نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

قدم دندونای نو رسیده مبارک

1391/2/3 11:44
نویسنده : مامان نسترن
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

  عزیز دل مامان....ببخشید که این روزا کمتر می یام و با مدتی فاصله خاطرات زیبای با تو بودنو ثبت میکنم...

              اینو بدون که همیشه تو زندگی من و بابا مهم ترینی و همه تلاش ما برای زندگی بهتر و

                                                ارامش بیشتر میوه عشقمونه

                                                      

           اتفاقای خیلی قشنگی تو این ند روز افتاد که یکی از قشنگترین اونا در اومدن ٢ تا از دندونای

                           بالایی بود...٢٩/١ دندون جلوی بالا(سمت راست)

                             ٣١/١ دندون جلوی بالا (سمت چپ)

                               

        اوضاع و احوال نیروانا تو این روزا : عزیز مامان این روزا خیلی درد داری (به خاطر دندونات) ....

       زیاد برای خوردن غذا اشتها نداری....تو خواب بعضی اوقات ناله میکنی و بعدش میگی د .د

                        نمیدونم شاید داری با فرشته هایی که تو خواب میبینی حرف میزنی

                                          میدونم اونا همیشه مراقب تواند

                                          

  اول اردیبهشت تواد دانیال جون بود که برای اینکه پستت بدون عکس نباشه چند تا از اونا رو میذارم اینجا

 

               

                       

                   

                         عسلی مامان....دانیال جون(پسر عمه )....مرسانا جون(دختر عمو)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (73)

نسترن
3 اردیبهشت 91 12:27
الهی چقدر این دندون در اوردن بچه ها رو اذیت میکنه
نیرواناجونم انشالله همیشه عسلم لبت پراز خنده باشه نفسممممممممممم



عسل و غزل
3 اردیبهشت 91 14:33
چه دخملای ماه و جیگری



مهسا مامان مرسانا
3 اردیبهشت 91 18:06
عزیزم مبارک باشه مروارید های سفیدت....قربونت بشم جیگر خاله......نسترن جون خیلی خوشحال شدم وقتی خبر خونه دار شدنتون رو شنیدم مبارکههههههههههههه


مرسی مهربونم...انشاا...مراسمای شادی با شما


خاله نوشین
3 اردیبهشت 91 18:32
به به بازم مروارید کوچولو،مبارکت باشه نفس خاله
قربونت برم عزیز دلم که درد داری ،امیدوارم هر چه زودتر این دوران تموم شه و بازم بشی گل همیشه خندون خاله و بتونی راحت غذا نوش جونت کنی عروسکم
وای وای وای عکسهاشو ببین،فدات شم نازنینم،موش موشی خاله
خوش به حالت که دختر عمو و پسر عمه به این خوبی داری،امیدوارم همیشه در کنار هم خوش و خرم باشی جیگر خاله


مامانی فری
3 اردیبهشت 91 20:50
عزیزم مرواریدات مبارک باشه

امیدوارم هر چی زودتر این دوران رو بگذرونی

و دوباره شادو خندون بشی و خیال مامان نسترن راحت بشه

وایییییییییییییییی دلم حال اومد از دیدن این سه تا گل زیبا اینشالله همیشه به جشن و شادی دانیال جون تولدت مبارک


بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:41
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .
مامان سمانه
4 اردیبهشت 91 1:27
قربون تو بره خاله که همیشه مثل عروسک قشنگ و دلبری
با اون لباسهای نازت که خوشگلترت کرده
همیشه تو جشن و شادی باشید


afshin
4 اردیبهشت 91 2:24
آماده راه پيمايي باشيد - براي نجات خاک ميهن - دولت هم حمايت ميکند نترسيد روز 10 ارديبهشت مقابل سفارت امارات ساعت 4 پس از نيمروز همه با هم براي سه جزيره ايراني ابوموسي ( گبه سبز ) تنب بزرگ و تنب کوچک روز 10 ارديبهشت ماه مقابل سفارت امارات ميرويم و از سرزمينمان دفاع ميکنيم . پيام رساني کن اگر ايراني هستي . خداوند نگهدار سرزمين و فرهنگمان باد .
صوفیا
4 اردیبهشت 91 2:53
مرواریدای جدیدت مبارک .ایشالله باقی دندونات هم به راحتی در بیان


مامان طاها
4 اردیبهشت 91 8:57
رویش مرواریدهای قشنگه تو صدف دهانتو بهت تبریک میگم عزیز خاله.


