نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

به استقبال بهار می رویم.

1390/12/14 16:42
نویسنده : مامان نسترن
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

       

با رسیدن بهار ...طبیعت ردای سبز بر تن میکند.چکاوک ها هزار دستان و قمریان نغمه ها و سرودهای فرح بخش سر میدهند...بهار پیام اور عشق و رویش است و موسم سرور و اشتی و با دیدن بهار رحمت و محبت خداوند را به یاد می اوریم ...

       

شیرین عسل مامان ...با نزدیک شدن به فصل زیبای بهار این روزهامون حال و هوای خاصی داره و با تمام شدن هر روز کلی خاطرات جالب برامون به یادگار میمونه که ثبت بعضی از اونها خالی از لطف نیست.

این روزا مامان درگیر خونه تکونیه و دخمل گلشم مثل همیشه همراه مامانه...

                   

(اینم عسل مامان که داره کمد لباساشو مرتب میکنه...البته عکس اینو میگه و عملا یک کار به کارای من اضافه میشه)

        

شب با بابا رفتیم بیرون ...خیابون حسابی شلوغ بود و خیلی ها اومده بودن تا خریدهایی برای بچه هاشون و یا خودشون و یا.....به هر حال از هر طرفی یک صدایی می اومد.برای من و بابا خیلی جالب بود از کنار مغازهای اسباب بازی که رد میشدیم شروع میکردی به خندیدن.ما اول فکر کردیم عروسکها رو که میبینی میخندی و بعد فهمیدیم که بعضی از اون مغازه ها یک باد کنکهایی دارن که تا اونا رو مبینی شروع میکنی به خندیدن...وقتی برات خریدیم تمام راه بلند بلند میخندیدیو انگار دنیارو به ما میدادن عروسکم.

(اینم عکس همون بادکنکیه که برات خریدیم و حسابی دوسش داری)

        

بعد هم رفتیم هایپر و یکسری خرید برای خونه کردیم...

                  

         

         

امروز شهرداری مراسم روز درختکاری داشت که قرار شد من وشما هم بریم . ولی صبح که بلند شدی دوست داشتی باز هم بخوابی و دلم نیومد با اون حالت ببرمت...بعد از بیدار شدنت یکم عدس اوردم و به مناسبت روز درخت کاری ما به جاش سبزه عید درست کردیم.

      

گلکم هر دونه ای رو که بر میداشتی من به جات نیت برای سلامتی و تندرستی و شادی و خوبی رو در سال نو ارزو میکردم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

نایسل
14 اسفند 90 16:45
آخی عزیزز دلم چه کار ی ام هست ماشالا فداش بشم با اون قیافه خوشگل و نازش خسته کارای عیدت نباششی مامان جونش
الهام مامان رامیلا
14 اسفند 90 16:51
سلام نسترن جان خوبی انشالله به شادی به استقبال بهار برید ای جانم به این نیروانای عزیزم که عدس سبز میکنه نسترن جان بخدا دلم خیلی برات تنگ شده بود ببخشید با این مریضی اصلا نمیتونستم کاری بکنم مرسی که به یاد مایی
نسترن
14 اسفند 90 16:54
الهی چقدر که ناز میخنده عکس چهارمش خیلی خیلی قشنگه راستی خسته نباشی واقعا با بچه خونه تکونی کارسختیه نیرواناجونم دوستت دارم خاله اینم یک بوس از راه دور انشالله سال خوب وشادی رو کنار مامان وبابا در پیش رو داشته باشی
مهسا مامان مرسانا
14 اسفند 90 17:40
خسته خونه تکونی نباشی جیگر خاله...انشاالله سالی پر از شادی در یش رو داشته باشی.....مرسی که به مامان کمک کردی
نایسل
14 اسفند 90 18:13
بی رممزش کردم فدات شم
مامان فرزانه
14 اسفند 90 19:07
سلام خوبی نسترن جان خسته نباشی نیروانا خانمم خوبه خاله دورت بگرده که این قدر شیرین میخندی پیشاپیش عید مبارک
مامان محمد مانی
15 اسفند 90 0:11
ماشاالله دخترمان چه خانه داره
خدا نگهدارش باشه
ممنون که آمدین پیش ما؛خوشحال میشیم بازم ببینیمتون


:
مامان آرینا موفرفری
15 اسفند 90 1:24
سلام عزیزم ، خسته نباشی.
با آرزوی سالی پراز شادی و نشاط.


مامان دانیال کوچولو
15 اسفند 90 1:56
سلام نی نی شما خیلی نازه از اشنایی با شما و نی نی تون خوشحالم عزیزم با اجازه لینکتون کردم نسترن جوون


مامانی درسا
15 اسفند 90 7:54
فدای این دستا که داره عدس سبز میکنه .مامانی دست دخترمون درد نکنه . قربونش برم اینقده فکر مامانی است و کمک میکنه .


