نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

لبخندی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم...

1391/7/3 23:44
نویسنده : مامان نسترن
653 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ...عشق دوست داشتنی من

این روزا نمیدونم چرا هر چقدر هم برنامه ریزی  برای کارهام میکنم بازم با کمبود وقت مواجه میشم....

مخصوصا از زمانی که شما از خواب بلند میشی تو ...تونل زمان گم میشم و واقعا متوجه گذر زمان نمیشم....

البته امیدوارم همیشه همینطور سالم و پر نشاط باشی...

و اما تقریبا بعد از گذشت یک ماه امروز عکس کیکی رو که به مناسبت قدمهای خوشگلت برات گرفتم  بذارم...ببخشید مامان جونم که با تاخیر میام وبلاگت...دوست دارم بیشتر کنار خودت باشم....بازم میگم عااااااااااااااااااااااااشقتم رنگین کمون خونمون

             

                      کیک و هدیه من وبابا که تزتینات هردوتاشونو خودم انجام دادم

         

                             قربونت برم که تا کیک و هدیه رو دیدی خواب از سرت پرید

   

            تمام ترانه هایم ترنم یاد توست و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست

                ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم

            ای مهربان - لبخندی از تو مرا کافیست که  از هیچ به همه چیز برسم

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

پگاه
4 مهر 91 2:03
وای خدایا فرشته کوچولو داره راه میره مبارکت باشه عزیز دلم قدمهات استوار.نسترن جون من تازه برگشتم و پستهای قبلی رو با هم خوندم تولد نیروانا جان عالی بود و بینظیر ان شااله عروسیش رو برگزار کنی هزار تا میبوسمتون
من تنها كفشدوزكي هستم كه خدا را ديد
4 مهر 91 6:50
سلام خدا به من بچه نميده الان 4 ساله كه منتظر نيني هستم دختر نازتون رو ديدم خدا حفظش كنه به دخمل گلت بگو به دل صاف و كوچيكش منو دعا كنه منم خيلي دخمل دوست دارم به وبلاگ منم اگه دوست داشتي سري بزن
مامان احسان
4 مهر 91 8:10
سلام قربون اون قدمهای کوچولوت نازگلم
مهسا
4 مهر 91 11:27
سلام قربوت برم من نسترن جون خیلی دلم برای نیروانا جون تنگ شده بود دیروز عکسش رو تو وب مرسانا دیدم کلی خوشحال شدم فدات بشم من انشا ا... همیشه قدم های محکم و استوار برداری فرشته کوچولو نسترن جون مثل همیشه برای خانوم گل سنگ تموم گذاشتید خیلی خیلی دوستون دارم می بوسم روی ماهتون رو بوسسسسسسسس
نایسل
4 مهر 91 18:07
الهی فداش شممممم من .. مبارککش باشه الهی چه کفشای قشنگیییییییی راستی منم خیلی دوستون دارم خیلی
سمیرا
4 مهر 91 18:41
سلام مامان نیروانا جونی،خدا حفظش کنه منم مامان پرنیان 4ماهه هستم تازه واسش وبلاگ درست کردم اگه مایلید یه سر بزنید و اگه خوشتون اومد مارو لینک کنید من هم همینطور ادرسش همین بالایی هست خوشحال میشم....ممنون
زهراص
4 مهر 91 22:23
اولينباره ميام وبت چه دخمل نازي داري
زهراص
5 مهر 91 12:00
نسترن منم ميتونم رمزداشته باشم؟


