نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

یک خواب ناز....

1391/5/23 18:00
نویسنده : مامان نسترن
779 بازدید
اشتراک گذاری

       

       

میمیرم برات که اینقدر ناز خوابیدی....اونم زمانی که هی صدات کنم ولی جوابی نمیشنوم...وقتی می یام میبینم اینطوری خوابی....عاااااااااااااااااااشقتم

                                                    

نیروانای من ...دنیا بزرگه ولی تو          

یک دل بزرگتر از دنیا داری

عزیزم تو با اون صورت خوشگلت

تو دل هر کی که خوبه جا داری

                                                                        

نیروانای من...دنیا یزرگه ولی من

تو رو هر جایی که باشی میبینم

برات از قشنگترین باغ زمین

گلای مهربونی رو میچینم

 

نیروانای من...خدای مهربون ما

بچه های خوب و خیلی دوست داره

وقتی که از اسمون بارون می یاد

براشون خوابای رنگی می یاره

 

وقتی تو تو خواب میخندی میدونم

یک فرشته داره نازت میکنه

یک فرشته که شبیه خودته

خودشو محرم رازت میکنه

 

نیروانای من...دنیای پاک بچگی

از تموم زندگی قشنگتره

مهربون باش و به مردم خوبی کن

حرفای فرشته ها یادت نره


                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

آرزوی من
23 مرداد 91 17:55
خیلی زیبا نویشتی خیلی براتون خوشحالما چون فرشته دارین تو خونتون
خاله جون
23 مرداد 91 17:58
آخی چقدر ناز خوابیدی
مامانی فری
23 مرداد 91 18:07
قربونت برم اینقدر ناز خوابیدی دلم غش رفت برای اون معصومیتت راه رفتنم مبارک باشه خوشگلم شنیدم حسابی مستقل شدی و خودت تنهایی میخوای فدم برداری اینشا الله قدمهای خوشگلت و هر جا بذاری واست پر از شادی و نشاط باشه
نایسل جون
23 مرداد 91 18:57
الهی خاله فداش شه اینقدر ناز خوابیده
نایسل جون
23 مرداد 91 18:58
بازم مثه قبل شد مامان نشم عزیز دلم
مهلا
23 مرداد 91 23:11
ای جونممممممممممممممممممم درست مثل فرشته هااااااااا
عمه آتنا
23 مرداد 91 23:21
الهییییی
مامان آنیا
24 مرداد 91 0:14
الهی قربونت برم که انقدر قشنگ خوابیدی نسترن جون چقدر با احساس نوشتی واقعا لذت بردم خانم خانوما از هر انگشتت یه هنر می ریزه همیشه شاد باشین
محبوبه
24 مرداد 91 1:23
ماشاا... چقد نازخوابیده. وقتی بچه ها رو می بینیم آرامش می‌گیریم. زندگیتون سراسر آرامش و شادی باشه نسترن جون
نایسل جون
24 مرداد 91 2:10
آره منم راضی ام به رضاش
مهدی کوچولو
24 مرداد 91 5:59
وااااای الهی طفلک چطوری خواب رفتهقربونت خوشگلکم
مامان رهام
24 مرداد 91 10:42
سلام نسترن جون............الهی خاله فدات شه چقد ناز خوابیده عروسک من نسترن جون نوشته هات مثل همیشه محشر بودن
الهام مامان رامیلا
24 مرداد 91 14:31
ای جانمممممممممممممممم خانم خانماکم پیدا شدی غیبتهات غیر موجه شده خانما از ما گفتن بود
آرزوی من
25 مرداد 91 3:57
سلام آپ شدم یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را، کلماتی مثل : بابا، مامان، پدربزرگ … بیایید افسوس ساز نباشیم ... از دست کاشها کاری بر نخواهد آمد ...
مامان تیارا
25 مرداد 91 10:14
عزیز دلم چقدر ناز خوابیدی فرشته کوچولو
مامانی فری
25 مرداد 91 11:37
عزیزم خصوصی داری
مامان آرتین
25 مرداد 91 11:48
الهی قربونت برم من فرشته کوچولو
مامان الهه
25 مرداد 91 15:26
عزیزمممممممممممممممممممممم به قول مامان راست میگه چه ناز خوابیده عسلمممممممممم هیچی شیرین تر از این نیست که کودک در آرامش خوابیده بتشه و تو نگاهش کنی و خاطراتت رو در ذهن مرور کنی و وقتی به شیطنتهاش میرسه دلت ضعف میره که بگیری و بچلونیش
حسام
25 مرداد 91 20:10
