نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

تاتی تاتی....عسلم قدم بردار

1391/5/2 19:44
نویسنده : مامان نسترن
915 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان وبابا دیروز برای اولین بار بدون کمک چند قدم برداشت....   

شب من و بابا داشتیم غذا میخوردیم که دیدم دخملیمون در حالیکه بالشت کوچولوی مورد علاقش دستشه داره به طرف ما می یاد..

            

نفهمیدم دقیقا 3 یا 4 قدم بود ولی تا هیجان مارو دید خودشو نتونست کنترل کنه...الهی قربون اون پاهای خوشگلت برم من...

البته چند روز قبل هم یک و دو قدم برداشتی ولی با کمک بلند شده بودی و این بار کاملا مستقل...

                               هزار بوسه فدای هر قدمت

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان شراره
2 مرداد 91 20:29
اي جانم.پس پري دريايي ما خودش بدونه كمك راه رفت مباركهههههههههههههه ايشالله خوشگل خاله تو زندگيت قدمهاي بزرگ وموفق برداري عزيزم
مهسا
3 مرداد 91 0:00
قربونش برم من عسلم با اون پاهای کوچولوت تاتی کن که مامان و بابا منتظرن نیروانا گلی می بوسمت گل من
الهام مامان رامیلا
3 مرداد 91 0:28
مبارک باشه عزیزم انشالله قدمهای محکمی در زندگیت برداری کوچولو خاله خیلی ذوق زده شدی نسترن جون مگه نه خیلی لحظه شیرینیه
مامان سمانه
3 مرداد 91 3:50
وای الهی من فدای تو گل دختر برم که اولین قدمهای زندگیت و برداشتی مبارکت باشه عزیز دل وای مامان نسترن جون میتونم درک کنم دقیقا" اون لحظه چه حسی داشتی من که همچین از خوشحالی جیغ زدم که بچم همونجا ماتش برد و افتاد
مامان آنیا
3 مرداد 91 8:50
مبارک باشه عزیزم به سلامتی خیلی لحظه شیرینی زمانی که دخترم اولین قدم برداشت چنان جیغی زدم که طفلکی ترسید
مامان احسان
3 مرداد 91 10:58
سلام عزیز دل خاله ماشالله پس راه میری امیدروارم همیشه گامهای بلند موفقیت رو یکی پس از دیگری برداری گلم
مامان آرتین
3 مرداد 91 13:03
به به مبارکههههههه پری دریایی
مهسا مامان مرسانا
3 مرداد 91 17:43
من خودم دیدم که بلند میشه این وروجک خاله قربونش ماشاالله خیلی بانمک ترشده
نایسل خانم
3 مرداد 91 19:02
الهی فداشششش شممممممم پری خالههههه آفرین فداش شممم راه میرههه
نایسل خانم
3 مرداد 91 19:02
بمیرم برات هوس شلیل کردی بفرستم ؟
مامان امیرناز
3 مرداد 91 19:32
سلام فرشته راه رفتنت مبارک ایشالا قدمهای خوشگلت و هر جا بذاری واست پر از شادی و موفقیت باشه
نایسل خانم
3 مرداد 91 20:06
ای جانننن آره خدایی سبزی میوه نیشابور عالیه چند وقت پیش باغ دوستمون بودیم میوه هاش سم نزده بود وایییی میوه به معنی واقعی بوددد طعمش فرق میکردد کد حیوانی عالی بوددد
نایسل خانم
3 مرداد 91 20:07
شب خونه مامانم میرم نیستم ا گه بتونم با موبایلم اپ میکنم گلممم دیشب رمزم یادم رفته بود نمیتونم با گوشی رمزشو بزنم پدرمو در اومد نیومد توش ب
نایسل خانم
3 مرداد 91 20:07
نوش جونت بچسبه به جونت
مهدی کوچولو
4 مرداد 91 2:02
تاتی تاتی زیر پات نقل و نباتی.قدمهات محکم و استوار و جاودانه عروسک خوشگلمهزارتا بوووووووووسسسسس
سپیده
4 مرداد 91 19:01
سلام. خوبید؟ اگه دوست دارید عکسهای جشن دندونی کوچولوتون رو تو وبلاگ کودک من بنام خودتون بزارم تا بقیه دوستان از ایده ها تون استفاده کنند. منتظر جوابتون هستم. با تشکر.
خاله نوشین
4 مرداد 91 20:50
گل خاله مبارکت باشه عزیزم،امیدوارم توی همه مراحل زندگیت قدمهای بلند برداری و بشی افتخار هممون نفسم من عاشق اون قدمهای بدون تعادلتم نفسم با اون پاهای بلوری کوچولوت که مثل پریا این ور و اون ور میری شاد باشی گلم
نایسل خانم
5 مرداد 91 9:47
الهی فدات شم اینقدر به فکر منی مرسی گفت یکی دوهفته دیگه برم هنوز سطح هورمون پایینه زیر 10 بود
سمانه
5 مرداد 91 10:54
سلام نسترن جونم مبارک باشه قدمای نازنین فرشته ی کوچولوتون الهی که همیشه شاد و خوشبخت باشید و نیروانا جونمم کم کم با بزرگتر شدنش هر روز بذر امید و شادی رو توی دلتون ریشه دار تر کنه
بابای دوقلوها
6 مرداد 91 10:04
وایییی چه لحظه شیرینی دیدن اولین گامهای دلبندانمان خدا حفظش کنه
شکلکهای جالب آروین
8 مرداد 91 12:23
سلام ممنون از حضورتون با افتخار لینک شدی خصوصی داری
مامان الهه
10 مرداد 91 17:59
الهی قربون قدمهات بشم انشاالله همیشه در راه درست قدم برداری گلم
مامان فرزانه
10 مرداد 91 18:12
سلام خوبی نسترن جان بی خبری
نسترن
14 مرداد 91 4:54
سلام نسترن جون خوبی روزه نمازات قبول کجایی خانمی نیستی ما منتظر پست و عکسای جدید گل دختر هستیم
مامان رهام
14 مرداد 91 11:00
خاله قربون قدمات عسیسم
مامان آتین
16 مرداد 91 17:41
راه افتادنت مبارک عزیزممممممممممممممم
مامان ترانه
17 مرداد 91 0:38
مبارکه گلم
مامان علی مرتضی
19 مرداد 91 11:48
سلام دوست خوبم امپراطور ما توی مسابقه ی نی نی شلخته شرکت کرده لطفا کنید به وب ما بیاید چون اونجا توضیحات کامل وشیو ه ی رای دادنو نوشتم باتشکر
مهسا مامان باربد
21 مرداد 91 12:19
شمیم
24 مرداد 91 13:26
سلامممممم اخی نازی فک کنم اندازه دخمل من باشه شایدم بزرگتر ادو ذوق میکنه میبینه هر روز نی نیش داره بزرگ و بزرگ تر میشه و شاهد رشد و شکوفایی اونه ایشالا زنده باشه راستی میتونم منم عکسای تولدشو ببینم اخه رمز داره منم که رمزشو ندارم قربونت
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 17:20
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.