نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

روزانه های نیروانا و مامان...

1390/12/3 3:20
نویسنده : مامان نسترن
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم...نفس مامان...امروز باز هم بابا به خاطر فشرده بودن کارش مجبور شد به یک سفر 1 روزه بره و من و شما دوباره تنها شدیم با یک دنیا دلتنگی...

خدا رو هزاران مرتبه شکر میگم که در این مواقع عروسکم کنارمه و تسکینی برای دل تنگم.با بودن تو در کنارم ساعت ها زودتر میگذره و غم دل تنگی رو کم میکنه و باعث میشه یک روز خاطره انگیزی داشته باشم.

                       قربونت برم که سنگ صبور مامانی

صبح بعد از رفتن بابا یکم به کارام رسیدمتا وقتی بیدار شدی بتونم بیشتر در کنارت باشم...بعد از 2 ساعت بیدار شدی و طبق معمول همیشه شروع کردی به اواز خوندن(قناری مامان)

دخترم منتظر صبحانه...

        

وای وای وقتی دیر بشه...منتظر

 

        

بعد هم کلی باهم بازی کردیم.نمیدونی چه حس قشنگیه وقتی باهات بازی میکنم.چون با این کارو با نگاه کردن به صورت معصومت احساس میکنم کودک درونم مملو از شادی و نشاط میشه.

        

        

بعد از دادن ناهارت تلفن زدم به سوپر مارکتی که نزدیک خونمون بود و هرچی لازم داشتم سفارش دادم ...بابایی هم اومد تا سری بهمون بزنه(بابایی عاشق شماست و هر روز برای دیدنت میاد خونمون ..البته باید خداروشکر کنم که خونشون نزدیک خونه ماست)بعد هم با بابایی رفتیم تا سفارشامونو تحویل بگیریم...

        

             

             

              

وقتی بر گشتیم حسابی خسته بودی و تا گذاشتمت داخل تخت سریع خوابت برد...(باباهم تلفن زد و گفت شب بر میگرده.هورررررررراااااهوراهوراهوراهورا

بیدار که شدی بردمت حمام و کلی باهم اب بازی کردیم ...وقتی اب بازی میکردی و جیغ میزدی دلم میخواست قورتت بدم...

اب بازی نیروانا خانومبغل

       

اینم بعد از حمام و خوردن شام که حسابی خوابت می یومد

        

با تو عااااااااااااااااشق ترینم یکی یکدونه مامان.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

مامان حنا
3 اسفند 90 4:26
سلام نسترن عزیزم جای شوهر مهربونت خالی نباشه
وای وای نیگاش کن دلم ضف میره برای خندیدنت عشق خاله ببین مامانت چه حالی میشه
عافیت باشه قربونت برم
عکساتون خیلی ناز شدن خدا نیروانا جونو برات نگه داره
از طرف من ببوسش


*مرسی مهربونم
نسترن
3 اسفند 90 10:38
عزیزم چقدر دختر خوشگلی داری چقدر توی عکس اولی ماه افتادهالبته کلا حرف نداره و اسمش هم مثل خودش خوشگله
ایده گرفتن عکس کفشا در کنارهم واقعا محشر بود
نسترن جون بااجازه لینکت کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی


-با کمال میل عزیزم
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 12:14
عزیزم جای محمد جان خالی نباشه......قربون این فرشته برم من.....عکس ها عالی بود ....مرسی...از طرف من ببوسش


مرسی خاله مهسای دوست داشتنی...مرسانا خوشگلمو ببوس*[
خاله نوشین
3 اسفند 90 13:04
خاله با دیدن عکسهات کلی جون گرفتم،قربون اون شکل ماهت برم ملوسک خاله
آخ فدات بشم که رفتی حموم و مثل گل شدی عروسکم،کاش من اونجا بودم و چند تا ماچ حمومی میدادی به خاله
دست مامان نسترن هم درد نکنه با این عکسهای خوشگلش که کلی ما رو شاد کرد
برای جیگر خاله و خواهر نازنینم



نیروانا:عشقمی خاله...میدونی چقدر دوست دارمX
خاله نگار
3 اسفند 90 13:24
باز هم مانند همیشه با طراوت و دلنشین.فدات بشم که همیشه با دیدن لبخندات شیرینیه زندگیرو بیشتر احساس می کنم.باید از مامان نسترن تشکر کرد که این لحظه های به یادماندنی رو برای تو گل عزیزم ثبت میکنه.دوست دارم


برای خاله نگار دوست داشتنی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
3 اسفند 90 14:58
چقدر حس خوبی دارم وقتی اینقد عاشقی
انشا... همیشه سلاتی داشته باشید وعاشق بمونید
جوجوکی خیلی بانمک و دوست داشتنیه خدا حفظش کنه .... آمین


:
مامان آرینا موفرفری
3 اسفند 90 15:12
فدای دختر نازم بشم.


