نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

عروسک قشنگ من 9 ماهه شد...

1390/12/22 11:48
نویسنده : مامان نسترن
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

                عروسکم...

                                  تولدت اغاز زیباییها بود

خوشبختی من در بودن با توست و روز تولدت تقدیر خوشبختی من است.

                                         زیبا ترین گلها تقدیم به تو

                                        چون بهترین عشق دنیایی

                عشقم...

به خاطر همه ارامشی که از تو دارم خدا رو شکر میکنم و بهترینها رو برات ارزو دارم.

                             دوست دارم....

و بدون که تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست و امروز برگ سبز دیگری از زندگیت ورق خورد.

    

                                       (عسلکم 9 ماهه سد)

      

         

         

        

      

      

 

                                       

تو این ماه...دخترم برای اولین بار دستشو به تخت گرفت و ایستاد.(فدای اون پاهای کوچولوت بره مامان)

جاهای شلوغ و مخصوصا صداهای بلند دوست نداره و میزنه زیر گریه تا وقتی که از اونجا بریم.

شدیدا بابایی شده و با شنیدن صدای پای بابا شروع میکنه به ذوق زدن و جیغ زدن.

دیگه کاملا 4 دست و پا میره و اونجاست که دلم برات غش میکنه.

عاشق اتاقت هستی و هر وقت میذارمت تا بازی کنی سریع به سمت اتاقت میری و اونجا میشینی و کلی با خودت بازی میکنی.

                                 

دخترم در شب نهمین ماهگردش یک هدیه ویژه از طرف مامانای گل نی نی سایتی دریافت کرد و اونم برنده شدن در مسابقه گلهای نی نی سایت بود که فرشته خوشگلم مقام دوم اورد.(از همه نازنینایی که به دخملیم رای دادن ممنونم)

موضوع: نی نی و جعبه

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان طاها
22 اسفند 90 11:52
اومدم برنده شدنت تو مسابقه رو بهت تبریک بگم.
ان شا الله همیشه تو تمام مراحل زندگی برنده باشی.


مرسی عزیز مهربون
مامان طاها
22 اسفند 90 11:53
راستی 9 ماهه شدنت هم مبارک باشه خومزه خاله.


مامان اميرحسين
22 اسفند 90 12:17
عزيزم تبريك ميگم بهتون من كه نميدونستم مسابقه شركت كردين اما خوب خيلي خوبه كه دخملمون مقام آورد 9 ماهگي دخملي هم مبارك


مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
22 اسفند 90 12:37
عشق من تویی وبس
مبالک عزیزم
مامان با احساس دوستت دارم


منم خیلی دوست دارم عزیزم
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 12:40
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو




مرسی عزیزم...همیشه اولینی
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 12:41
نه ماهگیت مبارک عروسک خانوم ایشاالله 90 سالگیت همیشه شاد و سالم باشی زیر سایه بابا و مامان مهربونت


خاله نگار
22 اسفند 90 13:52
الهی قربونت بشم خاله فقط میتونم بگم عاشقانه دوست دارم مبارکت باشه گله خوشگلم.خدایا شکرت که همچین ستاره ای رو برای ما فرستادی عاشقتم


مرسی نگار دوست داشتنی من
تینا
22 اسفند 90 17:15
الهی ... مبارک باشه دختر گل هم برنده شدنت هم 9 ماهه شدنت


نسترن
22 اسفند 90 17:26
خاله فدای خنده های نازش میگم چرا این دخترا اینجوری هستند مامان زحمتشون میکشه بد عاشق بابا میشن
نیروانای قشنگم عزیزم فرشته کوچولو پاک 9 ماهگیت مبارک


مهسا مامان مرسانا
22 اسفند 90 18:57
جیگر خاله 9 ماهگیت مبارک......مقام اوردنت هم مبارک......ان شاالله همیشه موفق باشی در تمام مراحل از زندگی......


خاله نوشین
22 اسفند 90 18:58
به به به چه عالی،هزاران هزار تبریک برای همه خبرهای خوشت عزیزم
هم نه ماهگیت و هم مقام دومت مبارک باش خاله جونم
هر چند دوم شدی عروسکم ولی مطمئن باش برای ما همیشه اولی نفسم
عکسهات هم مثل همیشه عالی بود نیروانای خاله دست مامانی مهربونت درد نکنه،من عاشق اون برق چشمهای خوشگلتم نازنینم


دوست داریم خاله مهربون
مامان آرال
22 اسفند 90 20:10
سلام دختر خانوم خوشگل 9 ماهگیت مبارک برنده شدنتم تبریک میگم.


مامانی فری
22 اسفند 90 21:53
عزیزممممممممممم مبارککککککککک مبارکککککککک دخملمون دیگه بزرگ شده اینشالله در تمام مراحل زندگی پیروز و موفق باشی و همیشه مقام کسب کنی گلم


مامان فرزانه
22 اسفند 90 23:59
سلام خوبی نسترن جان کم پیدایی دلمون برات تنگ شده بود نیروانا خانمم خوبه مبارکه 9 ماهگی از طرف من ببوس شب خوش.