سلام ای بنازم عجب وبلاگ زیبایی داری خیلی باحاله موفق باشی دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم نظرتو ببینم در ضمن لنکیدمت روزگار بر شما خوش
آرزوی من
26 مرداد 91 1:16
وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره میفهمی ... پیر شده وقتی داره صورتشو اصلاح میکنه و دستش میلرزه میفهمی .... پیر شده وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه.... و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو بود...
آلاء
26 مرداد 91 3:18
آخیییییییییی خیلی ناز خوابیده شما شب بیست و سوم حرم بودید؟ آخه برنامه رو از تی وی میدیدم یه نی نی بود شبیه فرشته شما
مهسا مامان مرسانا
26 مرداد 91 14:43
عاشقتم خالهههههههههه
مهسا
26 مرداد 91 18:04
سلام قربونت برم من عسلم چه ناز خوابیدیخانمی کجا بودید؟ دلم براتون تنگ شده بود بوس برا نسترن جون ونیروانا گلی
مامان سمانه
26 مرداد 91 18:51
ای جانم چه ناز خوابیده قربونش بره خاله ولی امکان نداره من ببینم بردیا خودش خوابیده خواباندن بردیا همیشه برام یه پروژه بزرگه
مامان آرشیدا کوچولو
27 مرداد 91 23:45
عزیز دلم به این میگن آرامــــــــــــــــــــش فقط انرژی مثبت داره قبونت برم دلبری با اون ژست خوابیدنت خوبشحال مامان نسترن که خدا اینقدر دوستش داشته فرشته به این خوبی بهش داده مگه نه مامانش
مامان امیرناز
28 مرداد 91 1:18
سلام عزیزممممممم مثل فرشته ها خوابیده نسترن جون پاک مارو یادت رفته هااااااااااا؟
نایسل جون
28 مرداد 91 20:24
حسام
29 مرداد 91 11:08
سلـــــــــــــــــــــام -------درود بر تو عــــیدت مبارک ایشالا روزگار این فرصتو بهم بده تا سال اینده هم بتونم این عید را به عزیزانی همچون شما تبریک بگم روزو روزگار بر شما خوش
مهدی کوچولو
29 مرداد 91 12:49
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران,عیدتون مبارک
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 15:14
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی. عید برعاشقان مبارکباد. ای جوونم، چه خواب نازی
مامان امیرناز
4 شهریور 91 17:32
سلام عزیزم فدای خوابیدنت
مامان شراره
5 شهریور 91 1:56
قربون اين مدل خوابيدنت بشم. فرشته معصوم. نيرواناي گل. واقعا مثل فرشته ها خوابيدي عزيزم
مرسدس
7 شهریور 91 1:36
واااااای چه عسل خوابیده...من بودم لهش می کردم وقتی میومدم و میدیدم اینطوری خوابیده..خیلی خوب بود کلی حال داد به من نصفه شبی یه عالمه ماااااااااچش کن
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 14:11
فرشته کوچولوی ناز نازی مامانی چرا پست جدید از فرشته کوچولومون نمیگذاری خب دلمون براش تنگ شده آهان دارید خودتون رو برای تولد مرسانا جون آماده میکنید آفرین
نایسل
10 شهریور 91 19:25
عزیز دلم کلی دلم براتون تنگ شده بودد یه عالمه بوس
مامانی روژینا
11 شهریور 91 16:45
سلام خانومی چه خوشگل خوابیدی عزیزمن با اجازتون لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین مارولینک کنید مرسی
mamane helena
15 شهریور 91 21:26
salam nastaran joon khobi azizam? delam barat tang shode bod vay asheghe in mehrabonitam ke to jomlatet hamishe moj mizane bebos gol dokhmalemono pishe ma ham biyayd.boossssss
مامان یاشار
19 شهریور 91 12:55
جیگرشو با ابن مدل خوابیدنش
مامان اميرحسين
22 شهریور 91 10:37
سلام خوبي دوست جونم من نميام شما هم نمياينا چه خواب نازي نيروانا جون رو ببوس
مامان اميرحسين
22 شهریور 91 10:37
خصوصي
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 10:47
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز دختر مبارک