نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

هفت سین و نوروز 1391

1391/1/11 0:57
نویسنده : مامان نسترن
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      

                             نوروز 91 خاطره انگیزترین نوروزی خواهد بودکه من و بابا محمدبه یادمون

                                                  خواهیم  سپرد....

                            امسال اولین سالی بود که وجود نازنین تو گل بهاریمون باعث شد که3 نفره

                           پای سفره هفت سین بشینیم و خوشحالیمون با بهترین ...زیباترین...خوشبوترین

                           گل دنیا چندین برابر شد.

                                                                                                 سفره هفت سین خونمون (سال 1391)                         

                 

          

         

                                        اینم عروسک مامان در کنار هفت سین          

         

         

         

                

                     

                          

 این قاب خوشمل  به عزیزانی که در ایام عید می یومدن خونمون به عنوان یادگاری هدیه داده میشد...

                  

بعد از تحویل سال نو اول رفتیم خونه بابایی...خیلی خیلی خوش گذشت و بعد از ظهر هم رفتیم خونه پدری...اونجا هم بهمون خیلی خوش گذشت مخصوصا که اول فروردین مصادف بود با تولد مامان جون مهربون...خلاصه یک روز بهاری بهاری...

                                

مامان جون مهربون و دوست داشتنی...

                            تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت اسمانها داری

 امیدوارم همیشه شادان و خندان و سالم باشی. (تولدت مبارک )

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

الهام مامان رامیلا
10 فروردین 91 1:27
سلام نسترن جونم خوبی به به چه هفت سینی چه دخملی خیلی ناز شده بود تو عکسا انشالله همیشه شاد باشید دلم براتون تنگیده بود بخدا
خاله نوشين
10 فروردین 91 1:42
اولين بهار زندگيت مباركت باشه نفس خاله اميدوارم سالهاي سال در كنار مامان گلت و باباي مهربونت سالم و سربلند باشي عروسك ملوسم قربونت برم كه هر روز نازتر و خوشگلتر و شيرين تر از روز قبل ميشي نسترن جون خسته نباشي عزيزم و دستت هم براي هديه خوشگل نيروانا جون درد نكنه،خواهر عزيزم باي من هميشه بهترين بودي ،هستي و خواهي بود. در كنار عروسك خوشگلت و همسر بي نهايت فداكارت شاد باشي و سالي سرشار از خوشي داشته باشين
مامانی درسا
10 فروردین 91 1:58
مامانی خیلی خیلی هفت سینتون زیباست البته همراه با دختری که یه تیکه ماه شده بود
مهسا
10 فروردین 91 15:42
سلام نسترن جون خوبید؟عیدتون مبارک انشا ا... سال خوبی داشته باشید در کنا ر همسر مهربونتون ونیرواناجون سفره هفت سینتون خیلی قشنگه خانومی خیلی خوش سلیقه ای قربون شما تولد مامان جون نیروانا جون هم مبارک باشه هدیه تون هم که به مهمونا دادین خیلی نازه دستون درد نکنه قربون نیروانا جون برم من حسابی شیرین شده عسلم نسترن جون ببوسید خانم گل رو از طرف من فدای اون دستای کوچولوت بشم من بوسسسسسسس
مهسا مامان مرسانا
11 فروردین 91 1:35
عکس ها عالی بود نسترن جون.....عزیزه خاله با اون خند هات
مامان سمانه
11 فروردین 91 2:28
سلام به نیروانا جون و مامان گل و مهربونش اول از همه سال نو رو بهتون تبریک میگم و سال پر از شادی و خنده رو براتون آرزو میکنم البته در کنار نیروانا جون ناز و خوردنی و دوم اینکه ممنون بابت کامنتاتون و اینکه همیشه بهمون سر زدید و مارو از محبتتون بی دریغ نذاشتید
مامان سمانه
11 فروردین 91 2:50
نیروانا جون خیلی ناز و شیرین شده مامانش با این سلیقش سنگ تموم گذاشته هم تو لباس هم سفره هفت سین قشنگش
مامان نیروانا
11 فروردین 91 19:52
سلام نسترن جون، اومدم خونه ی شما عیددیدنی ، عجب صفایی کردم با اون بهشت نازنینی که کنار هفت سینت نشوندی . همه ی گلها یه طرف اون باغ گل یه طرف. خدا تو دستای مهربونش نگهش داره. جداً که اولین هفت سین سه نفره خیلی بیادموندنیه خصوصاً که اینقدر هم قشنگ چیده شده باشه. الهی همیشه با هم و پیش هم شاد باشین. میبوسمتون عزیزانم
مامانی فری
12 فروردین 91 12:30
نسترن جون عکسها همه زیبا بودن مخصوصا عکس اخری نیروانا جون خیلی بامزه افتاده اینشالله سال خوبی داشته باشید
مامان سوگل
12 فروردین 91 13:40
سلام خانم، عجب هفت سین شیکی چیدین، خیلی قشنگه مخصوصاً با اون فرشته ای که وسطتش بغل شده ایستاده، امیدوارم که سال خوب و پر برکتی در خانواده سه نفرتان باشد
خاله سمیه
12 فروردین 91 22:23
وای خدا عروسک خوشگلم.چه سفره خوشگلی.همه زیباییها با هم چمعند.عاااااشقتم نیروانا جونم
مامان حنا
13 فروردین 91 23:13
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک
مامان حنا
13 فروردین 91 23:19
سلااااااااااااااااام نازنینای من
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سال نوتون مبارک ایشالله سال خوبو پربرکتی در پیش رو داشته باشید و براتون در سال جدید بهترینها رو آرزو دارم
آفرین به این مامان خوش سلیقه با سفره هفت سین که واقعا احسنت داره دستت درد نکنه نسترن جونم
و ماشالله هزار ماشالله به نیروانای خوشگلم که وجود نازنینش زیبایی رو چندین برابر کرده قربون خنده های نازت برم الهی که همیشه خنده روی لبای خوشگلت باشه
تولد مامان جون نیروانای عزیزم رو هم تبریک میگم ایشالله سالیان سال سایشون بالای سر شماها باشه
می بوسمتون گلای دوست داشتنی من


