نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

اغوشت بهترین جای زیستن (مادر)

1391/2/23 17:14
نویسنده : مامان نسترن
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

                             گویند مرا چو زاد مادر               پستان به دهن گرفتن اموخت

                             شبها بر گهواره من                بیدار نشست و خفتن اموخت

                             دستم بگرفت و پا به پا برد

                                                           تا شیوه راه رفتن اموخت

                             یک حرف و دو حرف بر زبانم

                                                          الفاظ نهاد و گفتن اموخت

                پس هستی من زهستی اوست            تا هستم و هست دارمش دوست

  

          مامان عزیزم و مامان جون مهربونم(مامان همسری)خیلی دوستون دارم و عاشقانه این روز

                       بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال  سایتون بالای سرمون باشه

  

                          نیروانای عزیزم...عشقم ..نفسم ...عمرم

   ایمان دارم که قشنگترین عشق ..نگاه خداوند به بندگانش است.

  پس من تو را به همان نگاه میسپارم و می دانم تا وقتی که پشتت

  به خدا گرم است تمام هراسهای دنیا خنده دار است......

                                      

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

محمد
23 اردیبهشت 91 13:47
ولادت حضرت فاطمه (س) بر شما مبارک باد
بهار(مامانی شهراد)
23 اردیبهشت 91 13:51
دوست عزیزم روزت مبارک
مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 14:02
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:47
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:00
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك عزیزم تبریک میگم بی نهایت
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 20:04
زیبا ترین و پر معناترین کلمه"مادر " است میم یعنی مهربانی...الف یعنی ایثار...دال یعنی دلدادگی... ودر انتها "ر"یعنی رنج روزت مبارک گلم
مرسدس
24 اردیبهشت 91 0:33
روزززززززززززززززززت مبااااااااارک مامانی مهربون..... ایشالا سایه ات هزار سال بالای سر نی نی نازت باشه عزیزم..... مادر شدن هدیه ای است که خدا به هرکسی هدیه نمیکنه .قدرش را بدون
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:24
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون نیروانا
سمانه
24 اردیبهشت 91 8:42
سلام نسترن عزیزم
روزت مبارک نازنین
خیلی زیبا بود خدا نگهدار نیروانای خوشکلم باشه


نایسل
24 اردیبهشت 91 10:34
مرسی عزیزم که بم تبریک گفتی بازم شما دیشب میگه برم ببینم مامانم چی دوست داره براش بخرم .... منو مامانم که اصلا مهم نیستیم فقط اون مهمه خدابده شانس
مهسا
24 اردیبهشت 91 10:35
سلام مامانی نیروانا جون این روز رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید و سایتون رو ی سر نیروانا گلی باشه قربون گل دختری ناز برم من
سارینا
24 اردیبهشت 91 10:46
خیلی زیبا نوشتی روز مبارک
mamani helena
24 اردیبهشت 91 16:11
doste khob va mehrabonam rozet mobarak jigaramo bebos
مامان آرال
24 اردیبهشت 91 17:48
سلام روز مادر و روز زن مبارک . چقدر نیروانا خوشگل افتاده
مامان امیرناز
24 اردیبهشت 91 17:54
زمین خوردن زیباست اگر مقصد خاک پای مادر باشد روزت مبارک عزیزم
عمه سميرا
25 اردیبهشت 91 10:43
اولين سال مادر شدنت رو بهت تبريك ميگم .ايشا... صد سال در كنار محمد جان و نيرواناي عزيز زنده و سلامت باشي ! دوستت دارم مامان مهربون


مامان الهه
25 اردیبهشت 91 13:04
خوشحال شدم که پست جدید دیدم خیلی دوستون دارم نیروانای عزیزم و مامان نسترن جوووووون برای هردو تون
مهسا مامان مرسانا
25 اردیبهشت 91 18:01
نفس مامان
26 اردیبهشت 91 9:00
ببخشید عزیزم با تاخیر روزت مبارک خیلی قشنگ نوشتی ممنون به خاطر تبریکت
الهام مامان رامیلا
26 اردیبهشت 91 20:37
سلام نسترن جان کارهاتون تموم شد سلامتی خیلی قشنگ بود قالب جدیدتون مبارک خیلی قشنگه به به عکس دخملی چه ناناس شده ببوسش عزیزم بازم روزت مبارک
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:16
مرسی عزیزم
مامان آتین
28 اردیبهشت 91 1:10
سلام عزیزم با تاخیر روزت مبارک ما آپیم گلم
نسترن
28 اردیبهشت 91 10:11
ای جونم با خنده ملیحت
مهدی کوچولو
28 اردیبهشت 91 11:59
به به قالب جدید مبارک خوشگل خانم
مهسا
29 اردیبهشت 91 12:45
برای نسترن جون ونیروانا گلی
مامانی فری
29 اردیبهشت 91 13:03
نسترن جون قالب جدید مبارک اینشالله همیشه شادو خرم باشی نیروانای عزیزو از طرف من ببوس عریرم دلم از دنیای نت فاصله گرفتی بیا دلمون برای هر دوتا تون تنگ شده
ثمین
30 اردیبهشت 91 19:18
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مهسا مامان مرسانا
30 اردیبهشت 91 22:22
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 0:28
مامان آرینا موفرفری
31 اردیبهشت 91 1:11
همیشه در پناه خدا باشی عزیزم.
مامان سوگل
1 خرداد 91 0:03
وای این عکس نیروانا جون خیلی نازه ماشالا، چقدر خوردنی شده تو این عکس
مامانی درسا
5 خرداد 91 3:01
عشق خاله 11 ماهگیت مبارک گلم با اون عکسای خوشگلت خاله انشاالله امشب بهترینها برات رفم بخوره گلم
ازاده مامانه هانا
5 خرداد 91 23:18
سلام عزیز دلممممممم خوبی نسترن جونممممممممم ببخش که دیر به دیر میام اخه خودت که میدونی درگیر این پایان نامممو سرم حسابی مشغول اما تند تند میام عکسای نیروانارو میبینم اما نظر دیگه وقت نکردن بودم بزارم به بزرگیت ببخش دوستون دارممممممممممممم
باران
7 خرداد 91 22:08
ای جانم چقدر این عکس نازه