مرسی عزیزم از اینکه نسبت به من ونیروانا لطف داری ...
مامان حنا
23 اسفند 90 4:05
سلام عزیز دلم
واااااااااای خدا جونم خدا رو شکر نازگلمو دیدم خانوم کوچولو دلمون برات یه ذره شده بود
9 ماهگیتم مبارک ایشالله سالیان سال زیر سایه مامانو بابایی مهربونت به خوبی و خوشی زندگی کنی و تولد 120 سالگیت باشه
مبارکه سر پا ایستادنت و همینطور برنده شدنت
عکسای نیروانا جون خیلی نازو خوشگله خدا برات نگهش داره می بوسمش هزار تا و همینطور نسترن مهربونم تو رو هم می بوسم عزیزم


هزار تا بووووووووووس برای شما و حنا جونم
هانیه
23 اسفند 90 9:17
تو رو خدا نگاه کن.عجب عروسکی هستی شما خانوم کوچولو.9 ماهگیت و برنده شدنت مبارک .با این عکس خوشگلت باید برنده میشدی.نسترن خانوم من با وبلاگتون تو نی نی سایت اشنا شدم و عاشق این خوشگل ملوسک شدم.همیشه شاد باشید


ممنونم عزیزم که اومدی پیشمون.منم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.
نسترن
23 اسفند 90 10:57
خوب خدا رو شکر که الان این جوجو رو داری
یعنی میشه منم یک روز یکی مثل عروسک تو رو داشته باشم
نیروانا عسلم شیرینم نباتم عاشققققققققققققتم خاله با اون خنده های شیرینت





قربون مهربونیات...مطمئنم خدا بهترینهارو برای شما میخواد عزیزم
مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 90 12:09
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
مامان رويين
23 اسفند 90 14:02
قربون اون خنده قشنگت برم
ماماني از طرف من هزارتا بوسش كن


مهدی کوچولو
23 اسفند 90 14:19
سلام خاله نسترن کیشه منم راهنمایی کنید تا عکس های مهدی خان رو هم خوشگل کنم مثل عکس های نیروانا جون قشنگ شن


مامان امیرناز
23 اسفند 90 15:21
سلام عزیزم برنده شدنت مبارک نازم ایشالا همیشه تو همه مراحل زندگیت موفق باشی نه ماهگیت هم مبارک خوشگله


مامان طاها
23 اسفند 90 16:05
یه سوزن
دو سوزن
سه سوزن
دوستت دارم
بزار همه بسوزن.
چهارشنبه سوریتون مبارک.


نایسل
23 اسفند 90 20:53
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم یه ارزوی خوب کنی http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/
نایسل
23 اسفند 90 20:53
قربون اون واستادنت برم خوشگل من


مامان الهه
23 اسفند 90 22:53
الهی خاله فدات بشه عروسک مبارررررررررررک باشه هم 9 ماهگی هم چهار دست و پا رفتن هم دوم شدن که برای ما اولی عزیزم
قربونت برم که اینقدر خوشگل تو جعبه نشست و میخندی



مامان الهه
23 اسفند 90 22:57
سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه غم ها تو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
24 اسفند 90 0:52
خدایا... دستم به آسمانت نمی رسد اما توکه دستت به زمین میرسد دوستانم را تا عرش کبریایی خود "بلندکن" چهار شنبه سوری و پیشاپیش سال نو مبارک
مامانی درسا
24 اسفند 90 0:57
مامانی مرسی گه اومدی دخترم هم نه ماهگیش مبارک . گل من انشاالله جشن نود سالگی .


مهدب کوچولو
24 اسفند 90 1:10
سلام ممنون از راهنماییتون به شما هم خیلی خیلی خوش بگذره
سیما
24 اسفند 90 10:15
9 ماهگیت مبارک نیروانا جوننننننننننن


مامان دانیال کوچولو
24 اسفند 90 16:36
نیروانا جووونم 9 ماهگیت مبارک هزارتا بوسسسسسسسس واسه نی نی ناز ما


مهسا
24 اسفند 90 18:01
سلام نسترن جون خوبید؟
قربون نیروانا جون برم من 9ماهگی خانم گل مبارک باشه انشا ا....120 ساله بشی عسلم بوسسسسبرنده شدنت رو هم تبریک می گم گلم انشا ا.... همیشه موفق باشی بوسسسسسسس


نایسل
24 اسفند 90 18:43
9 ماهگی ات مبارککک عزیزززز دلممم
ایشالا خوشبخت باشی قربونت برم
ایشالا سایه تو همسرت بالا سر نیروانا جون باشه
و سایه پدر ومادرت هم بالای سر شما


مامان اطلس
25 اسفند 90 7:20
برنده شدن دختر خوشگلت مبارك.
عسلتو از طرف من ببوسسسس
سال نو پيشاپيش مبارك


مرسی عزیزم...بر شما هم پیشاپیش مبارک
مامان سوگل
26 اسفند 90 19:47
سلام خوبید، چه دخمل خوشگلی دارید، خدا براتون نگهش داره، با افتخار لینکتون کردیم
راستی مامانش هم خیلی خیلی باسلیقه هست که عکسای دخمل خوشملشو درست میکنه براش


مامان سوگل
26 اسفند 90 19:48
راستی یادمون رفت به ما هم سر بزنید


با کمال میل
مامان سمانه
11 فروردین 91 2:48
چرا که نه دخمل به این نازی مگه میشه برنده نباشه تبریک عزیز دلم با اون خندهای شیرینت فدات شم که میخوای راه بری و روی پاهای خودت وایسی
مامان بهار
2 اردیبهشت 91 12:07
یه عالمه بوس واسه نی نی ناناز
عزیزم ما با هم همشهری هستیم
اگه دوست داشتی بیا وبلاگمون و کامنت بذار











عمه منا
2 خرداد 91 8:46
سلام خوشگله تو توی جعبه چکار می کنی. بازم اومدم .باز باز چی شده.فعلا......
عمه منا
4 خرداد 91 11:03
سلام من اومدم پیشت .خیلی دوست دارم خوشگلم.بوسسسسسسسس


منم عاااااااااااااااشقتم...بووووووووووووووس
دینا دخترعمه
23 تیر 91 14:13
عاشقتم


قربونت برم ...ماهم عاااااشق شما عروسکیمX;