نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

بهار زندگیمون در بهار

1391/1/26 16:04
نویسنده : مامان نسترن
2,164 بازدید
اشتراک گذاری

                                دخترم تو فرشته ای هستی از اسمان

                                برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

 تعدادی عکس از ١٠ ماهگی گل بهاری زندگیمون در اولین ماه از بهار زیبا....

       

                                

                                

 

                

                 

        

                   

        

                                     

        

                

        

                

                

                

        

                                     

                

               

        

               

                

               

                

                

                

                                                           

                

                          عسل مامان میخواست سبزه گره بزنه(١٣ فروردین ٩١)

                

                

        

                

                

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

نسترن
26 فروردین 91 17:16
عزیز خاله تو چقدر خوشگلی ماشالله با نمک وعروسک وملوسکم انشالله همیشه تنت سالم ولبت پر خنده باشه


بوس برای نسترن مهربونم
خاله نوشین
26 فروردین 91 19:38
قربون این گل بهاری بره خاله که میون گلها میدرخشه
ای جونممممممممممممم،عزیزکم،اون دستهای کوچولو خوشگلتو بخورم خاله که سبزه گره زده،امیدوارم همه آرزوهات قشنگت براورده بشه و همیشه سالم و شاد و خندون باشی ملوسک خاله
خسته نباشی نسترن عزیزم،امیدوارم همیشه جمع سه نفرتون سالم و سربلند باشه خواهر خوبم

مرسی بهترین خاله دنیا
مهسا
26 فروردین 91 19:55
عزیزم مثل ماه می مونی فدات بشم من عسل خاله می بوسمت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم
تینا
26 فروردین 91 20:56
مثل همیشه نازی عسل خانوم


مامان ابوالفضل
26 فروردین 91 21:19
سلام سلام سلام
وای چه عکسهای نازی
عزیزم سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشی



مامانی درسا
27 فروردین 91 1:14
تی جان خاله تو عکسا مثل فرشته ها شدی گلم . خیلی دوست دارم همیشه بهاری باشی


نگین مامان رادین
27 فروردین 91 2:16
وای چه عکس های خوشگلی ولی فرشته خانوم شما از همه ی گل ها خوشگل تری.می بوسمت نانازم


مهسا مامان مرسانا
27 فروردین 91 7:36
عزیز دلم خیلی عکس هات خوشگل بود مثل همیشه...مخصوصا عکس کنار گلهات.....مرسی مامان نسترن با این پست بهاریت.....دلم حال اومد


مامان اطلس
27 فروردین 91 10:02
ماشالله چقد ماهه.براش اسپند دود كن نسترن جون
ده ماهگيش مباركه .داره برا خودش خانمي ميشه


مهدی کوچولو
27 فروردین 91 14:07
سلام سلام ستاره.ده ماهگیت مبارک.مرواریداتون مبارک.ان شااله عروسیتون خوشگل خانم.


الهام مامان رامیلا
27 فروردین 91 14:21
سلام نسترن عزیزم خوبی جیگرم به به چه عکسای قشنگی خیلی باحال بود خیلی حال کردم مخصوصا اون عکس تو کرییر خیلی با مزه بود جیگر هر دو رو بخورم با نون اضافه


نایسل
27 فروردین 91 16:08
وای عروسکککک کوچولوووو کشته مردهههههتتتممم
وای کاش من یه پسررررررررررر داشتممم
واییییییییییی جیگرررر ناز خاله دوستتت دارمم
مامانشم قربونت بر م مرسی اومدی پیشم به نصیحتت گوش میدم عزیزم


من و نیروانا همیشه امیدواریم خنده رو لبای خوشگلت باشه عزیزم
نایسل
27 فروردین 91 16:11
وای تلشو نگااااااااا خوش به حالتت مامانت اینقدر با سلیقه است


مامان حنا
27 فروردین 91 19:38
ای جووووووووووووووووونم فدای عروسک خانوم برم من
ماشالله هزارماشالله خاله تو چقده نازززززززززززی دلمونو بردی
مامانی اسپند یادت نره دخملمون رو چش نزنن
الهی که سلامت باشه
نیروانا جونم می بوسمت خوشگل خاله


ممنونم مهربونم
مامانی فری
27 فروردین 91 22:33
@}


عزیزم امیدوارم همیشه مثل گلهای بهاری شادو سرحال باشی

مثل همیشه عکسها زیبا بود


مامان نفس طلایی
27 فروردین 91 23:09
ای جووووووووووووووووونم


مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 1:27
ماشااله هزار ماشااله چه عکسای خوشگلی .می بوسمت عزیزم.