خدا نکنه خاله جون:
مامان امیرناز
3 اسفند 90 16:14
سلام عزیزم چه دخمل نازی چه کلاه خوشگلی دست مامانی درد نکنه با این عکسای خوشگلی که می گیره پسر منم عاشق حمومه ایشالا همیشه شاد باشی نازم


مامان طاها
3 اسفند 90 17:02
وووووووووووووواااااااااااااااااییییییییییییییییی عزیزه خاله رو ببینید چقدر خوشگل و ناز شده هر روز خوشگل تر از دیروز.
چشم حسود بترکه الهی.
مامانی جون اسفند یادت نره ها.


مرسی خاله مهربون
مامانی فری
3 اسفند 90 17:29
█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█


مامان اطلس
3 اسفند 90 17:38
ماشالله چقدر نازه اين دختر.
ببين چه ماه خوابيده.
دختر منم آب بازيو دوست داره


الهام مامان رامیلا
3 اسفند 90 21:02
سلام نسترن جونم خوبی عزیزم نیروانا جانم خوبه همین الان رامیلا هی می گه نی نی ما هم دلمون برای شما خیلی زود زود تنگ میشه عزیزم کرییر رامیلا هم مثل نیروانا بود همین مارک خیلی ناز شده بود تو عکسا از طرف من ببووسش حتما یادت نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عافیت باشه خاله جونم


الهام عزیزم اگر از دیده دوری از دل دور نیستی...باور کن روزی نیست که بیام تو وبلاگ و به وبلاگ شما سر نزنم.بووووووووس برای الهام عزیز و رامیلای طلام
مامان فرزانه
3 اسفند 90 23:52
سلام نسترن جان خوبی عزیز نیروانا خانمم خوبه تو عکسا خیلی ناز اومده خاله فداش بشه از طرف من ببوس دوستون دارم


مامان شراره
4 اسفند 90 0:07
ای جانم.این نیروانا خانوم چقدر ماه وخوردنین ماشالله.
خیلی خوشگله خدا حفظش کنه.
عجب دختر عموهای خوشگلین نیروانا جان ومرسانا جان


مرسی عزیزم...چشماتون خوشگل میبینه خانمی...ممنون از حضور گرمت در وبلاگ دخملیم
مامان آرشیدا کوچولو
4 اسفند 90 0:29
وای عسل خانم چقدر خودشو توی دل همه جا کرده الهی بگردم اون لپ های خوشمزه ات رو


مرسی عزیزم
الهام مامان رامیلا
4 اسفند 90 1:18
فقط برای تو
نیلو
4 اسفند 90 16:23
نیروانا جونم جیگـــــــــــرتو وقتی عصبانی میشی خاله جون


مامان شراره
4 اسفند 90 19:27
نسترن جان منم ازاشنایی با شما وهمچنین نیروانا جیگر خیلی خوشحالم.
اگه اجازه بدی میخوام لینکتون کنم تا هروقت یاعسل خواستیم زود زود بیاییم به خوشگل خانوم سر بزنیم وعکسهای قشنگشو ببینیم


باعث افتخارمه عزیزم...با کمال میل
مامانی فری
4 اسفند 90 22:12
عاطفه
5 اسفند 90 0:09
سلام قشنگم
خوبی من فدای این دختر شیرین برم من
ماشالله هزار ماشلله
خیلی ناز شذه براش اسپند دود بده هر روززززززززز
از طرف من ماچش کن
میگم خوش به حالتون ما که از مامان بابایی هامون دوریم
خدا اونا رو برامون حفظ کنه


مرسی گلم...
الهام مامان رامیلا
5 اسفند 90 15:51
سلام نسترن جون بخاطر تو فقط و فقط بخاطر خودت آپیدم بیا ببین دروغ نمی گم عزیزم دوست دارم


شهراد شیر کوچولو
5 اسفند 90 16:23
ممنون از نظرتون حدس شما درست بود
تقدیم به شما ونیرانا جون
و...


