نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

برای دخترم مینویسم

1390/9/18 13:02
نویسنده : مامان نسترن
1,982 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

        

عشقم،نفسم از امروز تصمیم گرفتم تا خاطرات زیبای با تو بودن رو یادداشت کنم البته الان از زمان تولدت 5 ماه و نیم میگذره قربونت بره مامان اینقدر خاطرات این چند ماهی که گذشته قشنگ و دوست داشتنی بوده که حیفم میاد از کنارش راحت بگذرم برای همین یکسری از خاطرات گذشتت رو برات بعدا مرور میکنم

 

 

                                             

دوست دارم بدونی چقدر برای ما عزیز هستی و با اومدنت خونه ما رو زیباتر و شادتر از قبل کردی.امیدوارم تا روزی با خوندن این مطالب بفهمی که همه زندگی من و بابا،تو هستی.

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن
25 مرداد 91 22:53
سلام وبلاگ قشنگی داری به من سربزنین من مامان یاسمن هستم