نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

نیروانا دوست داره....

1390/10/28 18:54
نویسنده : مامان نسترن
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم هر روز شیطون تر و بزرگتر میشه...

تقریبا می تونم بگم بیشتر وقتم برای تو عروسک نازمه و گذشت زمانو احساس نمیکنم....

عاشق موزیک به خصوص پیامهای بازرگانی هستی...

 

      

نیروانا داره بازی میکته که پیامهای بازرگانی پخش میشه.

      

چه جوری داره به تلویزیون نگاه میکنهچشمک

ازبازی کردن با عروسک و پلاستیک لذت میبری....

      

هنوز پنج دقیقه نیست که بیدار شده که نظرش به یک پاکت پلاستیکی جلب میشه.تعجب

      

خیلی راحت موفق شد...

      

وسیله مورد علاقه ات موبایل و تلفن و کنترل تلویزیونه.....

هر وقت خوشحالی یا داری با خودت بازی میکنی شروع میکنی به شعر خوندن به سبک خودت...

    

      

      

از خوردن سیب خیلی لذت میبری...

غیر از ماشین سواری که خیلی دوست داری از بیرون رفتن خوشت نمی یاد و هر وقت بر می گردیم خونه از خوشحالی شروع میکنی به خندیدن.....موقع لباس عوض کردن هم لباسها رو میندازی روی سرت و وقتی که صدات میکنم از زیر اونا در می یای و شروع میکنی به خندیدن.

    

 

      

 

      

جدیدا به خاطر اینکه می خوای دندون در بیاری خیلی بی قراری میکنی مخصوصا موقع خوابیدن و حتما باید برات لالایی بخونم تا خوابت ببره..یک وقتایی هم خودم به جای تو خوابم میگیره....                 

         

حمام رفتن و اب بازی خیلی دوست داری...

وخیلی کارهای دیگه که هر کدومشون شیرینی خودشونو دارن...

باز هم میگم عاشق بزرگشدن و تغییراتت هر چند کوچک هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان یاسمن ، الیسا
29 دی 90 8:34
سلام نسترن جون. نیروانای شما هم خیلی نازه به نظرم یک کم به الیسا شبیه بود. بخصوص موهاش و چشماش. خدا واست نگه داره . راستی معنی اسم نیروانا چیه؟


