نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

خونه زندگی

1392/1/30 1:21
نویسنده : مامان نسترن
478 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز که خورشید بیدار میشه به همه کوچه پس کوچه ها سر میزنه

تا کنار پنجره هر خونه بشینه و زندگی  رو صدا بزنه......

همون زندگی که تو هر خونه جا خوش کرده و  از سر صبح میزنه بیرون 

تا با زنبیل قرمز روزی

سبزی صداقت بخره

و سر سفره عشق از پاکی دوران بچگی حرف بزنه.....

همون زندگی که یه موقع هایی راهش از اتوبان های شلوغ میگذره و یک وقتایی به کوچه های  آشتی کنون سر میزنه......

ولی هر جا میره به هر کی سر میزنه...با هر کی خوش و بش میکنه و  هر جاسفره دلش و باز میکنه

بازم بر میگرده تو همین خونه

                       ..... سر همین خونه زندگی......

        

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی فری
31 فروردین 92 16:02
عزیزمممممممممممممم ماشالله بزرگ شدی و خانوم اینشالله یه روزی نی نی خودتو بذاری تو کالسکه و ببری ددرنسترن جون چشم بهم بزنی میبینی دخملت داره میره دانشگاه و بعدم دیگه...........................

با ارزوی بهترینها


مرسی فریبا جون از تصویر زیبایی که از اینده گفتین...
من هم برای شما بهترینها و سلامتی ارزومندم و امیدوارم همیشه شاهد لحظات شاد در کنار خانوادتون باشم...راستی فریبا جون فکر میکنم رمز من به دست شما نرسیده..چون برای پستهای بدون رمزم لطف میکنین و کامنت میذارین...من برای شما و مهسا جان با هم رمز فرستادم..همون اول
مامان یاشار
1 اردیبهشت 92 16:43
وای خدای من چه خانوم شده این عروسک زیبات نسترن جون. چه متن زیبایی. خدا برات حفظش کنه. ببوسش


مرسی عزیز دلم...یاشار جونمو ببوس
سجاد
2 اردیبهشت 92 0:08
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم
مهسا مامان مرسانا
3 اردیبهشت 92 0:53



پگاه مامان ارتین
3 اردیبهشت 92 10:11
عزیزم من عاشق این فرشتم.
رفتی اسباب بازی بخری گلم
مامانی دوست داشتی رمزم به مابده
http://artinjan90.niniweblog.com



حتما گلم
مامان امیرناز
3 اردیبهشت 92 13:35
سلام عزیز دلم چقدر دلم برا فرشته ات تنگ شده بود با شرمندگی اگه ممکنه یه بار دیگه واسم رمز و بذار مرسی


دل ما هم برای شما تنگ شده بود ..چشم میام
مامان آرشیدا کوچولو
3 اردیبهشت 92 15:35
من عاشق این تیپ خوشگل فرنگی تم نسترن جون بوس و چلوندنش رو میسپارم به خودت مثل همیشه ... محکم ،محکمتر


مرسی خاله مهربونم....
برای ارشیدا جون و مامان گلش
مامان آرشیدا کوچولو
3 اردیبهشت 92 15:36
من عاشق این تیپ خوشگل فرنگی تم عروسک نسترن جون بوس و چلوندنش رو میسپارم به خودت مثل همیشه ... محکم ،محکمتر


مامان هدیه
5 اردیبهشت 92 10:51
وایییییی
چقدر این دختر خوشگله ناز داره


مرسی عزیزم
مامان آنیل
18 اردیبهشت 92 18:52
عزززززززززززززیزم