محمد
14 فروردین 91 12:00
سال خوبی رو براتون آرزو می کنم شاد باشید وسلامت
شهراد شیر کوچولو
14 فروردین 91 14:50
نیروانای عزیزم دلم براتون تنگ شده آرزو میکنم همیشه بخندی ودر کنار ماما بابا سلامت باشی
مامان الهه
14 فروردین 91 19:46
مثل همیشه همه چیز با سلیقه بود از سفره هفت سین تا لباس گل دخمل ناز نازیمون و عکس های خوشگلش
اگه میدونستم قاب به این خوشگلی هدیه میدید ما هم میومدیم خونتون


قدمتون روی چشمم عزیزم.
نسترن
14 فروردین 91 20:16
عزیزم سال نوت مبارک تنشالله سال خوب و خوشی کنار همسر و فرزندت و خانواده ات داشته باشی عیدی من واسه جوجوم یک بوس گنده از راه دور با کلی قلب خاله قربون اون خنده های شیرینت بشه عسللللللللم
afshin
14 فروردین 91 21:21
چه خوش گفت فردوسی پاکزاد: عرب هر که باشد به من دشمن است بد اندیش و بد خوی و اهریمن است زشیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیدست کار که تاج کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو خداوند - دروغ ، دشمن و خشکسالی را از ایران زمین بدور دارد
مامان اميرحسين
14 فروردین 91 23:30
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
مامان پریسا
15 فروردین 91 14:28
چه سفره خوشملی . چه دخمل نازی. خوش باشی گلم.
نگین مامان رادین
16 فروردین 91 1:41
سال نوتون مبارک تولد مامانی جون هم مبارک ایشاالله سالیان سال سایه اش بالا سر شما ها باشه .چه سفره هفت سین خوشگلی دست مامان باسلیقه درد نکنه و چه عروسک ناز و خوشمل و خوردنی خدا حفظش کنه ایشاالله سال خوبی داشته باشید و همیشه خوش باشید و شاهد موفقیت همه اونهایی که دوستشون دارید
عمه سميرا
16 فروردین 91 11:14
اولين سال نويت مبارك عزيزم .اميدورارم 100 ساله شي .در ضمن سفره هفت سينت خيلي قشنگ بود.
مامان ترمه
16 فروردین 91 15:22
salam khoshgelam وبلاگت خیلی جذابه مثل اسمت مثل خودت مثل همه لبخندهات خوشحالم دوست جدیدی پیدا کردم من عاشق اسم نیروانا هستم چون نشانه ای از زندگیه رمز هم برات میزارم اما فکر کنم عکس مدام پاک میکنند و من مجبورم دوباره بزارمش بوس فراوان عزیز دلم همه روزهای زندگیت خودش تولد هست همه روزهات مبارک
ازاده مامان هانا
17 فروردین 91 13:44
سال نو مبارک عسلم چه لباس نازی تنت کرده این مامانت دلمارو میبره ایشالله 100 تا ازین بهارا در کنار پدر مادر مهربونت داشته باشی گلم تولد مامانی مهربونتم مبارک ایشالله همیشه زنده باشه
تینا
18 فروردین 91 11:55
سال نوتون مبارک البته با تاخیر ! امیدوارم سال خوبی داشته باشین
مامان بابای الیسا
23 فروردین 91 0:59
سلام به نی نی نازو مامان جون هنرمندش همه چیز قشنگه و قشنگتر از همه دخملی نازته .