مرسی عزیزم.معنی اسمو تو ارشیو کنار صفحه نوشتم
مامان متین
29 دی 90 10:42
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدید . دختر خیلی نازی داری خدا حفظش کنه.
مهسا مامان مرسانا
29 دی 90 11:36
ماشاالله به نیروانا جون که اینقدر بزرگ شده....
خاله سمیه
29 دی 90 13:16
وای الهی قربونش برم که اینقدر با تعجب داره به تلویزیون نگاه میکنه.چقدر این لباسه بهش می یاد .دوستت دارم عروسک من
عاطی
29 دی 90 14:40
سلام نسترن عزیزم لبای کوچولو و ناز نیروانا جونو از طرف من ببوس.
عاطی
29 دی 90 14:53
سلام نسترن عزیزم لبای کوچولو و ناز نیروانا جونو ببوس
مامان زینب
29 دی 90 15:32
باورت میشه زینبم که کوچیک بود با پلاستیک مای بی بیش اینقد میخندید که نگوووووووو خیلی عکسای گل دخترت قشنگ بود... اون عکسی که داره میخنده از اخر 3 و 4 ... خیلی چسبید
مامان الهه
29 دی 90 16:03
سلام عزیزم این بلاچه چه کارا که نمیکنه ها چند روزی خونه نبودم حتما توی فرصت مناسب اپ میکنم ممنون که به ما سر میزنی خانم
زهرا ـ مامان مریم گلی
29 دی 90 16:20
عزیز دلمممممممم...خوشگل من...ناناز خانوم.... ای جااااااااااانم نسترن جون ادم دلش میخواد بخورتش....تمام عسکاسشم انگار داره با ادم حرف میزنه.....خیلی قشنگه خیلی....ببوسش
خاله ندا
29 دی 90 17:00
عزيزم عاشق خنده هاتم، هميشه لباتو خندون ببينم ملوس خانوم
مامان اميرحسين
29 دی 90 19:20
سلام ايشالا اين فرشته كوچولو هميشه سلامت باشه داره خانوم ميشه راستي نسترن جون قالب وبم عوض كردم فدات شم اميدوارم قسمت نظرات باز شن
خاله لیلی
29 دی 90 21:04
قربون قدو بالات بشم که اینقدر زود داری خانوم میشی.انگار همین دیروز بوده که دخمل ما یک نوگل ده روزه بود
مامان پریسا
29 دی 90 21:36
قربونش برم. عزیزم داره برای خودش خانمی میشه. عزیزم تمام کاراش منو یاد چند ماه قبل پریسا میندازه.
sara
29 دی 90 21:50
سلام عزیزم مسی از نظرت خدا دختر خوشگلتو واست حفظ کنه از هر بلایی شاااد باشید
ما مان سونیا
29 دی 90 22:50
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه ببوسش ازجانب خاله به وب ما هم سر بطنید و با نظراتتون شادمون کنید
مامان امیرناز
29 دی 90 23:11
سلام عزیزم مرسی که بهم سر می زنی من عاشق دختر بچه هام دختر شمام که خیلی ماهه ببوسش از طرف من خدا حفظش کنه.
مامانی فری
30 دی 90 10:03
سلام نسترن جون ماشالله دخترت داره خانوم میشه چشم بهم بزنی میبینی داره مدرسه میره انگار همین دیروزبود که مهسا جون کوچیک بود وحالا مرساناجون اصلا باورم نمیشه هنوز فکر میکنم همون فریبای قدیمم با همون سن وسال کلا ایام زود می گذره پس چه بهترکه از این لحظات استفاده کنیم و قدر این روزارو بدونیم همیشه شاد باشید
ازاده مامانه هانا
30 دی 90 10:39
سلاااااااااااااام مامان نسترن جونم . خیلی ممنون که به ما سر زدی. چه دخملیه نازی داری. تحساس کردم مثه هانا دوسش دارم. خدا حفظش کنه واستون. خیلی از وبه قشنگت ایده گرفتم. ازون که تو قابلمه نشوندیو ... خیلی قشنگ بود دوس داشششششششتم .بوس واسه این مامانه با سلیقه و این دخمله عسسسسسسل من با اجازه لینکت کردم
مامان اميرحسين
30 دی 90 12:48
بدو بيا آپم
عاطفه
30 دی 90 15:28
ای جون دلم ماشالله به این خوشمل دخمل خدایا نگاش کن چه قدر خوشگل داره تی وی میبینه بعدشم اون اخم اولیش منو کشته ماشالله
مامانی هدیه
30 دی 90 20:38
سلام عزیزم مرسی به ما سر زدی دختر قشنگت رو خدا حفظ کنه خوشحال می شم هدیه رو تو جمع دوستای دخترت قبول کنی
مامان ترنم کوچولو
30 دی 90 22:46
برا نیروانا جون نازنازی.ممنون به ما سر زدید
مامان مهدیسا
1 بهمن 90 6:36
سلام مامان نسترن جون ممنون که به وب ماسر زدی خیلی دخترتون ناز و شیطونه . خیلی از بازدید وبتون لذت بردم. نیروانا جون بووووووس
خاله نگار
1 بهمن 90 14:10
فدای عروسکه نازم بشم روز به روز شیرینتر و خواستنی تر میشه.نمی دونی وقتی این کارارو جلوی من میکنی دلم می خواد بخورمت.راستی صدای اواز خوندنه قشنگتم واسه خودم ضبط کردم که وقتی دلم واست تنگ شد بهش گوش بدم اروم بشم:
خاله نوشین
1 بهمن 90 14:23
من فدای شیطنتهات برم خاله که اینقدر دوست داشتنیه همیشه سالم و شاد باش و ما رو از شادی و سلامتیت خوشحال نگه دار
