نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

♥ پرنسس ما 23 ماهه شد ♥

1392/2/25 8:56
نویسنده : مامان نسترن
468 بازدید
اشتراک گذاری

                                               144.gif143.gif

                                  totalgifs.com aniversario gif gif 48.gif

                                          نیروانای 23 ماهه من

                                                                        

               وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

              و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که برای تو میتپد

                                  عاشقانه و صادقانه دوستت دارم

                     تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

     به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

                ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

 

 

 

                                 ♥♥ دختر عزیزتر از جان مامان و بابا ♥♥

 

  ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را    میخوانیم و به خاطر بودن وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم.

 

                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سارا
21 اردیبهشت 92 16:11
سلام دختر نازی داری بوس بوس
خدا برات نگهش داره


مرسی سارا جان..
nira
21 اردیبهشت 92 20:19
دختر نازی دارین ،خدا حفظش کنه و 23 ماهگیش هم مبارک . منم یک پسر دارم که اول جنسیتشو دختر تشخیص داده بودند و قرار بود اسمشو نیروانا بذارم ، اسم قشنگیه


ای جونم ...عزیز دلم.انشاا...همیشه در کنار پسر گلت شاد باشی عزیزم
نجمه مامی آرتین و آیسودا
22 اردیبهشت 92 1:09
عزیز دل خاله 23 ماهگیت مبارک باشه ایشالله زیر سایه مامان و بابا 120 ساله بشی خیلی منتظر دیدن عکسای تولد 2 سالگیت هستم نسترن جون یکم بیشتر از نیروانا جون برامون عکس بزارین دلمون تنگ میشه این گلها هم تقدیم به نسترن خانوم


نجمه جون ممنونم از محبتت و خوشحالم از اینکه دخترم خاله های مهربونی مثل شما داره...منم حسابی دلم برای شما تنگ شده بود دوست خوبم.
ارتین و ایسودای عزیزمو ببوس...
مهلا
22 اردیبهشت 92 8:48
23 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممممممم




ممنونم ...بووووس برای مهلا جون
بهناز خانومی
22 اردیبهشت 92 9:38


نسترن عزیزمممممممممم چقدر دیر به دیر آپ میکنیییییی دلمون برات تنگ شده
شما که عکس نیروانا رو نمیزاری پس من میزارم


قربونت برم بهناز جونم...
وای چه نی نی نازی
مهسا
22 اردیبهشت 92 11:11
نیروانا جونم 23 ماهگیت مبارک عزیزم انشاا.... 120 ساله بشی خوشگلم انشاا....همیشه شاد و خندون باشی


مرسی عزیزم وممنونم بابت دعای خوبت
مامانی روژینا
22 اردیبهشت 92 13:27
23 ماهگیت مبارک گل دختری ایشالا100 ساله بشی پیشاپیش تولدتم مبارک


برای مامانی مهربون و دخمل گلش
محبوبه
22 اردیبهشت 92 14:28
نیرواناجونم ۲۳ ماهگیت مبارک


مرسی عزیزم
آلاء
22 اردیبهشت 92 17:55
عزیزمممممممممممم 23 ماهگیت مبارک


نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 92 19:45
سلام جیگر طلام دلم برات تنگ شده بود می بوسمت خوشگلم


وای گلم..چه عجب ..دلم براتون تنگ شده بود
مامانی هدیه
23 اردیبهشت 92 9:40
مبارک باشهههههه پرنسس کوچولو


مامان نيكان
23 اردیبهشت 92 11:12
سلام پيشاپيش تولد نيروانا جون رو تبريك ميگم.انشالله زير سايه پدر و مادر بزرگ بشه.
عزيزم خوشحال ميشم رمزتون رو بهم بدبد تا انشالله عكسهاي تولد گل دختر روببينيم.


چشم عزیزم
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 92 14:10
23 ماهگی نیروانا مبارک باشه.نسترن جون پس کو عکساش؟ خیلی وقته ندیدیمشا


حتما عزیزم...بووووووووووس
پویا تم
25 اردیبهشت 92 9:15
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
سمیرامامان پرنیان
29 اردیبهشت 92 1:01
23ماهگیت مبارک عزیزممممممممم


مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 9:17
دخمل ناز
23 ماهگيت مبارك


با اجازه لينكتون كردم


ممنون گلم..منم شما رو لینک کردم
مامانی فری
2 خرداد 92 1:00
23 ماهگیت مبارک عزیزم در ضمن نسترن جون خسته نباشی برای کارهای تولد خدا قوت


ممنونم عزیزم.لطف دارین خانومی