نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

همیشه سلامت باشی عروسکم

1390/11/8 13:10
نویسنده : مامان نسترن
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

روز وفات امام رضا (ع) طبق نذری که داشتم نیروانای عزیزم رو عقیقه کردیم...هر سال با نزدیک شدن به پایان ماه صفر (روز شهادت امام رضا(ع)) پدر جون نذری میدن.

دوساله پیش کنار دیگ  نذری من از خدای مهربون اومدن عروسکمو خواستم و سال قبل 5 ماهه باردار بودم .البته 5 ماه اول خیلی سخت بود و باید استراحت میکردم شب قبل از مجلس پدر جون در تاریخ(89/11/18)رفتم سونوگرافی و دکتر گفت خطر رفع شده و دیگه نیاز به استراحت کامل نداشتم و مهمتر از همه اینکه اون شب برای اولین بار فهمیدم نی نی گولوی من یک دختر جیگر طلاست که داشتنش برام ارزو بود...برای همین سال قبل کنار دیگ برای سلامتی گلم نذر کردم.جالب اینکه خاله جون مهسا هم همین نذرو کرده بود.

 

                                                                                           

الهی همیشه سالم وشاد باشید (نیروانا و مرسانای عزیز و دوست داستنی من)

      

 

                                              

اینم چند تا عکس از دو تا فرشته کوچولوهای من در تاریخ(90/11/2)

      

                                               

      

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مهسا مامان مرسانا
6 بهمن 90 20:18
آخ که من قربون این دو تا برممممممم.......
مامان یاس
6 بهمن 90 20:38
سلام ماه ربیع الاول مبارک حتما بیاین به وبلاگ نی نی ما و هدیتون را بگیرید التماس دعا یازهرا
مامانی فری
6 بهمن 90 21:14
من فدای این دوتا دخمل بشم اینشالله زنده باشم و عروسیشونو ببینم یعنی میشه ؟؟؟؟



