نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

خانوم طلا ...روزت مبارک

1391/6/28 12:34
نویسنده : مامان نسترن
870 بازدید
اشتراک گذاری

  164.gif

  میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت

                                                                     میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

 میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید

                                                                    میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

                              

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

   دخترم روزت مبارک 

                                                       براتز ني ني شكلك

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی هدیه
28 شهریور 91 12:38
روز دختر مبارک دختر خوشگل
مامان سوگل
28 شهریور 91 12:50
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دختر گل مبارک
مامان يزدان
28 شهریور 91 12:52
سلام عزيزم.به وب يزدان هم سر بزن.عكس هاي تولدش رو ببين.
مامان تیارا
28 شهریور 91 13:46
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به نیروانای عزیز و ملوس روز دختر مبارک
mamanebaran
28 شهریور 91 16:27
عزيز دلممممممممممممممم روزت مبارك ، زيباترين گل هستي روزت مبارك ، اميد دل مامان و بابا روز مبارك
مهسا
28 شهریور 91 20:36
روزت مبارک عزیز دلم
مهسا مامان مرسانا
28 شهریور 91 21:47
عزیز خاله جیگر خاله ناناز خاله روزت مبارکککککککککککک
مامانی فری
28 شهریور 91 22:33
خوشگل خانوم نیروانای عزیزم روزت مبارک
مامان رويين
29 شهریور 91 10:35
خوشگلترين دختر دنيا روزت مبارك
مامان الهه
29 شهریور 91 15:37
روزت مبارک عزیزممممممممممممممم
نایسل
31 شهریور 91 1:33
روزت مبارککک نیروانای ماه مننن
مامان آرشیدا کوچولو
31 شهریور 91 11:27
عزیز دل من روزت مبارک فرشته نازنین نسترن جون لباس آرشیدا رو درست کردم خیلی خوشکل شد یه دنیـــــــــــا بوس
مامان آرتین
1 مهر 91 12:00
مهدی کوچولو
2 مهر 91 1:02
روزت مبارک گل خوشگل و ناز.ببخشید یه سوال ،لباس تولد نیروانا جون خودتون دوختید؟میخواستم بدونم جنس دامنش چیه؟من یه مقدار تور و پارچه خریدم واسه دختر داییم بدوزم ولی یکی از مامانا گفت زیاد خوب نشده ممنون میشم نظر شما رو بدونم
حسام
2 مهر 91 8:50
اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم یه شعر و خداحافظی برای سفر حتما بیا محتاج دعا هستم
سمانه
2 مهر 91 9:42
سلام نسترن جونم خوبی عزیز دخمل گلت خوبه ؟ خانومی اگه من گرفتار باشم و سر نزنم تو هم که یادمون نمی کنی عزیزمی شوخی کردم ببخش یه مدت گرفتار بودم نتونستم بهت سر بزنم روز دخمل قشنگت مبارک باشه الهی که سالیان سال زنده و سالم زیر سایه مامانی و بابایی زندگی کنه دوستون دارم