مامان سید کوچولو
1 بهمن 90 14:51
معلموه که خیلی از لحظاتش لذت میبری. ایشالله همیشه شاد باشین
mamani helena
1 بهمن 90 19:28
salam azizam sharmande helena halesh khob nanod chand roz dargir bimarestan bodam vay che asali shode in nanaze khale mamani doa kon zodtar helenaye manam khob beshe
mamani helena
1 بهمن 90 20:27
azizam sarmaye shadid khorde bod modam sorfe mikard daro nemikhord koli ham gerye mikard alan behtare ama barash doa kon mamani mehrabon
مامان رادين
2 بهمن 90 0:25
سلام به ماماني مهربون ماشااله به دختر ناز وزيباش
مامان آنیسا
2 بهمن 90 1:01
سلام ممنون از لطفتون. گل دخملی شما هم چقدر نازه .بوووس بووووس
مامان فرزانه
2 بهمن 90 14:35
سلام مامان نسترن ممنون از پیامتون نیروانا جان خوبه ماشاالله دختر نازی داری خدا براتون نگهش داره با اجازتون سایتتون لینک کردم از آشنایتون خوشحال شدم.
تینا
2 بهمن 90 15:21
سلام عزیزم چه عروسکی شده نیروانا خانوم ببوسش حسااااااااااابی
مامان حنا
2 بهمن 90 15:37
سلام خانومی ممنون ازوبلاگ دخترم دیدن کردید ماشالله هزار ماشالله به این دختر ناز و بانمک خدا حفظش کنه وایشالله سایتون از سر نیروانا جون کم نشه بازم بیایید پیشمون خوشحال میشم
عباسی
2 بهمن 90 19:50
سلام خدا حفظش کنه.. بچه هایی که با کیسه پبلاستیک بازی میکنند و در مورد صداش کنجکاوند جزو بچه های خیلی باهوشند
بابای دوقلوها
2 بهمن 90 19:55
وایییی چه دخمل نازی داری. خدا حفظش کنه. از دوستان هر کس مایل به تبادل لینک هست منو لینک کنه و بهم خبر بده که لینکش کنم. به امید دیدار
بابای دوقلوها
3 بهمن 90 6:21
سلام. ممنون از اینکه منو لینک کردید شما هم با افتخار فراوان در وبلاگم لینک شدید. از دوستان هرکی با تبادل لینک موافقه بهم خبر بده. به امید دیدار
محمد
3 بهمن 90 8:42
شاد باشید وسلامت
عمه سمیرا
3 بهمن 90 10:26
عزیز عمه عاشق خندیدنتم .وقتی می خندی واقعا خوشگل میشی!!
زیبا
3 بهمن 90 12:08
وای ماشالا چه دخمل نازی خدا حفظش کنه پارساحون ما فقط چند روز ازش بزرگتره خوشحال میشم به ما سربزنید واگر مایل باشید تبادل لینک کنیم
بابای مهرسا
3 بهمن 90 12:56
هزار ماشالله هزار ماشالله
زیبا
3 بهمن 90 13:59
از اشنایی با شما خیلی خوشحالیم.شما با افتخار لینک شدید.باز هم بیاید پیش ما
مامان فرزانه
3 بهمن 90 19:32
سلام نسترن جون خوبی نیروانا خانم خوبه دیشب با دوستم بودم تعریف سیسمونی نیروانا جان کردم خیلی قشنگه از کجا گرفتی شب خوش
مامان امیرعباس جونی
3 بهمن 90 19:43
ممنون که به وبلاگ امیرعباس سر زدین دخمل نازی دارین عکساشم همش قشنگ بود ولی با لباس محلی خیلی با نمک و ناز ده بود خدا حفظش کنه
مامان رادين
4 بهمن 90 16:26
مامان امیرناز
4 بهمن 90 20:52
سلام عزیزم الان از وبلاگ مرسانا جون فهمیدم این دو فرشته دخترعمو هستم خیلی خوبه که یه همبازی خوب داره ایشالا همیشه سلامت باشن
✿الهام مامان رامیلا ✿
5 بهمن 90 15:23
سلام نسترن جون دیگه داره شیرینه شیرین میشه الان یکی از بهترین سنهای بچه هاست انشالله که زنده باشه
مامان الهه
5 بهمن 90 17:35
وبتون خیــــــــــــــــــــــــــــلی نانازتر شده عسل خانم رو ببوس
✿الهام مامان رامیلا ✿
5 بهمن 90 19:18
ای جانم فکر کردم تهرانید خوب التماس دعا عزیزم مرسی گلم خیلی ماهی
مرسدس
5 بهمن 90 23:27
سلااااااااااااام عزیزمممممم خدای من چه نی نی نازی داری گلی... خدا حفظش کنه و همیشه سالم و شاد درکنارهم باشین.. خیلی عکساش بامزه هست.... به دیدن وبلاگ ماهم بیا و خوشحالمون کن...راستی با اجازه ات اد کردم شما را. یه عالمه بوووووووووووووس
✿الهام مامان رامیلا ✿
6 بهمن 90 12:21
دیشب خواب شما و نیروانا رو دیدم خواب دیدم اومدید خونه مون کلی ذوقیده بودم
زیبا
9 بهمن 90 10:39
سلام دوست خوبم.ممنون از لطفتون.علایق دخملی جونتون خیلی شبیه پسملی جون ماست.با افتخار لینک شدید.
عاطی
16 بهمن 90 23:04
دیوونه خنده هاشم قربونش برم خیلی جیگر شده نسترن جون دلم براش خیلی تنگ شده روی ماهشو ببوس .


قربونت برم چه قدر سوپرایزم کردی اومدی نازنین.دلم برات تنگ شده