نسترن جون نذرتونم قبول باشه


الهی من قربون شما مامانی مهربون برم...زنده و پاینده باشی عزیزم
زهرا ـ مامان مریم گلی
7 بهمن 90 2:24
دورتون بگردم فرشته کوچولو ها ..... نذرتم قبول باشه نسترن دوست داشتنی....میبوسمتون....
بابای دوقلوها
7 بهمن 90 6:15
سلام فرشته کوچولوی مهربون. خووووبی عموویی؟ مامانی نذرتون قبول باشه. ایشالله همیشه سالم و سلامت باشید.
مامان پریسا
7 بهمن 90 8:04
نذرتون قبول باشه نسترن جون. ایشالله که این نی نی ها همیشه سلامت باشن. ممنون که اومدی گلم.
فارسیکا
7 بهمن 90 11:34
سلام براي اولين بار در فروشگاه هاي اينترنتي ايران فروش دي وي دي هاي شبکه بي بي تي وي به زبان انگليسي http://farsika.ir/ask/?link=218 http://farsika.ir/ask/?link=185 http://farsika.ir/ask/?link=166 آموزش اعداد کليپ هاي تصويري و babytv cuddlies همچنين دي وي دي هاي آموزشي ديگر بي بي انيشتينmagic english ,dora, baby can read و .... و همين طور مجموعه هاي کارتون مانند پينگو، پت و مت ، بره ناقلا ، برنارد ، مستر بين و ... و ده ها مجموعه آموزشی برای کودکان و بزرگسالان با 10 درصد تخفيف براي وبلاگ هاي کودکانه در صورت تمايل به خريد و دريافت تخفيف با ايميل farsika24@gmail.com تماس بگيريد
مهسا
7 بهمن 90 12:32
سلام نسترن جون مرسی که به وب من اومدید قربون نیروانا جون برم من ماشا ا... خیلی نازه نذرتون هم قبول باشه انشا ا... دخترای نازنازی نیروانا جون ومرسانا جون همیشه سلامت باشند و حسابی برا مامان وباباشون شیطونی کنند خیلی دوستتون دارم می بوسمتون گلای من بوسسسس اگه اجازه بدید من وب نیروانا جون رو لینک کنم ؟؟؟؟
مامانی فری
7 بهمن 90 16:54
http://vandh.blogfa.com/نسترن جون این وبلاگ تیسا گل که بهت گفتم
مامان فاطیما
7 بهمن 90 20:01
چه دخملای نازی خدا واستون نگه داره انشاا... نظرتون هم قبول باشه.
afshin
8 بهمن 90 0:00
درود يار گرام , بروزم با شير مرد ايران بابک خرم دين : خرمدینان مرگ ابومسلم را انکار کردند و معتقد بودند که ابومسلم بازخواهد گشت تا عدالت را در جهان برقرار نماید. و عکس بابک .. از جنبش‌های دیگر ایرانیان می‌توان به سنباد زرتشتی از ری مازیار ازمازندران،ابوموسلم خراسانی و یعقوب لیث ازسیستان اشاره کرد.
مامان فاطیما
8 بهمن 90 0:31
ببخشید ظاهرا غلط املایی داشتم انشاا.. نذرتون قبول باشه
مرسدس
8 بهمن 90 1:09
قربونت برررررررررررررررم مامان نسترن.. ایشالا نظرت قبول باشه و همیشه هر دعا و خواسته ای که از خدا داری بآورده شه.... نیروانای جیگرم را هم ببوس ... مرسی که اومدی خونمون
مامان سمانه
8 بهمن 90 4:51
قبولت باشه نسترن جون خدا ایشاله همیشه نگهدار نیروانا جون باشه
مامان الهه
8 بهمن 90 6:31
مامان نسترن عزیز نذرت قبول باشه و انشااله سالهای سال سایه ات بالای سر این گل دخمل ناز و دوست داشتنی باشه از طرف من جیگر طلا رو ببووووووووووووس
بهارك
8 بهمن 90 9:20
سلام.. طراحي عكس با دكورهاي اتليه و طراحي قالب وبلاگ و تقويم91..سر بزنيد پشيمون نميشيد
مهسا
8 بهمن 90 11:24
برای نیروانا جون ومامان گلش با افتخار وب خانمی رو لینک کردم
مامان نيروانا
8 بهمن 90 11:43
سلام نسترن عزيز، اين اولين نيرواناييه كه بغير از دختر خودم چشمم به صورت نازنينش افتاده و همينطور وبلاگش. خيلي خيلي هيجان زده شدم. خدا فرشته كوچولوت رو تو دستاي مهربون خودش نگه داره. دوست دارم كه نيرواناها رو با هم دوست كنيم. با افتخار لينكتون ميكنم. اگه دوست داشتين شمام نيرواناي عزيز ما رو لينك كنين. متشكرم حسابي ببوس فرشته كوچولوت رو
مامان رويين
8 بهمن 90 11:55
نذرتون قبول ي دنيا بوس براي نيروانا و مامان گلش
مامان اميرحسين
8 بهمن 90 12:06
ايشالا نذرتون قبول
خاله نوشین
8 بهمن 90 13:10
خاله من قربون اون قیافه متفکرت برم عزیز دلم که اینقدر با دقت به دوربین نگاه میکنی
امیدوارم همیشه سالم وسرزنده و سربلند باشی عروسک ملوس خاله
و دیگه اینکه در کنار دختر عموی نازت روزهای خوب و خاطر انگیزی داشته باشی