مامان اطلس
15 اسفند 90 9:58
خسته نباشي از كارها
قربونش برم با اون خنديدنش.خوب شد فهميدين چي ميخواسته.


مامانی فری
15 اسفند 90 10:01
عزیزدلم خسته نباشی ماشالله به این دخملی چشم بهم بزنی نیرواناجون بزرگ میشه و تو کارا کمکت میکنه پیشاپیش عید مبارک


مامان اميرحسين
15 اسفند 90 12:05
اي دخملي بلاااااااا نيروانا رو بچلونينش از طرف من عيد خوبي داشته باشين


مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
15 اسفند 90 16:18
شک نکن روی زمین...عشق من تویی وبس..


وقتی که تو با منی...زندگیم جور دیگس..


شک نکن مال منی... از کنارت نمی رم ...



خیلی حس خوبی دارم آهنگ خیلی زیباییه عزیزم....


X:
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
15 اسفند 90 16:19
جوجو کوچویو ومامان مهربون .....
خسته نباشن


مامان دانیال کوچولو
15 اسفند 90 20:49
خسته نباشی عزیزم نیروانا جوون خیلی ماهه مواظب خودت و دخمل گلت باش عزیزم یه سوال داشتم؟ میخواستم بدونم چه جوری البوم عکس نیروانا جوون و بالای وبلاگ گزاشتین؟ممنون میشم از راهنماییتون
پگاه
15 اسفند 90 22:44
خسته نباشید دخترا از خونه تکونی.نسترن جون خیلی پست پرانرژی بود دستت درد نکنه کلی روحیه گرفتم.قربون این عروسک برم با سبزه کاشتنش ان شااله درخت زندگیت همیشه سبز باشه عزیزدلم


مهدی کوچولو
16 اسفند 90 0:05
سلام
هزار ماشاءاله به دختر خوشگل و مامان هنرمندش.سال خوبی رو براتون آرزو دارم و ازخدا به اندازه تک تک دونه های عدس براتون سلامتی و شادی و خوشی میخوام: X .اجازه هست بلینکم؟


باعث افتخارمه عزیزم
مرسدس
16 اسفند 90 0:17
سلااااااااااااااااام عزیز دل خاله.....چقدر عکسات خوب و پرانرژی هست مثل خودت و مامان مهربونت....
نسترن جوون خسته نباشی عزیزم با خونه تکونی...ایشالا عمویادگار برات هدیه های خوب خوب بیاره
من همه نظرات شما را تائید کردم عزیزم...دوباره چک میکنم اما شما جزدوستای خوب من و ترنج هستی مامانی مهربون


نگین مامان رادین
16 اسفند 90 0:32
سلام خانوم گل خسته نباشی خونه تکونی با بچه خیلی سخته،
عروسک ناناز قربون اون خنده هات بشم که هر روز بیشتر از قبل شیرین تر و ناز تر میشی


نایسل
16 اسفند 90 10:52
قربون اون خنده خوشگلتت


مامان شراره
16 اسفند 90 17:32
ای جانمممممممم.این خانوم خونه دار وکدبانوی خوشگلو ببینید که داره به مامانش کمک میکنهعزیزم خسته نباشییییییییییی.جیگر خانوم
نسترن جون خودت هم خسته نباشی از خونه تکونی.با نی نی کار کردن خیلی سخته.اخه نمیذارن تمیز بمونه که.


مامان امیرناز
16 اسفند 90 21:57
سلام نازم مرسی که وبلاگم می ای ایشالا عمرت مثل سبزها پر شادی و سبزی و طراوت باشه نازم
مامان امیرناز
16 اسفند 90 22:00
نمی دونم نظر قبلیم اومد یا نه در هز صورت ارزو می کنم گل قشنگت مثل سبزهای عیر همیشه شاد و سرسبز باشه واقعا هز دوتون و دوست دارم خاله نسترن اپ شدم بیا


نایسل
16 اسفند 90 22:09
هزار هزار بار ممنون
منم براتون بهترین آرزوها رو دارم کنار همسر و بچه هاتون سال های سال شاد و خشبخت باشیددددد
دوست دارم مهربونم


مامان سحرناز
17 اسفند 90 0:56
سلام نسترن جون ماشالله به این خانم خوشگل و
ناز بابت کارای عید هم خسته نباشین خوشحال میشیم اگه به وب سحرناز جونم سر بزنید و اگه مایل بودید تبادل لینک کنیم