مامان حنا
4 اردیبهشت 91 12:07
سلام خانومی
رویش مرواریدای نیروانا جون رو تبریک میگم ایشالله که خیلی راحت بتونه دندونای خوشگلش رو دربیاره و اذیت هم نشه
خاله قربونت برم اذیت میشی خاله اشکال نداره به جاش دندونای نازت درمیان و تو خوب می تونی غذا بخوری و بزرگ بشی
وای وای نیروانا جون چقده ماشالله ناز افتاده به خصوص با اون تل سر که دیگه شده موش موشی بخورمت عزیزدلم که دلم برای خندیدنات ضف میکنه خیلی دوستت دارم نیروانا جون هم خودتو هم مامان گلت خیلی مااااااااااااااااهه
می بوسمتون


:::
محمد
4 اردیبهشت 91 12:08



مامان نيروانا
4 اردیبهشت 91 12:18
اي جونم الهي زودتر اين سختياي دندوني پشت سر گذاشته بشه، البته هر مرحله ي رشد، شيريني خاص خودشو داره و عليرغم بعضي سختيها ميشه بيادموندني بشه. اميدوارم نيرواناجونم شاداب شاداب باشه. چه خوب ميكني كه با فرصت كم عكس نازدونه رو هم ميذاري تاقربون صدقه ش بريم و حظ كنيم. با تمام وجود تندرستي و شادي نيرواناي عزيز و مامان بابي خوبش رو از خدا ميخوام. بوس هزار تا بوس


مامان آتین
4 اردیبهشت 91 13:17
دندون نو مبارک نیروانا خوشگلهههههههههههههه
بوووووس


مهسا
4 اردیبهشت 91 14:19
سلام نسترن جون خوبید؟
قربون خانم گل برم من مبارک باشه عسلم مرواریدات می بوسمت گلم


الهام مامان رامیلا
4 اردیبهشت 91 15:27
سلام عزیزم خوبید وای دندون نو مبارک دندون رامیلا هم در اومده به به چه خوب عکست هم قشنگه تولد دانیال هم مبارک مامان نسترن ارادتمند شما هم هستیم


بابت همه چیز ازت ممنونم دوست عزیزم
نیلو
4 اردیبهشت 91 16:44
مبارک مبارک مبارک
وای خدایا این دو تا فرشته ی خوشکل(نیروانا جون و مرسانا جون) دختر عمو هستن؟ من نمیدونستم
الهی همیشه با هم و در کنار هم شاد باشن
من هر دوشونو خیلی زیاد دوس دارم
نسترن جون مراقب گلمون باش


نگین مامان رادین
5 اردیبهشت 91 0:47
مروارید هات مبارک عروسک ناز درد و بلات به جونم ایشاالله هیچ وقت درد نکشی و همیشه تنت سالم باشه وای که تو عکسها مث فرشته هایی راستی گلم من الان فهمیدم که شما و مرسانا ی خوشگل دختر عمویین خوش به حال مامان بزرگ،بابا بزرگ،عمو عمه هاتون که دوتا فرشته ی خوشگلمث شما و مرسانا دارند هردوتاتون عروسکید و خوشگل و تو دل برو.


عاااااااااشقتم خاله نگین مهربون...
سمانه
5 اردیبهشت 91 8:28
سلام نسترن جونم
آخه چی بگم به این مرواریدای کوچول موچول که اینطوری دلشون میاد نیروانای ما رو اذیتش کنن
امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه و شاد و خوشبخت باشید



مامان و نی نی ها
5 اردیبهشت 91 10:46
سلام
وای چه دختر عزیزی اخی خیلی دوست داشتنی.
من لینکت کردم.




مامان شراره
5 اردیبهشت 91 13:09
اخی عزیزم میدونم نسترن جون چی میگی.این دندون دراوردن خیلی نی نی هارواذیت میکنه
هروقت عسل منم بدغذا میشه میدونم که بازم دندون درمیاره
ماشالله عکسهش چقدر ناز شدن.عزیزمییییییییییییی


ازاده مامانه هانا
5 اردیبهشت 91 17:29
سلاااام عزیزکم خوبی خالههههههههههه
دلم برات تتنگ شده بود یه عالمه گل ناااازم

بوس ازون دندونای موش موشکی


مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 2:32
نسترن جان مهسا جاری شماست . وای چه خوب ..... قربون این دو گل زیبا برم من ...... مرواریدت مبارک نیروانای خاله


