نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

سالگرد ازدواج

1390/10/18 10:10
نویسنده : مامان نسترن
1,979 بازدید
اشتراک گذاری

      

 این عکس فرشته کوچولوی ماست که خدای مهربون به خاطر عشق پاکمون با یک پرواز فوری برامون فرستاد....فرشتهبغل


 

     

         

7 سال از یکی شدن ما گذشت و در این مدت در دفترخاطرات زندگیم تنها شیرینی که تلخها را از بین برد وجود نازنین همسرم در روزمرگی هایم بود و در هفتمین سال فرشته ای در کنار ما بود که از ما و ثمره عشق ما بود که هر روز را شیرین تر و زیبا تر از قبل کرد.

سالگرد ازدواجمون مبارک    

دوست دارم چون دلمو نمیشکنی تو                                                بیشتر از خودم به فکر منی تو

دوست دارم چون همیشه کنارمی تو                                             خسته که باشم بیقرارمی تو

دوست دارم چون که تکیه گاهمی تو                                              تو گریه هام همیشه پناهمی تو

دوست دارم چون تو شبا ستارمی تو                                              همه میگن نیمه گم شدمی تو

به خاطر دلت که دریاست............                                                  چشایی که تموم دنیاست.........                               همیشه از خودت گذشتی                                                            به خاطر همین که هستی........

                                                          

 دختر کوچولوی من به فلش دوربین حساسیت نشون میداد برای همین مجبور شدم عکسها رو بدون فلش بگیرم و در نهایت عکسها تاریک افتادن                                 

                              

   

     

     

    

    

    

    

این هم هنر نمایی نیروانا به مناسبت سالگرد ازدواج ما ...قربونت بره مامان که از بس خسته بودی وسط برنامه خوابت بردساکتفرشتهماچ

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهسا مامان مرسانا
13 دی 90 20:10
عاشقتم خاله......قربونت برم که دیگه خودت می شینی......نسترن جون سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم ان شا الله سالیان سال در کنار هم شاد وتندرست باشین وشاهد درخشش نیروانا جون در تمام مراحل از زندگیش
مامانی فری
13 دی 90 20:55
نسترن جون سالگرد ازدواجنون رو تبریک میگم امسال بهترین و با ارزشمند ترین کادو رو داشتین موفق و کامیاب باشید این گلها هم تقدیم به شما به مناسبت سالگردازدواجتون
تینا
13 دی 90 21:54
سلام عزیزم سالگردتون مبارکامیدوارم سالهای سال هر 3 در کنار هم خوشحال و خوشبخت باشین
خاله بانو
14 دی 90 0:22
سلام مامان جون انشاالله صدومین سال سالگرد ازدواجتون رو همین فرشته خانوم براتون بگیره نازنین تشریف بیارید به خونه خاله هم سر بزنید و اگر دوست داشتید خوشحالم میکینید اجازه بدید این ماه قشنگ هم عضوی از خونه خاله باشه اینم یه بوس آبنباتی بزرگ برای این طلااااااا
mamani helena
14 دی 90 11:24
salam azizam salgarde ezdevajeton mobarak enshala. saliyane sal be khoshi in roz ro jashn begirid
مامان اميرحسين
14 دی 90 12:58
سلام نسترن جون سالگرد ازدواجتون رو صميمانه تبريك ميگم ايشالا سالهاي سال در كنار هم به سلامتي و خوشي زندگي كنين
مامان اميرحسين
14 دی 90 12:59
نيروانا ني ني فضايي شده عكسش خوشگله
خاله نوشین
14 دی 90 14:01
قربون این عروسک فضایی بشه خاله که این قدر ناز و بامزه است امیدوارم تو جمع زمینیها همیشه بهت خوش بگذره و همیشه همینطور بخندی گل خوشگل خاله
محدثه
14 دی 90 16:07
سالگر یکی شدنتون مبارک
خاله سمیه
14 دی 90 17:52
سلام نسترن جون.سالگرد ازدواجت مبارک.از طرف من به محمد جان هم تبریک بگو.الهی من قربون اون نیروانا خوشگله برم .از اخرین دفعه که دیدمش خیلی عوض شده.عزیز دلم روز به روز خوردنی تر میشه.دلم براتون خیلی تنگ شده.بوووووووووووووووووووووووووووووس.
الهام مامان رامیلا
14 دی 90 18:51
سلام نسترن جون تبریک می گم انشالله که همیشه خوش باشید نیروانا جان هم خیلی ناز شده ماشالله خوشحالم که از داستانم خوشت اومد
مامان آریان جون
14 دی 90 21:53
سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم.امیدوارم همیشه در کنار دخمل نازتون شاد و خرم باشید راستی ما هم 5 سال پیش امروز جشن عقدمون بود.
عمه سميرا
15 دی 90 9:08
عزيز عمه با اين لباس واقعا مثل ماه افتادي !!! سالگرد ازوداج مامان و بابا رو بهت تبريك ميگم اميدوارم در كنار اونا شاد و خوشحال باشي !!!
خاله نگار
15 دی 90 10:01
سالگر ازدواج مامان نسترن و بابا محمد اتفاقه شیرینیه که با حضور گرمه تو عروسکم شیرینترم شده.امیدوارم همیشه از تمام شیرینیهای زندگی در کنارهم لذت ببریدشاهزاده ی فضایی امیدوارم ما زمینیها کاری بکنیم تا حسابی بهت خوش بگذره.دوست دارم عروسکم[h
مامان سمانه
16 دی 90 11:22
نسترن جون تبریک تبریک امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سر حال باشید و از ته دل بخندید و جشن صد سالگی ازدواجتون و جشن بگیرید
امید
16 دی 90 20:33
سلام وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر دارید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوالتون رو میدم . فقط یک ایمیل برای جواب دادن سوال بگذارید . منتظر حضور شما هستم .
امید
16 دی 90 20:33
سلام وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر دارید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوالتون رو میدم . فقط یک ایمیل برای جواب دادن سوال بگذارید . منتظر حضور شما هستم .
خاله لیلی
16 دی 90 23:51
قربون قدو بالات بشم که تو این لباس ملوسکی شدی واسه خودت.سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالله سالهای سال به خوبی و خوشی زندگی کنید.
امید
17 دی 90 0:20
سلام مجدد هر سوالی داشتین بنده در خدمت شما با کما میل هستم . ممنون که بهم سرزدید اگر با تبادل لینک موافق هستید خبرم کنید .
مامان رويين
27 دی 90 13:30
اميدوارم هميشه به بهترين شكل براي هم و در كنار هم باشيد. سالگرد ازدواجتون مبارك عكسا عالين
یاسان
3 بهمن 90 15:49
ماشااله چه ماهه خدا حفظش کنه وبلاگتون خیلی قشنگه


ممنونم از حضور سبز شما
بابای ارشیا
15 خرداد 92 19:32
چه زندگی آرامی دارید خداوند حافظ ارامشتون باشه . از این همه وقتی که بابا و مامان برای نازنین فرشته میزارید پیداست . نوشته هات بوی خاصی داره تبریک میگم . دعا می کنم شادمانی و عزت و سربلندی و برکت و دلخوشی به همراه سلامتی و عشق پروانه های همیشگی دور وجودتان باشد