بله گلم...ایمیلتونو برام بفرستید تا رمز و بفرستم
نیلو
6 مهر 91 16:07
میبوسمت فرشته کوچولو
مهدی کوچولو
8 مهر 91 16:29
ان شااله هر قدمی که برمیداری جاش خیر و برکت سبز شه خوشگل خانم بوووووووسسسس
ثمین
8 مهر 91 19:07
عسل و غزل
9 مهر 91 0:24
عزیزم راه رفتن دخملیت رو تبریک میگم دوسش دارم هزار تا
مامان سمانه
9 مهر 91 2:51
وای قربونت بره خاله که راه میری مبارک باشه عزیزم قدم برداشتنت امیدوارم همیشه قدمهات به سمت خوشبختی و موفقیت باشه ممنون مامان جون با سلیقه با این کیک و کادوی قشنگت وای نسترن جون خیلی دیر خبر دادی البته قبول دارم واقعا" منم با مشکل کمبود وقت مواجهم و کاملا" حرفت و قبول دارم
Madman Zara
9 مهر 91 11:12
Salam khubid.?ghesmate sismunie nirvana jun ye sandalie rahati sefid didam .ma ham rah ba servos chub sefaresh dadim AMA ghabul nakardan.age momkene adrese jaie ke kharidin ro behem begin ta betunam begiram.chon be tarze ajibi in sandali Baramon kheili mohem shode((((((((:


عزیزم من نمیدونم شما کدوم شهر زندگی میکنید ولی ما از بازار میل شاندیز گرفتیم و دادیم برامون رنگ سفید زدن...


شیما مامان درینا
9 مهر 91 13:02
ایشالا قدمای نیروانای عزیز همیشه از خوشحالی تو آسمونا باشه و استوار و محکم روز به روز به سوی آینده ای روشن حرکت کنه . عزیزم از اینکه تولد درینا رو تو وبلاگ باران جان تبریک گفتی خیلی خیلی ممنونم بعد از 10 روز اگر خدا بخواد امروز می خوام عکساش و بذارم دوست داشتی یه سر بزن خوشحال می شیم
مامان تیارا
10 مهر 91 10:47
عزیز دلم مبارک باشه راه رفتنت . انشاءاله قدمهای بزرگی توی زندگیت برداری عسل خانومی
مامانی فری
11 مهر 91 11:27
عزیزم را ه رفتنت مبارک باشه اینشالله همیشه در زندگی قدمهای استوار و محکم برداری دوست دارم میبوسمت خوشگله
مائده(ني ني بوس)
11 مهر 91 14:50
فرشته ها كه بال دارن ولي جشن قدم تو هم مبارك فرشته كوچولو
مامان رادین
11 مهر 91 15:29
عزیزم مبارکت باشه قدم هات استوار وبلند باشه گلم.
مامان نيروانا
12 مهر 91 8:53
سلام نسترن جون،‌چطوري خوبي؟ نيروانام خوبه؟ دلم براتون خيلي تنگ شده بود. ببخش پيشت نيومدم اين مدت. چه خبراي خوبي بوده و من دير رسيدم. گامهات استوار نيرواناي نازنينم. ميبوسم پاهايي كه قراره راههاي بينهايت برن و به سمت نور. تو برام هميشه خاصي عزيزم،‌چون همنام دخترمي و يه مامان ماه خوش سليقه داري. خدا هر دوتون رو محكم توي دستاي خودش نگه داره.
مامان امیرناز
12 مهر 91 8:57
سلام عزیزم ایشالا هر جا قدم می ذاری برات خوشی باشه
مامان الهه
14 مهر 91 15:40
مبارک باشه عزیزم قدمهات استوار و پایدار مامان نسترن کم پیدا شدی دلمون براتون تنگ شده بود
شبنم
14 مهر 91 22:39
سلام.اولش اسم وبلاگ تون من رو کشید اینجا..اما وقتی که اومدم دیدم یه دختر کوچولوی ناز و مامانی که تازگی ها راه رفتن یاد گرفته و خوابیدنش هم انقدر نازه،اینجا نشسته.. هزارماشالله خیلی دوست داشتنی و بانمک به نظر می رسه.. خیلی خوبه که سهم ادم از این دنیا یه دخترکوچولوی فرشته مانند بشه..خیللللللللی..
مهسا مامان مرسانا
15 مهر 91 18:36
دوست دارم عزیزممممممممممممممممممممممم
مامان رهام
4 آبان 91 10:10
سلام عزیزم به به چه مامان باسلیقه ای قدمهات محکم و استوار