نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

نوروز اومد دوباره

1392/1/7 12:40
نویسنده : مامان نسترن
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

              

              بازم اومد بهار شاد و خندون                          با سوسن و با سنبل و با ریحون

              باز عمو نوروز برامون اورده                            سبزه و گل به جای برف و بارون                           

             چلچله از سفر رسیده خوشحال                     نگاه  کنید لونه زده رو ایوون

              غنچه گل به روی ما میخنده                          مرغ چمن پر میزنه میخونه

                                                     نوروز اومد دوباره

                                                      فصل گل و بهاره

                                           

                                                       لحظه تحویل سال ۱۳۹۲هجری شمسی

                                                               روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

                                                                         ساعت ۱۴:۳۱:۵۶

        

دخمل کوچولوی من ....خوشحالم از اینکه یک سال دیگه لذت در کنار تو بودن و تجربه کردیم ای بهار زندگیمون.....

هر چند لحظه سال تحویل خواب بودی (صبح با بابا رفتیم خرید و شما هم حسابی تو اون فضای بهاری حال کردی و خسته شده بودی) چند بار اومدم بالای سرت و هر چی نازت کردم پا نشدی و دیگه دلم نیومد بخوام بیدارت کنم ولی موقع تحویل سال کلی ازت فیلم گرفتم تا در اینده ببینی....

بعد از تحویل سال موقعی که اهنگ سمنو ای سمنو داشت از تلویزیون پخش میشد بیدار شدی و با قراز اتاق اومدی بیرون....قربونت برم من ...امیدوارم تا اخر سال همینطور شاد و سر زنده باشی گلم...

از بعد از ظهر هم رفتیم به دید و بازدید عید که طبق معمول هر سال از خونه پدر جون که بزرگتر هستن شروع کردیم که عکساشو تو پست بعدی میذارم....

اینم عکسای عسلی من بعد از تحویل سال.......

                                                   هفت سینمون

        

        

        

        

اینم هدیه من و بابا برای عسلمون  (البته عیدی هم از بابا گرفتی که مثل هر سال  مبلغی رو برات توی حسابت ریخت )

        

        

                                                کیف کوچولو(مبارکت باشه عزیزم)

        

                                 اینم بک عطر و یا بقول خودت ( بیش بیش )

 

 

                                ((  دعای من برای همه عزیزان ))

                                دلت شاد و لبت خندان بماند
                                   برایت عمرجاویدان بماند
                               خدارا میدهم سوگند برعشق
                                هرآن خواهی برایت آن بماند
                                  بپایت ثروتی افزون بریزد
                              که چشم دشمنت حیران بماند
                              تنت سالم سرایت سبز باشد
                                برایت زندگی آسان بماند
                               تمام فصل سالت عید باشد
                                 چراغ خانه ات تابان بماند

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهلا
7 فروردین 92 15:43
انشاا... که سال خوبی داشته باشین
قربون این فرشته کوچولو با اون کادوهاش و مخصوصا اون عطر کوچولوش


ممنونم عزیزم...
خدا نکنه مهلا جون...روی ماهتو میبوسم
محبوبه
8 فروردین 92 1:18
عیدتون مبارک چه هفت سین قشنگ و با سلیقه‌ای ازهفت سین قشنگتر گل دخترمونه که ماه شده انشاا... سالی پر از شادی و سلامتی باشه براتون نسترن جون این گلها هم عیدی من به نیرواناجونم


محبوبه جونم سال نو شما هم مبارک...امیدوارم سالی پراز شادی وسلامتی داشته باشی.
ممنونم از عیدی خوشگلت....
ایلیا و خاله ریحانه
9 فروردین 92 10:36
سال نو مبارک نیروانا جون ایشالا همیشه کنار بابایی و مامانی به سلامتی و خوشی زندگی کنی .

وای بیش بیشُ چ خوشبوِ مبارک باشه عزیزم


سال نو شما هم مبارک ریحانه جون...
بهترینها رو براتون ارزو میکنم..
ممنون
مهسا مامان مرسانا
9 فروردین 92 11:33
عزیزانم براتون سالی پر از شادی وسلامتی آرزو میکنم

به به عجب سفره هفت سین نازی ...

*:

عزیزم قربون خنده هات خاله

مبارکت باشه هدیه های زیبات ...















امیدوارم برای شما هم سال خوبی باشه...
چشماتون قشنگ میبینه عزیزم...
خدا نکنه مهسا جون و ممنونم از تمام محبتات
مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 14:36
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم


همچنین برای شما
مهسا
9 فروردین 92 14:51
سلام عیدتون مبارک انشاا.... سال خوبی داشته باشید
قربون نیروانا گلی برم من ماشاا.... به خانوم گلم
نسترن جون سفرتون خیلی قشنگه بووووووووووووووس


سلام دوست خوبم...همچنین برای شما

خدا نکنه گلم...بوووووووووووووس
سميرا
10 فروردین 92 3:15
سلام نسترن جون سال نو مبارك خوشحال شدم اين پستت رمز نداشت اخه من ورها دلمون واسه نيروانا جون تنگ شده بود شما كه افتخار ندادين به ما رمز بدين به هر حال سال خوبي داشته باشين


سمیرا عزیزم امیدوارم شما هم سالی پر از شادی و خوشی داشته باشین....
دوست خوبم خدانکنه من بخوام کسی رو قابل ندونم ....فقط شرایطشو در حال حاضر ندارم به همه رمز بدم و دیگه اینکه من از شما هیچ ادرسی نداشتم...
کوچولوی خوشگلتو ببوس
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
10 فروردین 92 8:43
سلامی چو بوی خوش بهاری
خوبی نسترن جون چه هفت سین قشنگی خیلی با سلیقه چیده شده اگه دوست داشتی یکی از دوستهای وبلاگی عزیز مسابقه گذاشته برای سفره هفت سین های عید اگه دوست داشتی شرکت کن اینم آدرسشه :
http://arus-shirazi.blogfa.com/1391/10
سال خوبی داشته باشین


سلام گلم...
چشماتون قشنگ میبینه خانومی و امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین
سمیرامامان پرنیان
11 فروردین 92 10:20
عزیز دلم امیدوارم که سال خوبی داشته باشی و کادوهات هم مبارکه


مرسی عزیزم..همچنین برای شما
الهام مامان رامیلا
18 فروردین 92 0:06
مبارکها باشه عزیزم به به چه عکسایی دلم باز شد
مبارک باشه خیلی ماهم عکسای رامیلا رو گذاشتیم تشریف بیارید


ممنونم دوست جونم...به روی چشم .
کلی هم خوشحال میشم
عسل و غزل
18 فروردین 92 12:06
اگر لطف کنی و رمزت رو بدی خوشحالم میکنی


می یام وبت عزیزم
مامان سمانه
21 فروردین 92 2:27
نسترن جون نمیخوای به من رمز بدی? من خیلی وقته نبودم پستها همه رمز دارن
مامان سمانه
21 فروردین 92 2:29
نسترن جون منم رمز میخوام لطفا