نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

شروعی دوباره با 2013

1391/10/13 11:33
نویسنده : مامان نسترن
734 بازدید
اشتراک گذاری

        

دیروز 12 دیماه و اولین روز از سال جدید میلادی2013 مصادف بود با هشتمین سالگرد ازدواج من و بابا....هورا

       

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ،

 رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ،

 رویایی که همان دنیای من است، و محمد جان و نیروانای نازنینم که همه دنیای منید….

همسر مهربانم

تویی که در قلب منی و منی که همیشه فدای توام

دیگر به دنبال بهترین ها نیستم ، من شیفته آن خوبی های توام

دیشب وقتی بابا اومد خونه دیدم یک دسته گل خوشگل دستشه که خیلی خوشحال شدم ....چون هوا خیلی سرد بود تصمیم گرفتیم تو خونه بمونیم و3 نفری با هم جشن بگیریم...

دختر خوشگلم اینو بدون تو نقاشی یک عشق هستی و همیشه به این تابلوی نقاشی زیبا نگاه کن و سعی کن با وجود نازنینت به اون رنگهای شاد تری اضافه کنی....

                                                             

         

                این ست بافتنی خوشگلو مامانی به مناسبت شب یلدا برات بافت و بهت هدیه داد....قربون اون دستای مهربونش برمماچبغل                                   

        

                  

                   وقتی بهت میگم بوووووووووس بوووووووووووس خودتو این شکلی میکنی...بغل

        

        

        

        

        

        

                                     اینم از میز شام سالگرد ازدواجمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ستایش مهربون ستایش خوش زبون
13 دی 91 14:12
سلام خوبین
اول از همه سالگرد ازدواجتون مبارک باشه و کناردختر گلتون شاد و سر حال باشید
ست بافتنی نیروانا جونم خیلی هم خوشرنگه و هم خوشکل دست مامان گلتون درد نکنه به وب ما سر بزنید با نام ستایش مهربون ستایش خوش زبون


عزیزم لطفا ادرس وبتو بذار
مریم
13 دی 91 16:29
سلام ، خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید ، کارهای جدید گذاشتم
مهلا
13 دی 91 18:14
مبارک باشه سالگرد ازدواجتون قربون این فرشته کوچولو با این لباسای خوشگلش برم خوشبختیتون پایدار
مهسا
13 دی 91 22:35
نسترن جون تبریک می گم سالگرد ازدواجتون مبارک انشاا.... سالیان سال در کنار همسر مهربونتون ونیروانا جون به سلامتی و شادی زندگی کنید قربون نیروانا جون برم من که حسابی دلتنگش شده بودم مرسی نسترن جون از اینکه عکس جدید خانوم گل رو گذاشتید به به چه هدیه قشنگی دست مامانی درد نکنه خیلی به نیروانا جون میاد ماشاا..... به نیروانا گلی بوسسسسسسسسس
محبوبه
14 دی 91 1:22
مبارک باشه نسترن جونامیدوارم همیشه در کنار هم شادو خوشبخت باشید.


ممنونم گلم
nafi3
15 دی 91 9:15
مبارکه نیروانا جون دوست دارم
مامان حسنا
15 دی 91 12:36
مبارکتون باشه نسترن جون ایشالا همشه درکنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید.ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید
مامان اطلس
15 دی 91 12:41
مبارك باشه خانم.خوشبختيتان جاودان. عكسها هم خوشگل بود.
مامان آنیا
15 دی 91 21:20
قربونت برم عزیزم چقدر خوشگل شدی لباسات مبارک دست مامانی درد نکنه خیلی قشنگه
مامان آنیا
15 دی 91 21:21
نسترن جون سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید
مامان افسانه
16 دی 91 0:00
مبارکه مبارک سالگرد ازدواجتون مبارک دست مامانتون درد نکنه با لباس قشنگی که برای نیروانا جون بافتند تقدیم به نیروانا
مهدی کوچولو
16 دی 91 2:50
نسترن عزیز سالگرد ازدواجتون خیلی خیلی مبارک به پای هم همیشه جووون بمونید ،عروسک چه بزرگ شده ماشااله چقدر هم لباساش خوشگله و بهش میاد سال نو میلادی هم مبارک باشه امیدوارم سال خوبی باشه
مامان سمانه
16 دی 91 4:32
سالگرد یکی شدنتونو تبریک میگم و آرزوی خوشبختی همیشگی براتون دارم وای که چقدر دلم برای این گل دختر تنگ شده بود چقدر لباساش نازن و بهش میاد مبارکش باشه
مامانی روژینا
16 دی 91 14:59
هشتمین سالگرد ازدواجتون مبارک مامانی ایشالا سالها درکنار هم خوش وخرم باشین
مهسا مامان مرسانا
16 دی 91 22:14
نسترن جون سالگرد یکی شدنتون مبارک... انشاالله همیشه جمع سه نفرتون شاد شاد باشه.... بوس برای نیروانا جون
ستایش مهربون ستایش خوش زبون
17 دی 91 8:16
سلام شما میتونید در مرورگر گوگل تایپ کنید به فارسی ستایش مهربون ستایش خوش زبون و ما رو پیدا کنید خوشحال میشیم نظر یادتون نره هههها
پگاه
17 دی 91 11:56
مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالهای سال کنار همدیگه با خوشی و سلامتی زندگی کنید. اون جیگر طلا رو هم حسابی بوسش کن بجای من که روزبروز دلبر تر میشه
مامان آنیل
17 دی 91 19:22
سلام به به مبارک باشه سالگرد ازدواجتون. لباس نیروانا جونم خیلی خوشگله دست مامانی بزرگش درد نکنه
مامان فرزانه
18 دی 91 19:27
سلام خوبی نسترن جون چقدر دلم براتون تنگ شده بود ماشالله دختر گلمون بزرگ شده خاله فداش بشه خانمی شده تبریک میگم سالگرد ازدواج انشالله همیشه خوش باشین بوس بوس
مامان آرتین (الهه)
20 دی 91 12:08
سلام خاله جون. چه خوشگل شدی خانم خانما لباست هم خیلی بهت میاد
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 14:46
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم
مهدي كوجولو
25 دی 91 1:42
نيروانا جونم كجاييييي؟؟؟؟؟؟
مامان حسنا
28 دی 91 9:36
وای چه جالب منم چند روز پیش همین متنی که شما واسه همسرت گذاشتی و منم گذاشتم ولی الان که اومدم وبت متوجه شدم با اینکه یه بار دیگه هم او مدم و تبریک گفتم
مامانی فری
1 اسفند 91 16:56
با سلام به نسترن عزیز این یکی از وبلاگای که همیشه برام نظر میذاره و درخواست رمز میکنه تا اینکه امروز یه سری بهش زدم و دیدم این عکس چقدر اشناست
اول فکر کردم اشتباه دیدم یه بار دیگه نگاه کردم و دیدم نه درسته حتی غکسهای تواد اهورا روهم به جای تولد نی نی خودش گذاشته بهش چیزی نگفتم قضاوت با شما اگه خواستی بهش بگی اینم ادرسش http://n123456789.niniweblog.com/امبوسمت نیروانا جونم از طرف من ببوس



ممنونم از اینکه مطلعم کردین فریبا جون....این نهایت بیشرمیه...حتی ادرسمم زیر عکس هست