مهسا
5 اسفند 90 17:53
سلام نسترن جون خوبید؟
قربون نیروانا جون برم ماشا ا.... حسابی شیطون شده خاله فدات شه نسترن جون نیروانا جون رو از طرف من ببوس


مهسا
5 اسفند 90 17:55
برای نیروانا جون ومامان نسترن مهربون بوسسسسسسس


زهرا ـ مامان مریم گلی
6 اسفند 90 2:42
ای جوووووووون دلم نیروانای عروسککککک.....نسترن جون من تا جائی که یادم میاد چشمام شور نیست ولی ترجیحا همین الان پاشو یه اسفند دود کن براش....اخه این سری با این عکساش واقعا منو کشششششت پای سیستم....


مرسی گلم
مامان الهه
6 اسفند 90 8:54
ای جااااااااااااااااااااان چگده این عکسا ناااااااااااااااااااازن مخصوصا اونیکه داره موبایل رو نشون میده الهی خاله قربونت بره جیگر طلا، عسل خانوم، وای اگه دم دستم بودی یه عالمه میچلوندمت


*
محمد
6 اسفند 90 11:31
پگاه
6 اسفند 90 12:43
سلام
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و خيلي لذت بردم .پسر منم همسن عروسك شماست خوشحال ميشم بيشتر آشنا بشيم .با اجازه لينكتون مي كنم.


خاله محمدماني
6 اسفند 90 14:54
چه دخمل نازي حدود 2ماه از خواهر زاده من بزرگتره . خدا برات نگهش داره عزيزم . به ما سربزن


نسترن مامان نیروانا جون
6 اسفند 90 15:27
عمه سمیرای مهربون و دوست داشتنی مرسی بابت کامنت پر مهرت عزیزم ...متاسفانه به جای تایید ..حذفش کردم ولی ازت ممنونم که اومدی پیشمون و دوست دارم
نیلو
6 اسفند 90 19:50
میبوسمت فرشته ی نازنین که هر چی پاکی توی این دنیا هست توی چشمایه توئه


دوست دارم خاله نیلو جون
مامانی درسا
7 اسفند 90 0:17
وای این فرشته کوچولو چقده نانازه . نمگید ما میخوریمش . عزیزم مامانی اسپند با دود فراوون لطفا"


مرسی عزیزم
نایسل
7 اسفند 90 1:01
مرسی فدات شم نطر لطفتته
فعلا که دیگه قصد بچه دار شدن ندارم
برام سخته چون اون واسه من خیلی با ارزشه دوس ندارم با یه بچه دیگه فراموشش کنم
مرسی قربونت برم نظر لطفته
منم برام شما بههترین هارو آرزو میکنم
دختر عزیززز و نازتووو از طرف من ببوس

فرناز/مامان ريحانه
7 اسفند 90 3:09
عزيز دلم ماشاا... چقدر بزرگ شدى،مىبوسمت گلم





عزیزم ممنون که اومدی پیشمون...خیلی دوست داشتم فرشته کوچولوتونو ببینم ولی متاسفانه ادرس نذاشتین ...بوس برای ریحانه جون و مامان گلش
مامانی هدیه
7 اسفند 90 9:16
جانم
مثل همه دختر ها خوب بلده خودش رو تو دل همه جا بده


بهار(مامانی شهراد)
7 اسفند 90 12:04
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
زود بیا دنبالم آپ کردم...
اون عکسش که تو ماشینه فوق العاده است


مامان امیرناز
7 اسفند 90 20:57
سلام گلم مرسی که پیش امیرجونم میای دخمل نازم چطوره؟؟؟؟؟


خوبه گلم...هر روز شیطون تر از قبل...خوب دلم براتون تنگیده بود
عاطی
7 اسفند 90 23:16
نسترن جون عکسهای نازی از نیروانا جوون گرفتی قربونش بشم خیلی جیگره.میبوسمش مثل عسل شیرینه.



سلام عزیز دلم...منم دلم برات یکذره شده...مرسی گلم که به یادمون بودی
عاطی
7 اسفند 90 23:19
سلام کجای زنگ نمیزنی دلم برات تنگ شده عزیزم.


