نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

یادی از دوران کودکی مامان و بابا

1390/9/5 15:01
نویسنده : مامان نسترن
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم در کنار تو محبت و صفای خالص دوران کودکی را دوره میکنم و آنچه را که در اجتماع بزرگان از یاد برده بودم به خاطر آوردم و به دل می سپارم.

امیدوارم در هر سن و سالی که هستی قلب پاک دوران کودکی را در ضمیر خود نگاه داری و از وابستگی های نازیبای دنیای مادی دوری کنی.

گلچینی از خاطرات کودکی مامان نسترن و بابا محمد

             


مامان نسترن در سن یکسالگی

 

                   

 

بابا محمد

 

بابا محمد با اینکه کلی اسباب بازی و وسایل قشنگ داشته بخاطر کنجکاویهای کودکانه و بیش از حدش این لوازم بیشتر از نیم ساعت دوام نمی اوردن و جز خاطره های دوست داشتنی و یادی از شیطنتهای کودکانه چیزی باقی نمونده.همیشه عاشق اینم که پای صحبت مامان جون و پدر جون بشینم تا کمی از این خاطره ها رو مرور کنند و کلی از شنیدنش بخندیم.

                   

 

                   

این هم یکی از مورد علاقه ترین وسایل بازی بابا محمد

 

                    

 

من عاشق خرید کردن بودم و اینطور که میگن از در خونه که بیرون میرفتم دوست داشتم برام همه چیز بخرن ولی آخرش به یک کتاب قصه و یا یک نوار قصه قشنگ ختم میشده که چند تا از اونها رو به عنوان یادگاری برات نگه داشتم.

 

                   

 

                   

 

                   

 این نازی خانوم عروسک دوران کودکی مامانه عزیزم

                     

اینم نقاشی با آبرنگ یادگار دوران مهد مامان

                   

اینم اولین دست نوشته مامان نسترن در مهد

                   


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سام
5 آذر 90 13:58
عنوان وبت رو كه خوندم ياد فيلم ماريچي افتادم نيروانا كوشمولو رو ببوس
مامان سام
5 آذر 90 14:14
عكس بچه گيهاتون زيبا بود
مامان طاها
5 آذر 90 14:41
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان مهسا
5 آذر 90 16:19
این نیروانا جون فتوکپی برابر اصل ها
تینا
5 آذر 90 19:43
خیلی کا جالبی کردین عکسای کوچیکیتونو گذاشتین خیلی قشنگ بودن
خاله لیلی
5 آذر 90 21:46
الهی قربون قیافه ماهت بشم .دست مامان نسترن درد نکنه با این آپ قشنگش.اول که عکسای این پست رو دیدم فکر کردم عکسهای دردونه خاله است.نگو عکسهای بچه گیهای مامان نسترن و بابا محمدبوده. عاااااااااااااااااااااااااااااشقتم خاله.
عمه سميرا
8 آذر 90 11:39
نسترن جون عالي بود .واقعا شما دوتا بهم شبيهين و اون فرشته خوشگل عمه به دوتايي تون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 آذر 90 14:17
سلام.چه مامان بزرگ باذوقی داری نیروانا جون.دست خطهای مامان رو هم نگهداشتن. کاش یه عکس هم از دستخط الانتون میزدین ببینیم اوضاع چطوره؟؟؟
مامان رامیلا
8 آذر 90 14:30
سلام نسرین جان نیروانا کوچولو خیلی شبیه کوچیکی های خود شماست، 100000000 بوس تقدیم به نیروانا جان .
م
8 آذر 90 14:32
تبریک می گم فکر جالبی بود که عکس کوچیکیهای خود و همسرتون رو گذاشتید تو وبلاگ، من که خیلی خوشم اومد .
مامانی شیما وحدیث
11 آذر 90 14:48
سلام مامان نسترن جون . چه کارقشنگی وجالبی کردین که عکس کوچیکیاتون وگذاشتین .من که کلی کیف کردم . جالب اینجاست که نقاشی ومشق اون دورانتون رو هم داشتین . واقعا چه دوران شیرینی .من کمتر یاداون دوران می افتم چون زود گریم میگیره دوست داشتی عزیزم به ماهم سربزن
عمه زینب دانیال
24 آذر 90 13:51
سلام خدا نیروانای عزیزمونو برای پدرومادر نگهداره روزی رو بیبینیم که تو همین وبلاگ بنویسید که نیروانا دارای تحصیلات عالیه شده. از وب ماهم دیدن کنید.