نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

اخرین ماهگرد نفس من(11ماهگی)

1391/2/31 1:12
نویسنده : مامان نسترن
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

                    عشق مامان و بابا ((11)) ماهه شد

        

قسم به تمام ستاره ها که تا زنده ام به اعتبار خورشید دوستت خواهم داشت .... و به عزت غروب سوگند میخورم که تا شمع وجودم میسوزد تو را یک لحظه از یاد نبرم....

و اما تو ای فرشته من....از کوچک ترین در ذهنم امدی و امروز با شکوه ترین افریده گار ذهن منی....

نیروانا جون...خدا رو به خاطر خلقت پاکت سپاسگذارم و ارزوی هر روز من  سلامتی و خوشبختی توست....

                                     11 ماهگیت مبارک عزیزتریتم

 

                             

پیوست : بعد از یک غیبت طولانی برگشتم و از همه دوستان و مامانای گل  و عزیزم ممنونم که تو این مدت جویای احوالمون بودن...البته هنوز هم به خاطر انجام یک سری  از کارهام شاید نتونم خیلی زیاد بیام نت ولی سعی میکنم به تک تک دوستام سر بزنم ....من و نیروانا جون خیلی دوستون داریم و امیدوارم همیشه شاد باشید....            

       

                                                 

       

                                                     

       

                                                 

       

                                                          

       

                                                 

             

                                                        

       

                                                 

             

            

دخملی من شماره معکوس تا تولدت شروع شده  و امیدوارم همینطور که روز تولدت برای ما دنیایی از شادی و خاطره بود بتونم برات تولدی بگیرم که در اینده با مرور خاطراتش دنیایی از شادی واسه تو عروسکم ایجاد بشه.....