تینا
6 اردیبهشت 91 18:23
مبارک باشه دندونات عسل خانوم ... چقدرم توی این عکسات ناز شدی خاله


مامان سوگل
6 اردیبهشت 91 18:32
ای جونم، بازم دندوننننننن
مبارکت باشه خاله جون، مبارک تولدتون هم باشه


مامانی درسا
7 اردیبهشت 91 2:02
عزیزم برو خصوصی
مامان حنا
8 اردیبهشت 91 5:54
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟
اومدم بهتون سر بزنم و دلم براتون تنگ شده بود دید هیچ مطلب جدید ی نیست ناراحت شدم منتظر مطالب جدیدت هستیم عزیزم
از صورت خوشگل نیروانای گلم ببوس


مامان فرزانه
8 اردیبهشت 91 15:06
مامان کارن
9 اردیبهشت 91 8:40
سلام نسترن خانم چقدر وبلاگ ودختر خوشگلی دارید امیدوارم نیروانای عزیزونانازی بیشتر ازاین برای دندوناش اذیت نشه من وبلاگ شمارو در لیست پیوندهای وبلاگ پسرم گذاشتم امیدوارم همیشه شادوموفق باشید با دختر خوشگل وخانواده محترم.


منم با افتخار شما رو لینک کردم
سمانه
9 اردیبهشت 91 9:58
سلام عزیزم امیدوارم نیروانا جونم خوب باشه و دندونا زیاد اذیتش نکنن قربونت برم که انگشت به دهن گرفتی
سمانه
9 اردیبهشت 91 9:59
سلام عزیزم
امیدوارم نیروانا جونم خوب باشه و دندونا زیاد اذیتش نکنن
قربونت برم که انگشت به دهن گرفتی


سمانه
10 اردیبهشت 91 8:22
سلام نسترن عزیزم
ممنون بابت حضور قشنگت و تبریک زیبات
دوست دارم


منم دوست دارم دوست عزیزم
عمه سميرا
10 اردیبهشت 91 13:01
ممنون عزيزم از اينكه اين پست و به تولد دانيال اختصاص دادي !! انشا... تولد نيروانا جون جبران ميشه دوستت دارم ! زن دايي مهربون


منم دوست دارم عزیزم
نگین مامان رادین
10 اردیبهشت 91 15:10
سلام عروسک ملوس خاله جون پس کجایید دلمون براتون تنگ شده به مامانی بگو زود زود با عکس ها و خبرهای تازه بیاد که روی ماهت رو ببینیم


عاطفه
10 اردیبهشت 91 23:47
سلام عزیزم
مبارکه دندونای خوشگل
فکر میکنم برای این پست کامنت گذاشته بودم حتما ثبت نشده بوده
بهر حال دوستون داریم


مامان آتین
11 اردیبهشت 91 17:14
قربونت برممممم داری
لینکیدمت عزیزم





منم با افتخار لینکتون کردم عزیزم
مهدی کوچولو
12 اردیبهشت 91 1:20
سلام قشنگم دندونات مبارک باشه زود زود بیا دلمون تنگیده واست نازدونه


مامان سمانه
13 اردیبهشت 91 3:09
دلم برات تنگ شده بود
عمه سميرا
13 اردیبهشت 91 10:29
ممنون از اينكه از عكس تولد دانيال جان توي وب لاگت گذاشتي !! ولي نميدونم چرا پيامهاي من ثبت نمي شه!!!!؟؟؟ اين دومين پياميه كه مي گذارم !! قربونشون برم من مثل ماه افتادن!!
پوشاك نوزادي كيانا
13 اردیبهشت 91 14:04
با سلام آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC همه در يك مكان زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي - پاساژ آزادي-ط اول-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال www.babykaraj.blogfa.com
مهسا
13 اردیبهشت 91 15:04
برای نسترن جون ونیروانان جون
مامان حنا
14 اردیبهشت 91 10:13



*
مامان اميرحسين
14 اردیبهشت 91 11:10
سلام عزيزم كجايي شما من هستم شما كم پيدا شدي
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:37
دندونات مبارککککک عزیززز دلم من برگشتمممممم چدر دلممم براتتون تنگ شده بودددد


وای خاله جون ...دل ما هم برات خیلی تنگ شده بود
مامان قند عسل
15 اردیبهشت 91 23:32
بوس واسه نیروانای طلا و مامان گلش


