون شما دو تا عروسک ناز وخوشگل برم من.....عزیزمی نسترن جون یادش بخیر چه مکافاتی داشتیم تا میخواستیم از این دو تا وورجک عکس بگیریم
امیر
10 خرداد 91 1:04
آیا به آینده خود و فرزندانتان اندیشیده اید؟ آیا آینده برایتان مهم است؟ آیا میدانید با کمترین پس انداز میتوانید هم سرمایه گذاری کنید هم بیمه شوید؟ آیا برای دوران بازنشستگی خود و فرزندانتان چاره ای اندیشیده اید؟ ما بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد میکنیم. با پرداخت حداقل 20 هزار تومان در ماه از مزایای بیمه عمر و تامین اتیه بیمه پاسارگاد استفاده کنید و در پایان از اندوخته طلایی بهره مند شوید. 0 بازنشستگی 0 از کار افتادگی 0 دریافت وام 0 پوشش فوت طبیعی 0 پوشش فوت در اثر حادثه 0 پوشش بیماری های خاص ضمنآ با خرید بیمه نامه از 20 درصد تخفیف استثنایی برخوردار شوید. حضور مشاور و تنظیم قرارداد در محل ارسال بیمه نامه رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر کلمه بیمه عمر را به شماره 09358500640 پیامک بزنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. 56341057_021 09123197174 09358500640 www.bimepasargad.mihanblog.com ( بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد )
مامان سمانه
10 خرداد 91 1:22
وای قربونت بره خاله که هر فیگورت یه قشنگی خاصی داره چه نونوا چه تیتیش خوردنی ببین این دوتا دخمل چه عکسی با هم انداختن شیرینهای خاله که اینقدر نازید بوس برای جفتتون راستی عزیز دلم مروارید پنجمتم مبارک باشه
عسل و غزل
10 خرداد 91 1:52
آپم بدو بیا
عسل و غزل
10 خرداد 91 1:53
نه به اون کفشات نه به اون نونواییت خانوم خوشگله
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 9:05
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
الهام مامان رامیلا
10 خرداد 91 16:47
سلام نسترن جان خوبی دلم تنگ شده بود براتون ببخشید که نبودم جواب کامنتهات رو ندادم دندونت مبارک خاله جونم عکسات خیلی ناز بود دلم شاد شد زودی بیایید پیش ما آپیم
نایسل
10 خرداد 91 22:49
وای خاله جون جیگرتووو بخورمم چقدر خوشگلهههههههههههههه
نایسل
10 خرداد 91 22:49
قربون این فیگورای نازتتت نونننوای من
نایسل
10 خرداد 91 22:49
مرواریدتم مبارک عزیزم
نایسل
10 خرداد 91 22:50
مرواریدتم مبارک عسلم
سمانه
11 خرداد 91 9:45
سلام نسترن جونم الهی جاااااااااااااااااااااااااااانمی خیلی عکسای نازی بودن عزیز دلم ماشالله روز به روز تو دل بروتر می شه این دخمل خوشکل وای نسترن جونم فاطمه زهرامم تا جعبه دستمال می دید به این روز در می آوردش منم حسابی لذت می بردم تازه دستمالا رو تکه تکه می کرد دوستون دارم
مامان آرشیدا کوچولو
11 خرداد 91 11:56
هزارتا بوس برا فرشته کوچولو خصوصی دارید
سارینا
11 خرداد 91 12:54
قالب جدی مبارک وای که چه قد نانازی این دختر
مامان فرزانه
11 خرداد 91 22:42
مبارکه
مهسا مامان باربد
12 خرداد 91 15:49
قربون شکلت برم عسل خانومی
نایسل
12 خرداد 91 16:46
عزیزززززززز دلممممم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif
عسل و غزل
13 خرداد 91 1:06
عزیزم از کامنتای پرمهرتون بی نهایت سپاسگزارم.
سمانه
13 خرداد 91 13:45
سلام نسترن جونم روز پدر رو به بابایی محترم نیروانا جونم تبریک می گم امیدوارم سالیان سال با خوشبختی و سلامت کنار هم زندگی کنین
مامان الهه
13 خرداد 91 19:54
وای چقدر با اون عینک و کلاه خوردنی تر شده عسسسسل جونم قربونت بره خاله عزیزمی
آتـــریــســا جــون
13 خرداد 91 20:54
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
بهار(مامانی شهراد)
13 خرداد 91 23:05
عاشق اون عکسشم که عینک آفتابی زدهآپم گلم بیا پیشم
مهسا
14 خرداد 91 13:32
سلام نسترن جون روز پدر رو به بابا محمد نیروانا جون تبریک میگم انشا ا... همیشه سلامت باشند و در کنر هم شاد شاد باشید لحظه شماری می کنم برا تولد نیروانا جون فقط قول بده نسترن جون خیلی منتظرمون نزاری و عکسای تولد رو زود بزاری قربون نیروانا جون برم من
ثمین
16 خرداد 91 14:48
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
ازاده مامانه هانا
16 خرداد 91 16:33
ایییییییییییییی جونم من بخورم نیروانارو با اون تیریپ عینک دودیو کلاه و کفشش که مانکن شدههه فدات شم که سنت و مدرنیترو با هم درامیختی و نتیجش شده یه هلو به اسم نیروانا بوووووووووووووووووووووووووس
مامان نيروانا
17 خرداد 91 11:49
خيلي شيريني مخصوصاً اين عكساي بامزه از لباس محلي و اون كفش و عينك عروسك خاله نيرواناي نازنين، فقط 4 روز مونده به تولد يك سالگيت و من از حالا بهت تبريك ميگم كه يه وقت يادم نره و جا نمونم از جشن باشكوه تولدت. نسترن عزيزم، تفاهم و نزديكي عميقي بين خودمون احساس ميكنم و اون بخاطر اسميه كه هر دوي ما براي فرشته هامون انتخاب كرديم. حتم دارم تو هم مثل من فكر ميكني و با اعتقادت به جاودانگي و كمال گرايي، نيروانا رو برگزيدي. در آستانه ي تولد فرشته ي آسمونيت، آرزو ميكنم نيروانا و روح پاكش تمام زندگيت رو در بر بگيره و به نهايت تعالي آدمي برسي، جايي كه نيرواناست. خيلي دوسِتون دارم.
مامان سوگل
22 خرداد 91 12:02
سلام سلام سلاممممممممممم برید کنار من اومدم بابا یه چند روز نبودم این خوشگل من چه کارهایی که نکرده، مبارک دندونت باشه، مبارک حرف زدنای کوچولت باشه، مبارک آهنگ گوش دادنت باشه و اینکه سالمی عزیز دلم، دلم برات تنگ شده بود