نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

پرنسس برفی من

1390/10/18 10:14
نویسنده : مامان نسترن
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برف شدیدی باریدو همه جارو سفیدپوش کرد.منظره بیرون واقعا زیبا و دیدنی بود.                                                                      حیفم اومد از این منظره زیبا وشما عکس نگیرم.وقتی بردمت بیرون با تعجب به همه جا نگاه میکردی و به نظرت محیط برات نا اشنا بود.بعد هم همراه با خاله نگار برات یک ادم برفی درست کردیم .پرنسس برفی من امیدوارم روزهای زندگیت همیشه به سفیدی برف باشه.

 

                                                      
                         

 

     

     

 

     

     

     

           

      

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مهسا مامان مرسانا
15 دی 90 0:43
عزیزم منم آپم
مامان زینب
15 دی 90 7:39
وای خدا من یخ زدم برای این پرنسس برفیییییییییی چقد قشنگه عکساش
عمه سميرا
15 دی 90 9:12
نيروانا جون با اين مامان با سليقه و خوش ذوق الهي هميشه زنده و پاينده باشي !! مامان نسترن جون دستت درد نكنه عزيزم دوستت دارم.


مرسی سمیرا جون عزیزم.عمه مهههههههههههههههربون
خاله نگار
15 دی 90 10:10
الهی قربونت برم ملکه ی برفی دیروز دوست داشتم مثل بستنی بخورمت شیرینه خاله.ارزو میکنم سعادت و خوشبختی مثله دونه های برف همیشه تو زندگیت ببارهدسته مامان نسترن درد نکنه که همه ی خاطراته شیرین و قشنگه زندگیرو واسه ی تو گله قشنگم ثبت میکنه
زهرا ـ مامان مریم گلی
15 دی 90 10:10
عزیز دلممممم....ماشاا... هزار ماشاا... خیلی ماهه....قبونش بلم من الهی...

خاله جونی؟شما که انقد نازی؟دوست ما میشی؟اره؟من دوس دارم تند تند بیام اینجا ببینمتا؟باشه؟


عاطفه
15 دی 90 11:12
سلام ماشالله به این دخمل ناز خدا حفظش کنه با این مامان هنرمند باسلیقه اش من که شیفته ی دخترت شدم خدا نگهش داره براتون عزیزم خصوصی داری
خاله نوشین
15 دی 90 13:53
من فدای اون صورت برفیت بشم عزیز خاله امیدوارم همیشه لبت خندون دلت شاد و صورت نازنیت گشاده رو باشه نازنین خاله دوست دارم عروسکم
زهرا ـ مامان مریم گلی
15 دی 90 14:21
قربونت برم گلم...منم با افتخار لینکتون کردم...
خاله سمیه
15 دی 90 15:27
منم دوست دارم با این دوته برف..برف بازی کنمچه عکسای قشنگینسترن جون اسفند یادت نره برای این پرنسس برفی
مامان اميرحسين
15 دی 90 19:10
به به چه برفي چه آدم برفي نازي .منظره اش خيلي قشنگه
مامان طاها
16 دی 90 12:08
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
هستی
16 دی 90 12:57
سلام بزرگوار با مطلبی در مورد سوختگی یک دختر کوچولوی دو ساله به روزم و منتظر و محتاج دعای شما حالش خوب نیس
مامان آریان جون
16 دی 90 22:55
چه عکسای نازی شدن.خوش گذشت جیگر خاله؟
خاله لیلی
16 دی 90 23:55
جان دل خاله ،جقدر ماه شدی جیگر خاله.ایشالله روزهای شاد اینجنین زیاد داشته باشی
مهسا مامان مرسانا
17 دی 90 0:09
نفس خاله گلهای بالا رو که تقدیم شما کردم خانومم.......عزیزم الهی عمرت مثل برف نباشه
امیر
17 دی 90 14:12
حسنا سادات
18 دی 90 14:50
سلام عزیزم خدا دختر نازتو براتون حفظ کنه. خوشحال میشم به حسنای منم سر بزنید.
مامان رادين
19 دی 90 14:27
سلام ماشااله چه نازه واي برف خوش به حالتون شهر ما هنوز برف نيامده
مامان رادين
19 دی 90 15:52
وب شما هم قشنگه مي تونيم با هم تبادل لينك كنيم اگه موافقيد در وبم خبرشو بهم بديد
عاطفه
19 دی 90 22:17
ماشالله هزار الله اکبر چه قدر تو عکسا خوردنی شده خدا حفظش کنه براتون عزیز دلم با افتخار لینک شدین
mamani helena
20 دی 90 1:00
vay arosake man mamani enshala in gol dokhtar sefid bakht beshe
امید
20 دی 90 12:39
سلام ، آپم . . منتظرت هستم دوست عزیز
مامان الهه
21 دی 90 18:27
سلام عزیزم ممنون که به وب دخترم سر زدید.فرشته کوچولوی شما هم خیییییییییلی نازه ماشاالله هنرمندی هم از خودتونه عزیزم با افتخار دوستی شما با شما رو میپذیرم
مه رخ
21 دی 90 18:53
سلام ممنون ازینکه به وب حسین کوچولو سر زدید دختر شما هم خیلی ناسهههههه خدا حفظش کنه
تینا
22 دی 90 14:06
الهی چه ناز شدی عزیزم
مامان رويين
27 دی 90 13:34
عاشقتم
خاله ندا
29 دی 90 17:03
قوربونت برم با اون گوش بند صورتيت، بوس
abjiye arshavir
14 اسفند 90 17:03
سلام نیروانا جونم ایشاالله همیشه سالم باشی منم یه داداش 7 ماه و نیم تو راه دارم خواستی سر بزن