نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

یک شب برفی

1390/9/6 12:30
نویسنده : مامان نسترن
907 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مهمون خونه پدر جون بودیم و وقتی از خونشون

اومدیم بیرون دیدیم همه جا سفید پوش شده.من هم از تو عزیز دلم چند تا عکس با اولین برفی که دیدی گرفتم تا برات یادگار بمونه.

 از آسمون برف میاد،برفها میریزه جون

                                        برف به این قشنگی رو هیچ کس ندیده جون

                           

 

روی زمینها برفها رو هم نشسته

                                             روی درختها پر از برف سفیده جون

جون جون جون

        

 

                      


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رامیلا
5 آذر 90 10:31
سلام همیشه به گردش، نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه .
عمه سميرا
5 آذر 90 10:32
عزيز عمه ديدن اولين برف را بتو تبريك ميگم . قربون اون خنديدنت بشم .دوستت دارم .بوس بوس
مامان طاها
5 آذر 90 12:44
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان مهسا
5 آذر 90 16:21
مبارک باشه عزیز دلم
خاله لیلی
5 آذر 90 22:11
فدای عروسک نازم بشم که تو اولین برف زمستونیش،چشاش مثل یک تیکه جواهر می درخشه.