نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

من فرشته ای دارم...

1390/9/11 2:38
نویسنده : مامان نسترن
872 بازدید
اشتراک گذاری

 

(٩٠/٨/١١)

 

 

من فرشته ای دارم

که آواز کنان،از میان خیال و رویا

از بین تشویشها و ترسهایم

به سوی من آمد

به سوی آسمان سپید رنگ زندگیم،خانواده

من فرشته ای دارم

که روشنایی در دستانش

و نور در چشمانش بود

و برای من امید آورد

من فرشته ای دارم

که در میان این دنیای لایتناهی

جایی که فقط من بودم و یکتا خدایم

و رویای تو

در صبحی درخشان،که خورشید نورافشانی میکرد

و زمین را جلا می داد

با آن پرتوهای خورشید زاده شدی

و من فرشته ای را دیدم

که دست در دستان من

و چشم در چشمان من

قدم به این دنیا نهاد

بوسه بر قدمهای کوچکت



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

mamani helena
11 آذر 90 9:13
salam azizam mashala che dokhmale nazi va che mamane honarmandi khosh hal misham be ma ham sar bezanid rasti akse atoliye nirvana joono koja gereftid ?
مامان مهسا
11 آذر 90 10:45
وای قربون این فرشته کوچولو برم من.......ماشاالله چه ناز شدی
مامان رويين
13 آذر 90 9:19
عزيزم چه دختر نازيييييييييييييي نيروانا جونم مياي با هم دوست بشيم؟ با اجازه لينكتون ميكنم.
عمه سميرا
13 آذر 90 9:26
قربون اين فرشته كوچولو بره عمه ! مثل ماه شدي
مامان سام
14 آذر 90 18:03
ايشالا كه تقدير نيروانا كوچولو فرشته اي باشه
مامان آوین
14 آذر 90 19:24
نیرونا جون خیلی نازه. خدا حفظش کنه. مثل فرشته ها می مونه
بابای مهرسا
15 آذر 90 20:55
سلام ممنون از حضور گرم شما دوست گرامی خوشحال شدم وبت عالیه نی نی تون خیلی نازه هزار ماشالله
الهام مامان رامیلا
16 آذر 90 19:09
سلام دوست عزیزم وب رو خوندم اون اثر دست و پا عالی بود کفشاش رو ببین تو رو خدا خیلی ماه بود خیلی لطف کردی اومدی نیروانای گلم رو ببوس بازم بیا دوست خوبم خوشحال میشم
دوتا عشقم محدثه
18 آذر 90 22:23
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## ___________________--------
نایسل
25 اسفند 90 14:07
دختر ملوست کپپپ نی نی یی های خودته
فتو کپی گرفته شده ازت