مامان البرز
8 اسفند 90 11:02
ماشالله به این دختر گل و زیبا
گلها هم واسه مامان مهربونش که اینهمه دختر شو دوست داره


:
مامان رويين
8 اسفند 90 14:35
عزيزم نميدوني چقدر دوست دارم قربون اون خنده قشنگت
راستي با پستونك خيليييييييي قشنگ ميخنديا


مهسا مامان مرسانا
8 اسفند 90 14:44
خیلبی اهنگ زیبایی


مرسی مهسا جونم
نایسل
8 اسفند 90 19:31
وای چه نی نی نازی چه کلاهییی چه تو حموممم با مزه است خدا اسباب بازی هاشووو
خنده هاشوووو واییییییییییییییییییییییی
جای شوشوت خالی نباشه اما مگه با داشتن این دختر جاش خالی ممیونه خدا برات حفظش کنه


مرسی عزیزم
خاله نوشین
8 اسفند 90 20:36
خاله قربونت بره به مامان بگو آپ کنه دیگه،با این که هر روز یا صورت مثل ماهتو میبینم یا صدای خوشگلتو از تلفن میشنوم بازم دلم برات تنگ میشه عزیز دلم



نایسل
9 اسفند 90 11:25
مرسییییی فداتتتتتتت شم معنی اسمش چیه؟
نایسل
9 اسفند 90 12:05
وای چقدر قشنگگگگگگ
خیلییییی خیلییی خوشم اومد تاحالا نشنیده بودم خیلی معنی قشنگی داشت خیلی
مرسی فدات شممممم


نیلو
9 اسفند 90 12:10
فقط اومدم بگم خیلی ی نسترن جون



مامان اميرحسين
9 اسفند 90 12:38
عزيزم دلم براي نيروانا تنگيده بيد خوبيد شما چكد ملوس شده نيلوانا


ممنونم عزیزم
مهدی کوچولو
11 اسفند 90 0:55
سلام
نی نی ماه.خودش خوشگل.اسمش شیک .مامانش با سلیقه و هنرمند.سیسمونیش درجه یک.به به به به نسترن جون بااجازه لینکت کنم؟خوشحال میشم به ما هم سر بزنی


مرسی عزیزم...خیلی لطف داری گلم*:


عزیزم نمیدونم ادرستون چه مشکلی داره...نمیتونم وارد سایتت بشم...اگه لطف کنی ادرس درستو بدی و خیلی خوشحال میشم جزو عزیزترین دوستانم باشید...


مامان سمانه
12 اسفند 90 4:40
آخ که چقدر جیگری تو دختر قربووووووووووونت برم


دینا(دختر عمه نیروانا جون)
13 اسفند 90 12:55
سلام عزیزم چقدر ماه شدی؟؟ توی حمام مثل ماهی شدی؟
کوکاکولا گاز داره نیرواناجونم ناز داره!!!
دوستت دارم خیلی خیلی خیلی .


الهی قربونت برم دینا جونم...مرسی عزیزم که به یادمون بودی و خیلی سوپرایز شدم وقتی کامنتتو دیدم نازنینم...شما با احساس ترین و دوست داستنی ترین دختر عمه دنیایی
sosan
13 اسفند 90 19:05
morvarid zibaye man to behtarin hedie az taraf khodavandi shadio salamatiat arezoye man ast.


وای ممنونم که اومدی پیشم...
مامان حنا
14 اسفند 90 0:37
سلام نسترن مهربونم
عاشقتم خیلی ماااااااااهی به خدا
نیرواناجونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیگی ما دلمون برای نیروانا جون تنگ میشه
پس کی عکس جدید از دخملمون میزاری
از صورت ماه نیروانا جون ببوس


مرسی عزیز مهربون به خاطر لطفت...دوستون دارم و از طرف من حنا جونمو یک بوس ابدار کن
مامان قند عسل
14 اسفند 90 1:25
قربون اون لبخند نازش برممممم.




نسترن
14 اسفند 90 11:23
مامان نیرواناجون کجایی چرا از قند عسل عکس جدیدی نمیگذاری جوجو طلایی چیکار میکنه؟
محمد
14 اسفند 90 11:51
شادباشیدوسلامت
مامان رادین
15 اسفند 90 12:20
سلام
نسترن جان ممنون به من سر زدید
ماشااله برای گل دخترت
مثل فرشته هاست


نگین مامان رادین
16 اسفند 90 0:37
عزیزم خدا شمارو برا مامان بابا و بابا و مامان رو هم برای شما حفظ کنه ،فدای این همه خوشگلیات بشم ماهی سفید خوردنی که با دیدن عکس هات دلم برات ضئف میره


مرسی خاله نگین مهربونم...رادین خوشگلمو ببوس
عمه سميرا
18 اسفند 90 11:16
انشا... هميشه شاد باشي عزيزم.


ثمین
19 اسفند 90 1:35



مریم
29 مرداد 91 16:38
سلام من اولین باره به وبلاگ سر می زنم همه کارهاتون خیلی خوش سلیقه وزیبا هستند موفق باشید