مامان الهه
16 اردیبهشت 91 12:19
سلام عزیزم
دلم برای نیروانا عسلی یه ذره شده
برای دخملی


نایسل
16 اردیبهشت 91 20:14
مرسی قربونت برم ممنون
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 1:56
سلام مامانی کجایید حسابی دل نگرونتن شدیم زودی بیایید که ما عکس و خبر تازه می خواییم اخه دلمون برا فرشته کوچولومون لک زده


مامان سوگل
18 اردیبهشت 91 23:45
سلام خانم، چه خبر چه احوال؟ کجایید؟؟؟؟
سمانه
19 اردیبهشت 91 10:35
سلام نسترن جون
روز خوبی رو براتون آرزو دارم
نیروانا جونم بوس


مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 20:31
دخمله ما چطوره؟
کلی دلم براش تنگ شد
مبلکه عزیزم


مامان اطلس
20 اردیبهشت 91 11:21
سلام. كجايي نسترون جون دلمون تنگ شده
خودت خوبي .نيروانا جونم خوبه؟[hr



ممنون عزیزم...بزودی می یام
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 13:59
سلام دخمل ناز و خوردنی ،سلام مامانی مهربون عزیزم کجایید دلنگرونتونیم ،دلمون براتون تنگ شده می خواییم عکسهای خوشگل خانوم رو ببینیم تا یکی اروم بشیم زودی بیایید تا از دلنگرونی در بیاییم.


قربونت برم عزیز مهربون که همیشه به یادمونی...این هفته با کلی خبر و عکس می یام
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 22:35
**********

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

****************

این گل تقدیم به یه دخمل ناناز که خوشگل تر از هر گلیه و به مامان مهربونش


مامان ایلیا کاکل زری
21 اردیبهشت 91 22:45
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
نیلو
22 اردیبهشت 91 1:28
نسترن جونم مامانیه مهربون روزتون مبارک الهی همیشه نیروانای گلم از وجود شما بهره مند باشه
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 1:35
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•. روزت مبارک عزیزم
مامان پریسا
22 اردیبهشت 91 1:52
تولد حضرت فاطمه و روز زن بر شما مبارک. http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 2:05
عزیزم دندون ناز و تازه مبارک. دانیال جون تولدت هزاران با مبارک. "مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر . . .
مامان سمانه
22 اردیبهشت 91 5:57
سلام نسترن جون ممنون از تبریک قشنگ و دلنشینت خیلی ناز بود روز شما مامان خوب و مهربون هم مبارک ممنون که به یادم بودی
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:30
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:06
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:13
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
22 اردیبهشت 91 23:51
عزیزم روزت مبارک
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 1:02
از مرگ نمی ترسم من فقط نگرانم که در شلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم ... این روز بزرگ بر شما مادر مهربان و فرشته مبارک باد
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 2:41
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . . نسترن جون روزت مبارک
مهدی کوچولو
23 اردیبهشت 91 2:43
مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد.روزتون مبارک
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 8:44
در میان دستهایت عشق پیدا میشود زیر باران نگاهت نسترن وا میشود با عبور وازه ها از گوشه لبهای تو مهربانیهای قلبت خوب معنا می شود زن لبخند خداوند است تقدیم به شما که زیباترین لبخند خدایید
مامان عسل
23 اردیبهشت 91 8:54
مادر ، اي زيباترين واژه هستي روزت مبارک
سمانه
23 اردیبهشت 91 9:30
سلام نسترن جان ممنون برای حضور قشنگت و تبریک زیبات عزیز دلم روز قشنگ مادر رو بهت تبریک می گم و برات آرزوی صحت و سلامت دارم
مامان الهه
23 اردیبهشت 91 12:00
گویند مرا چو زاد مادر پستان به دهان گرفتن آموخت شبها بر گاهواره من بیدار نشست و خفتن آموخت دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه راه رفتن آموخت یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت لبخند نهاد بر لب من بر غنچه گل شکفتن آموخت پس هستی من ز هستی اوست تا هستم و هست دارمش دوست روزت مبارک
مامان فرزانه
23 اردیبهشت 91 13:19
چه حکایت جالبی است ! کلمه زندگی با زن شروع میشود و کلمه مردن با مرد!! پس ببالید به خودتان که آغاز گر زندگی هستند. روزتان مبارک.
مامان رهام
26 اردیبهشت 91 11:56
سلام نسترن جون وب و البته دخمل ماهي داري اگه موافق تبادل لينك بوديد خبرم كنيد