با کمال میل عزیزم
مامان حنا
17 اسفند 90 3:00
سلام نسترن مهربون خودم
خوبی عزیزم
خسته خونه تکونی نباشی ایشالله به سلامتیو دل خوش سال جدید رو آغاز کنی
اااااااااااااااای خدا دلم برای عشقم تنگ شده بود قربون اون خندیدنات نازنینم دلم برات ضف میره
نسترن جون به خدا دخملتو می بینم انقده خوشحال میشم بخصوص عاشق اون خندیدناشم تورو خدا براش اسپند دود کنی خدای نکرده دخملمونو چشم نزنن
می بوسمتون مواظب خودتون باشید


قربون دوست خوبم
mamani helena
17 اسفند 90 16:43
salam elahi khale ghorbone on komak kardanet mamani khastena bashiiiiiii


مرسی عزیزم...دلم برات تنگ شده بود
مهسا
17 اسفند 90 22:32
سلام نسترن جون خوبید؟
قربون دختری برم من حسابی شیطون شده عسل خودمه بوسسسسسس


نایسل
17 اسفند 90 23:52
میسیییی واسه گلا مامان مهربوننن
آره اینجارو خونه تکونی کردیم خونه خودمونو هنوز نه


زهرا ـ مامان مریم گلی
18 اسفند 90 11:01
الهی قربون این خوشگل خانومی بشم من....عزیزمممممم....


بگردمت که داری کمک میدی به مامان نسترن...واسه خونه تکونی


نسترن جون؟منم امسال اولین باریه که میخوام سبزه درست کنم اصلا هم بلد نیستم!من دارم گندم میزارم....الان 2 شبه خیسش دادم...از تو نت یاد گرفتم خودم که از هر انگشتم.....

سال خوبی و براتون ارزو میکنم گلم


عمه سميرا
18 اسفند 90 11:14
خسته نباشي !! ايشا... دخترمون بزرگ بشه و كمك حال مامان مهربونش باشه. عكساش مثل هميشه خوشگل بود.


خاله نوشین
18 اسفند 90 13:14
قربونت برم نفس خاله،خسته نباشی عزیز دلمممممممممم
قربون اون دستهای کوچولوت بره خاله که سبزه عید انداخته،چه سبزه ای بشه این سبزه
نیروانای خاله امیدوارم همیشه زندگیت بهاری باشه عزیزکم و در کنار مامان مهربون و بابای گلت سالم و سربلند و سرزنده باشی ملوسکم
پیشاپیش هم سال نو مبارک


قربون این خاله مهربون
مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 15:06
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


با کمال میل عزیزم...ارشیدا جونمو ببوسین
مامان الهه
18 اسفند 90 19:15
الهی فدات بشم خاله جون که کمک مامان میکنی عروسک انشااله این روزها و همه روزهای زندگیت پر از شادی باشه


نسترن
19 اسفند 90 16:00
http://arshidaarshida.niniweblog.com/
نسترن جون حتما اینجا یک سربزن ایده جالبیه که حتما خوشت میاد


قربونت عزیزم که اینقدر مهربونی
نایسل
20 اسفند 90 18:18
مرسی عشقمممممم نه دیگه ناراحت نیستممم
فدات شمممم
یه عکس جدید از این خوشگل خانوم میزاری یه کم غش و ضعف برم براشششش





مرسی عزیز مهربون
نسترن
21 اسفند 90 8:48
خواهش میکنم اگهمن که دوستت به فکرت نباشم کی این کارو کنه
از قند عسل لطفا لطفا عکس جدید بگذار مرسی


:
مهدی کوچولو
21 اسفند 90 12:51
سلام دخملک پر انرژی به منم سر بزنید


چشششششششششم
مامان آرشیدا کوچولو
21 اسفند 90 23:45
عسسسیسسسسم نیروانا از کجا؟؟؟
مهسا مامان مرسانا
22 اسفند 90 0:18
سلاممممممممممممممممممممممممم تبریککککککککککککککککککککک...خیلی خوشحال شدم تو موضوعی که من تعیین کردم نیروانا جونم دوم شد...هورااااااااااااااااا...اولین موفقیتش تو مسابقه...قربونش برم.....بوسسسسسسسسسسسس


مرسی مهسا جان از اینکه اینقدر با محبتی....مرسانای خوشگلمو ببوس
محمد
22 اسفند 90 11:10
سال خوبی رو براتون آرزومی کنم شاد باشید وسلامت
ad
31 فروردین 91 8:27
سلام
ممنون از وبلاگ زيباتون عكسهاي زيباي دختر خوشكلتون رو ديدم زنده باشه عالي بود موفق باشيد

هر انسان كتابيست در انتظار خواننده اش

اين شما هستيد كه موفقيت رو معنا مي كنيد

ممنونم اگه سر بزنيد

http://www.ashpazonline.com/kongfu33

www.kongfu32.mihanblog.com