rahim
8 بهمن 90 17:52
سلام وبلاگ تون مطاله کردم بسیارجالب بود وخیلی لذت بردم ممنون میشم به ما هم یه بزنی با تشکر
خاله نگار
8 بهمن 90 22:57
فدای تک ستاره ی خودم بشم که با حضوره شیرینش به خاله دلگرمی میدهاز خدا می خوام همیشه حافظت باشه و اون لبخنده گرمی بخش از لبات پاک نکنه.دوست دارم گلم
مامان اميرحسين
8 بهمن 90 23:07
سلام نسترن خانوم همون عكسهاي قبلي هاست رمز دارشون كردم بهتره خصوصي چك كن
خاله سمیه
9 بهمن 90 0:40
قبول باشه عزیزم.الهی این خوشگل خاله در پناه حق همیشه سالم و سلامت باشه.قربونش برم
خاله نگار
9 بهمن 90 1:01
امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید فرشته کوچولوها
مامان ارمیا
9 بهمن 90 8:53
ای جانم.خیلی ماهه این گل دخملی. خدا حفظش کنه.راستی مرسی که به ما سر زدی.
محمد
9 بهمن 90 11:02
مامان فرزانه
9 بهمن 90 15:11
سلام نسترن خانم نیروانا جان خوبه قالب وبلاگتون قشنگه ممنون از پیامتون نذرتون قبول انشالله همیشه سالم و تندرست باشید روز خوش .
مامان رادين
9 بهمن 90 16:16
نذرتون قبول نيروانا خيلي شيرينه ماماني از جاي من يه بوس گنده از لپش بكني
تکتم
9 بهمن 90 16:37
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین.الهی همیشه سلامت باشی نیروانا جون
سارا(مامان سوگل)
9 بهمن 90 17:09
قبول باشه نذرتون
مامان حنا
9 بهمن 90 17:13
سلام مهربونم ایشالله نذرتون قبول باش ای جونم چه دخمل نازی خدا برات نگهش داره مثل یه تیکه ماه میمونه نسترن جونم با تبادل لینک موافقی خیلی محبتت به دلم نشسته از بابت لینک هم خبرم کن خوشحالم میکنی ببببببببببوووووووووسسسسسسسس
عباسی
9 بهمن 90 17:49
سلام خدا براتون نگهش داره انشالله بزرگتر که شد قدر زحماتی رو براش کشیدن رو بدونه..
مامی کیانا
10 بهمن 90 14:54
سلام به دوتا فرشته کوچولو و مامان عزیزشون از اینکه به ما سر زدید و واسمون یادگاری گذاشتید ممنون چه قالب خوشگلی گذاشتید واسه وبلاگتون از طرف من نیروانا و مرسانای گل رو ببوسید
مامان امیرناز
10 بهمن 90 16:19
سلام عزیزم نذرتون قبول باشه ایشالا دو تا فرشته هاتون سلامت باشن
بهار
10 بهمن 90 19:17
سلام و ممنونم از امیدهای قشنگتون .خداوند با قلبها و نیتهای پاکه و آنچه مقدر میکنه بی شک به خیر و صلاح بندگانشه . توکل بخدا . خدا نوگل شما رو هم براتون سلامت نگه داره
عمه سميرا
11 بهمن 90 11:47
نذرتون قبول باشه .اميدورام امام رضا نگهدارش باشه و هر نذري كه داري برآورده بشه عزيزم . خسته نباشي خيلي براي عكسا زحمت كشيدي ممنون عزيزم.


من از شما ممنونم که همیشه به یادمون هستی نازنین
X



مامان آرشیدا کوچولو
11 بهمن 90 14:36
وای نازنازی من انشالله همیشه سالم و سلامت و خوش باشید
تینا
11 بهمن 90 14:48
چه نازن هردوشون نذرتون قبول ایشالا که همیشه گلاتون سالم و خوشحال باشن
مامان البرز
11 بهمن 90 16:14
سلام . ماشالله چه نی نی نازی. و چه وبلاگ قشنگی دارین. با اجازه شما رو لینک کردم. اگه مایل بودین شما هم ما رو لینک کنین. خوشحال میشم بازم به ما سر بزنین
مامان سمانه
13 بهمن 90 3:00
نیروانا جون کجایی خاله دلم برات تنگ شده مامان نسترن جون زود باش دیگه
مامان سمانه
13 بهمن 90 3:14
راستی مبارک قالب وبت خیلی خوشگل شده مثل خودت
ثمین
13 بهمن 90 12:11
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
نیلو
13 بهمن 90 17:57
نسترن جان مرسی لطف کردید سر زدید به من خانومی گل های نازتون رو ببوسید مثل فرشته هستن
مامان فرزانه
13 بهمن 90 21:36
سلام اسلاید نیروانا جان قشنگه از طرف من ببوسش
الهه
14 بهمن 90 0:05
سلام عزيزم ممنون كه بهم سر زدي در ضمن وب خوشكلي داري
مامان فرزانه
14 بهمن 90 1:04
سلام نسترن جون نیروانا خانمم خوبه ممنون از پیامت منم نتونستم تو پست اخری نظر بدم ولی این خاطراتی که نوشته بودی خیلی با حال بود خیلی خندیدم یادش بخیر (یه نیمکت سه نفر)شب خوش.
خاله ندا
16 بهمن 90 0:51
قبول باشه عزيزم انشالله هميشه شاد و سلامت باشين فداي اون نخودچي بشم من بوس سفارشي فقط مخصوص نيروانا
lمامان آنیسا
27 بهمن 90 0:04
روح لطیفتان ازپشت نوشته هایتان نمایان است نیروانا جان می بوسمت