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان رهام
31 اردیبهشت 91 10:33
سلام عزيزم مرسي كه افتخار آشنايي داديدنيروانا جونم يازده ماهگيت مبارك دخمل خوشگل خاله
مامان امیرناز
31 اردیبهشت 91 10:58
سلام عزیزم خیلی کم پیدا شدی؟ دلمون برا این ناناز تنگ شده بود صورت ماهشو ببوس
عمه آتنا
31 اردیبهشت 91 11:38
جیگر طلا 11 ماهگیت مبارک باشه
مامان ملینا
31 اردیبهشت 91 11:39
عزیزم 11 ماهگیت مبارک چقدر عکسات خوشکلن خاله جون
مهدی کوچولو
31 اردیبهشت 91 12:52
مبارک مبارک ۱۱ماهگیت مبارک ان شااله ۱۱هزار ساله بشه خوشگل خانم با اون پاهای کوچولوی با مزه ات که بدون کفش خواستنی ترن
گروه نديده ها
31 اردیبهشت 91 13:42
گروه نديده ها شامل حال:شهرزاد و مهزاد و مونا ميباشد بلاخره تشريف اورديم به سايت شما خيلي لذت برديم از عكس هاتون .صرف اطلاعتان مي رسانيم كه اسم هايمان را توي سايت بياوريد
مامان فرزانه
31 اردیبهشت 91 17:53
سلام خوبی نسترن جون نیروانا خانمم خوبه از طرف من ببوسش خیلی خیلی دوستون دارم قالب جدیدتون خوشکله روز خوش
مامان ایلیا کاکل زری
31 اردیبهشت 91 18:44
11 ماهگیت مبارکه گلم
مامان سوگل
1 خرداد 91 0:10
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت یازده ماهگیت مبارک
مامانی فری
1 خرداد 91 0:17
عزیزم 11ماهگیت مبارک اینشالله تولد 111 سالگیت عکسات خیلی قشنگ بود
عمه سميرا
1 خرداد 91 8:50
11 ماهگيت مبارك باشه عزيز عمه ! اميدوارم گرفتار مامان و بابا جون برطرف بشه و يك تولد مفصل براي تو فرشته كوچولو بگيرن! نسترن جون عزيزم اميدوارم هميشه سرحال و سرخوش باشي !دوستت دارم عزيزم
مامان رهام
1 خرداد 91 11:17
مامان احسان
1 خرداد 91 11:54
سلام مبارکه ایشالله تولد یازده سالگیش بعد هم صد و یازده سالگیش
الهام مامان رامیلا
1 خرداد 91 12:23
مبارک باشه نسترن جان انشالله تولدش تموم شد کارات مبارکتون باشه خونه می بوشمتون خسته هم نباشی
مهسا
1 خرداد 91 15:15
سلام نسترن جون خوبید؟دلم براتون تنگ شده بود خوشگل خاله 11 ماهگیت مبارک انشا ا.... 120 ساله بشی عسلم نیروانا جون منتظر عکسای تولدت هستم مطمینم مامان نسترن جون برات سنگ تموم می زاره می بوسمت گل من بوسس
مهسا مامان مرسانا
1 خرداد 91 20:16
عزیز دلم.......11ماهگیت مبارک خاله جون.....الهی 110 سالگیت رو جشن بگیریم....نسترن جون مرسی از عکس های قشنگت......عالی بود......یه دفعه ای با کلی عکس ترکوندی خواهر....
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 2:03
11 ماهگیت مبارک ایشاالله 120 ساله بشی،چه دخمل نانازی لباسهات چه قد خوشتلند و بهت میان،کیکت هم خیلی خوشگله ولی من می دونم که شما از کیکت خومزه تری.
مامان سمانه
2 خرداد 91 5:01
11 ماهه شدنت مبارک عزیز دلم شما روز به روز خوردنی تر میشی خاله جون مامانی خسته نباوشی میدونم به خاطر تولدروزهای پر دسترسی اری
مامان امیرناز
2 خرداد 91 11:43
سلام عزیزم شما مثل ما خونه عوض کردین سرت شلوغه؟ خصوصی داری گلم
نایسل
2 خرداد 91 17:30
ایییییییییییییی جان عزیززززز دلم مبارککک باشه وای چیزی نمونده ایشالا تولد120 سالگی ات عزیز دل خاله قربونتت برم خیلی عکساتت خوشگل بود ببخشیددد دیر اومدم وبت دوست دارم برات بهترین ارزوهارو دارم نیروانای ناز و دوست داشتنی
مامان الهه
2 خرداد 91 20:06
سلام عزیز خاله تولدت مبارک گلکم یک ماهه دیگه همه بهت میگن ببخشید دختر خانم شما چند سالتونه؟! نسترن جون دوست دارم هم خودت رو هم دخملت رو
نسترن
2 خرداد 91 21:23
عزیز خاله 11 ماهگیت مبارک راستی عکسات هم که مثل همیشه حرف نداره انشالله همیشه لبت خندون دلت شاد باشه
مامان شايان جون
3 خرداد 91 8:43
سلام 11 ماهگيت مبارك باشه. خاله جون چرا كفشاتو بيرون آوردي؟ عكسات خيلي ماه شدن مثل خودت. هزار تا بوووووووووووووووووس
عسل و غزل
3 خرداد 91 18:40
عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک
مهسا
3 خرداد 91 21:55
برای گل دختری ومامان نسترن جون
مامان سمانه
4 خرداد 91 3:12
ممنونم عزیزم شما همیشه به من و بردیا لطف دارید خوشحالم که از اینکه لطف میکنید و تعریف میکنید آخه هر کاری که میتونستم انجام دادم
