نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

نذری برای نازنینم

1390/9/18 15:59
نویسنده : مامان نسترن
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

امسال ماه محرم برای ما حال و هوای دیگه ای داشت،چون تو نفسم در کنار ما بودی.

پارسال تقریبا تو همین روزها بود که شما تو دلم بودی و من حالم خیلی بد بود و برای اینکه مطمئن بشم که شما کاملا سالم هستی رفتم آزمایش nt دادم،خلاصه اینکه خیلی استرس داشتم تا جواب آزمایش بیاد.

سونوی nt نیروانا جون در ١٠ هفته و ٥ روزگی

 

مامان جون اینا دو،سه سالی بود که روز تاسوعا نذری آش پخته میکردن و من هم نذر کردم که اگر جواب آزمایش خوب باشه و هیچ مشکلی نداشته باشه سال آینده سهمی در درست کردن این نذری داشته باشم.بعد خدا رو شکر یک هفته بعد جواب آزمایش اومد و هیچ مشکلی وجود نداشت من هم طبق نذری که داشتم سبزی آش رو تهیه کردم،ولی مامان جون مهربون دو شب قبل از تاسوعا تلفن زدن و گفتن که امسال علاوه بر نذری همیشگی یک آش جداگانه مخصوص سلامتی تو نازنینم درست میکنم و مثل همیشه من و بابا شرمنده محبتشون شدیم.

           

 

 

           

 

 نیروانا جون،عرفان عزیز(پسر عمه جون)

           

 

 نیروانا جون،مرسانا جون(دختر عمو جون)

           

 

 نیروانا جون،دانیال جون(پسر عمه جون)،مرسانا جون

 

 

 

 

مامان جون مهربون دستتونو میبوسم و از خدا میخوام همیشه سالم و شاد باشین.

 

 

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان زهرا
18 آذر 90 17:03
وای چه نی نی خوشگلی دارین خدا براتون نگه داره
ني ني شكلك
18 آذر 90 17:39
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
مامان اميرحسين(سام)
18 آذر 90 23:16
ايشالا كه نيرواناي گل هميشه سلامت باشه نذرتون قبول باشه
جغله كوچولو
19 آذر 90 0:00
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد http://www.jegheleh.blogsky.com http://www.jegheleh.niniweblog.com منتظرم
نيلووو
19 آذر 90 2:27
سلام دوست عزيزم مامان نسترن و نيروانا جونم ... خيلي اتفاقي به وبلاگتون برخوردم ولي انقدر برام جالب بود که تا آخرين پستتون رو هم خوندم نيروانا جون خيلي نازه ماشالا خدا براتون حفظش کنه وبلاگ زيبايي هم داريد و خيلي سليقه به خرج داديد خوش به حال نيروانا جون با اين مامان هنرمند و خوش ذوق ... راستي ميتونم بپرسم معني اسم نيروانا چيه ؟ ممنونم عزيزم
faeqeh
19 آذر 90 10:46
عزیزم همیشه سالم باشی
مامان مهسا
19 آذر 90 11:56
ندرت قبول مامان نسترن.......ان شاالله سال های سال شاد وسلامت باشید.......
مامام محیا
19 آذر 90 13:52
چه نی نی های نازی...خدا نگهشون داره
زينب عشق مامان و بابا
19 آذر 90 14:52
سلام قبول باشه عزاداريهاتون گل دختر


نيلووو
19 آذر 90 14:52
چقدر معني زيبا و دلنشيني داره اسم اين دخمل گلمون ... وسوسه شدم اسم ني ني بعديم اگه دختر باشه بذارم نيروانا به نيلوفرم مياد هههههههههه ... در ضمن عزيزم شما با افتخار لينک شديد
مامانی شیما وحدیث
20 آذر 90 17:31
ای خدا چه عکسای خوشکلی به نظر من نیروانا روهم تو اون قابلمه ی آش باید می پختین به نظر من کلی آش خوشمزه ای می شد شوخی کردم عزیزم .ایشالا که نیروانا جون درپناه امام حسین (ع)زندگی پربرکتی داشته باشه .
khale negar
20 آذر 90 22:33
خاله فدای فرشته کوچولوش بشه.نذرت قبول عروسکمیادت نره واسه خالهجون دعا کنی
خاله لیلی
21 آذر 90 13:13
قربون اون قیافه ات بشم الهی که اینقدر چشمات معصومن.نذرت قبول مامان نسترن
تینا
21 آذر 90 15:34
نذرتون قبول باشه امیدوارم نیروانا جون همیشه سالم و شاد زیر سایه باباو مامان عزیزش بمونه
مامان ماهان
22 آذر 90 8:26
نذرتون قبول باشه عزیزم
الهام مامان رامیلا
22 آذر 90 20:19
قبول باشه عزیزم انشالله صد ساله بشی خاله جون و همیشه نذری بدی
پريا
23 آذر 90 11:15
سلام. من به صورت تصادفی وارد وب نیروانا جون شدم و از عکس زیبا و دوست داشتنی این نی نی برای طراحی لوگوی مسابقه نی نی وبلاگ استفاده کردم. اگه دوست داشتید روز 1 تا 9 دی به ما رای بدهید. کد انتخاباتی 107 می باشد.