نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

فرشته کوچولوی من 22 ماهه شد.

1392/1/21 11:28
نویسنده : مامان نسترن
604 بازدید
اشتراک گذاری

                       taart12.gif                   

                                                      

       

                                             عزیزترینم....زیباترین هدیه خدا

برای تو مینویسم....

برای تویی که قلبت پاک است...برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست.

برای تویی که قلبم منزلگه عشق توست.

برای تویی که احساسم از ان وجود نازنین توست.

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کرده ای.

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است.

برای تویی که عشقت معنای بودنم است.

برای تویی  که غمهایت معنای سوختنم است.

برای تویی که ارزوهایت ارزویم است.

دوستت دارم تا............!

نه............!

دیگر برای دوست داشتنهایم تایی وجود ندارد.

                           بی حد و مرز دوستت دارم

                     

                                                22.gif

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله نوشین
21 فروردین 92 11:33
خاله فدات بشه که اینقدر خانوم گلی شدی،قربون قد و بالات جیگر خاله،مثل همیشه ماه شدی نفسم.امیدوارم همیشه خوش و خرم و خندون باشی ملوسک خاله،عاشقتمممممممممممممممممممممم


قربون خواهر مهربونم برم
محبوبه
21 فروردین 92 13:56
مبارکه نفسم عکستم خیلی خیلی قشنگه دخمل خاله
مامان نسترن تندتندبیا دلم برای نیروانا و عکسای جدیدش تنگ میشه(آخه میدونی خستگی های روزمرم با دیدن عکسای نیروانا رفع میشه)


الهی فدات محبوبه جون....
شما هم هر وقت می یای کلی انرژی مثبت هستی عزیزم
مهلا
21 فروردین 92 23:10
واقعا عشق مادر به فرزند انتها نداره
دیگه چیزی نمونده تا دوسالگی این فرشته کوچولوی ناز


اره مهلا جون...
فقط دو ماه مونده و منم هنوز هیچ کار نکردم
عطیه
22 فروردین 92 18:24
22 ماهگیت مبارک نیروانا جووووون


ممنونم عطیه جونم
مهسا مامان مرسانا
22 فروردین 92 18:29
22 ماهگیت مبارک عزیزم
وای نسترن جون دیروز داشتم فیلم های زمانی که این دو تا فرشته تو دل ماماناشون بودن رو نگاه میکردم کلی دلم گرفت ...دلم برای اون روز ها تنگ شده یادته ؟؟؟؟

با اینکه سختی تو بارداریمون زیاد کشیدیم اما دوست دارم دوباره همه چی به عقب برگرده این روزها تکرار بشه




وای مهسا جون از دلم گفتی..حس زیبای مادر شدن با هیچ حسی قابل مقایسه نبست.ممنونم به خاطر یاداوری لحظات خوب عزیزم
مامانی فری
24 فروردین 92 18:28
سلام نسترن جون 22 ماهگی فرشته کوچولو مبارکککککککککککککککک

رمزوبمو برات خصوصی میذارم


سلام فریبا جون....ممنونم از اینکه منو به خونه قشنگتون دعوت کردین
nafi3
24 فروردین 92 19:07
22ماهگیت مبارک خوشگل خانم


ممنونم گلم
مامانی روژینا
26 فروردین 92 14:35
سلام مامانی سال نومبارک ماشما رو لینک کردیم شما هم اگر دوست داشتین مارو لینک کنیدو یه سری هم به مابزنید مرسی


ممنونم عزیزم...چشم حتما می یام