مهسا مامان باربد
4 خرداد 91 14:48
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش
البرز و مامان
4 خرداد 91 17:49
مبارک مبارک تولت مبارک.
مهسا
4 خرداد 91 20:50
سام نسترن جون در این شب بهترینآرزوها رو براتون دارم انشا ا... به آرزوهاتون برسید بوسسسس
مهسا مامان مرسانا
4 خرداد 91 21:19
...........................././.~.~.\.\ ......................... ...............................(@.@) ........................... ..... oOOo=(_)=oOOo=======l=======|..... ......|........................................................|.... ......|.............. .........................................|.... ......|............... sAlAmAzIzAm ...................|.... ......|........................................................|.... ......|........................................................|.... ========kisses ==Oooo============== .................(......).................ooo0.................. ................./.....( ................(.......).................. ................../.__) ................).....\................... .........................................(__.\.................... ...................................................................
مهدی کوچولو
4 خرداد 91 23:12
ارزوهاتون براورده ما رو هم فراموش نکنید
بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:11
مبارکه گلکم
ازاده مامانه هانا
5 خرداد 91 23:20
وااااااااااااااااااای چه شمارش معکوس قشنگیییییییی یک سال از دنیا اومدن یه فرشته میگزره و من چقدد خوشحالم که عکساشو میبینمو لذت میبرم. امیدوارم یه روز از نزدیک ببینمش و ببوسمش. فعلا مامانش از طرف من ببوسش تا بعدد نسترن تو چیکار میکنی که دیر به دیر میای؟؟؟
محمد
6 خرداد 91 7:46
11ماهگیت مبارک باد همیشه به شادی وجشن.
مامان احسان
6 خرداد 91 8:44
سلام عزیزم ممنون از لطفتون
نایسل
6 خرداد 91 14:38
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی عزیززززززززز دلممم واسهمتن خوشملت تو شب ارزوها ممنون
نایسل
6 خرداد 91 14:39
ببخشید دیر جواب دادم نت نداشتم
مامان نيروانا
6 خرداد 91 15:39
11 ماهگيت مبارك عزيز دلم. من عاشق عدد 11 م و عاشق نيرواناي 11 ماهه ي جيگر. الهي تو دستاي امن خدا هميشه تندرست باشي نيرواناي گلم. خدا حفظ كنه مامان خوش ذوقت رو كه هميشه سرشار از انرژي باشه براي سريال جشنهاي تو. خيلي مواظب خودتون باشين. از صميم قلب بهترينها رو برتون آرزو ميكنم. ميبوسمتون
مامان امیرناز
7 خرداد 91 9:03
سلام عزیزم نمی خوای تا تولدش اپ کنی بیا دیگه
مامان گل
7 خرداد 91 16:22
سلام تولد 11ماهگی نیروانا جووون مبارک باشه،امیدوارم که در کنار شماپدر و مادر خوبش جوری تو اقیانوس خوشبختی غرق بشه که هیچ کی نتونه نجاتش بده. لطفا به ما هم سر بزنید، خوشحال میشیم.
مامان احسان
8 خرداد 91 12:47
سلام نسترن جون یه سوال داشتم خودم یادم رفته اون نوار بالای صفحه که سن نینی رو میزنه از کجا میاوردیم برای یکی از دوستام میخوام
سمانه
8 خرداد 91 14:11
سلام نسترن جونم فدای تو عزیز دلم ممنون از حضورت سفر خوبی بود و جات خالی خوش گذشت لیله الرغائب هم توی حرم بودم و دعاگوی همه دوستان 11 ماهگی دخمل گلت مبارک براش آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم ایشالله تولد 1000000000000000000 سالگیش در کنار مامانی و بابایی
مامان شراره
8 خرداد 91 21:01
سلام نسترن جون. به به پس بسلامتي تولد خوشگل خانوم نزديكه.الهي كه 120 سااله بشه. ازالان ميتونم حدس بزنم كه نيروانا جون باداشتن مامان خوش سليقه اي مثل تو چه مراسم تولد باشكوهي خواهد داشت.اخه مراسم اولين دنونش واونهمه هنرنماييت هنوز تو ذهنمه. درضمن عكسهاش هم محشرن.مخصوصا تواون عكسي كه كفشش رو دروارده ولباشو ورچيده.فكر كنم قهر كرده؟ الهي قربونش برم كه اينقدر خوش ادا هستش.
ادینا
2 مرداد 91 11:13
سلام ماشالله ..چه بچه نازی راستی لینکتون کردم منم بانام باربی فشن لینک کن