سمانه
28 فروردین 91 10:50
سلام نسترن جان
هزاران هزار ماشالله برای این دخمل خوشکل
خیلی عکسا خوشکل بودن
بیچاره بابایی نیروانا جون که مدام باید یه جایی قایم می شد تا از عسل خانوم عکس بندازن خب دختر داری دیگه
قربونش برم من که ژستاش دل می بره زیاد
مامانی فرشته کوچولو حتما این خوشکل خانوم رو از طرف من محکم ماچش کن ایشالله همیشه شاد و خوشبخت باشین در کنار هم





مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
28 فروردین 91 11:32
عزیزدل خاله ای باوررررررررررررررر کن
عکسات خیلی قشنگ شده دوستت دارم
شک نکن
همیشه بهاری باشید


عمه سميرا
28 فروردین 91 11:32
واي دلم باز شد .!!! چقدر عكساي قشنگي گذاشتي ! من عاشق گل لاله ام.!! تو هم كنار اون واستادي ديونه شدم ! عزيز عمه !! دوستت دارم


مرسی عمه جون با ذوق و مهربون
مامان آتین
28 فروردین 91 12:13
چه پست قشنگی ، چه عکسای جالبی
همه عکسا ناز بودن مخصوصا" اولی دومی و آخری بووووووووس برا نیروانای خوشمل


محمد
28 فروردین 91 13:24



دیبا نفس مامان
28 فروردین 91 13:49
چه ناز و خوشگله نیروانا خانوم عزیزم ببوس از طرف ما این فرشته کوچولو رو


مامان پارسا جیگر
28 فروردین 91 15:50
سلام خوشگل خانوم 10 ماهگیت مبارک انشاء الله که 100 ساله بشی عزیز دلم


مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 16:15



مامان امیرناز
28 فروردین 91 17:05
سلام عزیزم این خانم خوشگله این عکسای ناز و کجا گرفته؟ ببوس صورت ماهشو


این عکسارو خاله جون دوران عید تو مشهد گرفتیم
ازاده مامان هانا
28 فروردین 91 18:48
کنار باغچه نری غنچه خجالت میکشههههههههههه قشنگترین گلی خودت مممممممماه من




مامان اميرحسين
28 فروردین 91 21:03
چه عكسهاي بهاريييييييييييييييييييييييي خيلي باحال بودن


عسل و غزل
29 فروردین 91 1:06
چه دخمل ماه و ظریفی داری
واقعا مثل فرشته هاست
وقتی عکساشو میبینم یاد بچگی عسلم میفتمخدا حفظش کنه


نیلو
29 فروردین 91 18:37
خدایا ببین این فرشته ی نازت که از آسمون برای نسترن جونم فرستادی چقدر دلبری میکنه
فدات بشم عزیزم
10 ماهگیت مبارک نیروانا جونم
نسترن جون ببخش دیر بهت سر زدم
یه مدت گرفتار بودم نت نیومدم
همیشه بیادتونم
الهی امسال براتون از بهترین سالهای زندگیتون باشه


عسل و غزل
30 فروردین 91 0:32
وبلاگ نیروانا جون یه خاصیت جالبی داره که بی اغراق تو هیچ وبلاگی ندیدم.
خاصیتش اینه که سوژه تمام عکسا خود نیروانا جونه نه مبل نه دکور خونه نه هیچ چیز دیگه ای که جلب توجه کنه.تو تمام عکسا این نیروانا فرشته کوچولوی من هست که دیده میشه


قربونت برم نازنین...اخه هیچ چیزی تو زندگیم زیباتر و جذاب تر از دخملم برام نیست
عسل و غزل
30 فروردین 91 0:37
با اجازه لینکتون کردم


منم با افتخار لینکتون کردم عزیزم
مامان نيروانا
30 فروردین 91 11:50
فدات شم جيگرطلا! خوب نقش بازي كرديا. آفرين به ستاره ي ده ماهه ي درخشان. خيلي از ديدن عكسات لذت بردم. همهش قشنگه و اوني كه از دست يه خانوم چادري اومدي بيرون خيلي بامزه شده. از همه ي گلهل سبزه ها قشنگتري نازدار خاله. خدا حفظت كنه عزيزم


ثمين
30 فروردین 91 13:58



پگاه
30 فروردین 91 14:15
الهی قربونت برم خاله .چقدر هزار ماشاله خانم خوشگل شدی عزیز دلم.انشاله تولد 100 سالگیت گل قشنگم.هزار تا میبوسمت


نگین مامان رادین
31 فروردین 91 0:35
ای قربون اون سبزه گره زدنت بشم ،دوست داشتنیه من می بوسمت


سارینا
31 فروردین 91 8:40
خیلی قشنگه عکسا
ماشالا چه بزرگ شده دخترتون


سمانه
31 فروردین 91 9:42
سلام مامانی و نفسی جونیش
اخر هفته خوبی رو در جمع سه نفرتون آرزومندم


سمانه
31 فروردین 91 12:18
سلام نسترن عزیزم دوست جونم
قربون مهربونیات برم من که نظر لطفت رو که می بینم کلی خوشحال می شم
براتون آرزوی شادی و خوشبختی دارم


مامان ملينا
31 فروردین 91 15:23
سلام تابحال چند بار از وبتون ديدن كردم ولي امروز تازه مي خوام نظر بدم. دختر ناز و زيبايي دارين و خودتون هم خانم باسليقه اي هستين تبريك مي گم


نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:36
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید

این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



حتما عزیزم...می یام
مهدی کوچولو
31 فروردین 91 18:43
کجایی خوشگله زود بیا که دلمون تنگید


بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:29
عکسات فوق العاده ان عزیزمآپم


مامان سمانه
2 اردیبهشت 91 3:23
قربون تو دختر برم که بین گلها تو قشنگترینشون بودی
انگار تعطیلات حسابی بهت خوش گذشته جیگر خاله
فدای تو با اون خنده های قشنگت



مامان سوگل
2 اردیبهشت 91 12:29
ای جونم عزیزم چقدر ناز شدی تو این عکسات، خیلی خوشگل شدی ماشالا، مخصوصاً اونجا که کباب به دندون کشیدی، مامانش چرا توضیح ندادی که جاهایی که تو عکس هست کجاست؟ خیلی قشنگن


پگاه
3 اردیبهشت 91 0:28
دلم هواشو کرد گفتم دوباره بیام عکسای قشنگشو نگاه کنم.نسترن جون هزارتا بوسش کن بجای من


صوفیا
3 اردیبهشت 91 1:58
مامان الهه
3 اردیبهشت 91 2:22
الهی قربونت برم خاله جون من همش 20 روز ازت بی خبر بودم ماشااله چقدر توی این مدت بزرگ شدی دندون هم که درآوردی عزیزم...مبارک باشه گل همیشه بهار



parham
3 اردیبهشت 91 9:26
salam khanoom khoshkel adrese webloget ro az dostam mahdi gereftam ax hat khili naze daste maman jonet dard nakone. be ma ham sar bezan golam


مامان بهار
4 اردیبهشت 91 1:14
وااااااااااااای مرسی

امیدوارم که همه ی نی نی نفسا کنار مامان باباهاشون شاد و خوشحال باشن


آرزوهای رنگی
4 اردیبهشت 91 9:10
سلام وتبریک به خاطر داشتن فرزندی زیبا وناز. اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی یکی از عکسهاش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وشما بعد از آن میتوانید انرا بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونبد مشاهده کنید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:38
ماشاالله عروسکم ...... امیدوارم همیشه سالم باشی خانم گل


مامان رادين
21 اردیبهشت 91 14:57
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک





خیلی مهربونی عزیزم.