نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

شب یلدا

1390/10/6 13:57
نویسنده : مامان نسترن
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

امسال شب یلدا زیباترین یلدایی بود که تا به حال  داشتم چون تو در کنارمون بودی.امسال تصمیم گرفتیم شب یلدا خونمون باشیم.چون بابایی اینا مسافرت بودن و خونه پدر جون هم قرار شده بود شب بعد همه دور هم جمع بشیم.امسال کلا متفاوت با سالهای قبل شد و چندتا از دوستامون اومدن خونه ماوبا هم جشن گرفتیم.دست گلشون درد نکنه که هدایای زیبایی برای شما اوردن.شما هم یک هدیه خیلی جالب به همه ما دادی.اونم این بود که تا اهنگ شروع میشد شما هم شروع میکردی به تکون دادن شونه هات و تا اخر شب هم ول کن نبودی.          (قربون اون رقصت بره مامان.ماه شب یلدای من)

 

        

 

             

 

        

  

          

   

     

       

     

      

     

      
              
نیروانا و هدایای شب چله

 

 

      

 

 

              به به چه خوشمزه  زبانزبان

 

  

    

 

    

               این هدیه از طرف من و بابا برای تو گل قشنگم

 

       

                این پیراهن وپتوی خوشگلو مامانی عزیزومهربون با اون دستای هنرمندش برات بافتهماچ

 

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

دوتا عشقم محدثه
6 دی 90 13:53
چه دخمل نازی خوشحال میشم به منم سر بزنی
تینا
6 دی 90 14:45
سلام عزیزم معلومه حسابی بهت خوش گذشته خاله جون کادوهاتم مبارک خیلی قشنگن
زينب عشق مامان و بابا
6 دی 90 15:01
سلام سلام گلتون رو ببوسيد خيلي نازه
طاهره مامان اميرعلي
6 دی 90 15:13
سلام.تبريك ميگم خيلي با سليقه سفرتونو چيدين .دخمليه خوشگلي هم دارين.
مامان اميرحسين(سام)
6 دی 90 15:40
واي خيلي عكسهاي شب يلدا قشنگ بود چه دختر نازي شده نيروانا تو عكسهاش كرسي خيلي با حال بود خوشم اومد بوس واسه نيروانا
مامان اميرحسين
6 دی 90 15:42
چه لباس خوشگلي تنشه ماه شده
مهسا مامان مرسانا
6 دی 90 18:00
وای جیگر خاله.......خیلی ناز شدی تو این لباس.....قربونت برم.....کلی جیغ کشیدم تا عکس هات رو دیدم.....جای من خالی بوده اون شب.....عزیزم کادوهات مبارکت باشه...دستشون درد نکنه.....دست مامان نسترن هم درد نکنه......
الهام مامان رامیلا
6 دی 90 20:37
ای جانم کرسییییییییییییییییییییییییییییییییی وای نیروانا رو ببین خیلی نازه ماشاللهههههههههههههههههههههههه مبارکت باشه خاله چه کادوهای خوشگلی خیلی نازننننننننن دست همه درد نکنه
مامان سمانه
7 دی 90 1:58
مامان نسترن واقعا" با سلیقه ای دلم شب یلدا خواست که دور کرسی بشینیم با یه همچین میزبان خوشگل و ملوسی با اون لباس جیگرش
مامان رويين
7 دی 90 13:14
عاشقتم عزيزم خيلي خوشگل شدي خاله جون مامان نسترن با سليقه بهتون تبريك ميگم خيلي عاليه
محمد
7 دی 90 13:37
شادباشید وسلامت
خاله نگار
7 دی 90 20:41
خاله قزی با این لباس واقعا مثل ماه شدی....با دیدن عکسای خوشگلت دلم واست ضعف کرد.....امیدوارم عمرت مثل شب یلدا طولانی باشه
عمه سميرا
8 دی 90 9:38
قربونت بشم من!!! با اين لباس خوشگلت واقعا ماه شدي!! دست مامان نسترن درد نكنه واقعا زحمت كشيده!آفرين به تو كه هر چي با تو عروسك بازي ميكنن حرفي نمي زني قربونت بشم من
محمد
8 دی 90 10:26
mamani helena
8 دی 90 14:44
salam vay che naz oftade asalam to in aksash che kadohaye ghashangi  
خاله نگار
9 دی 90 16:06
تو نفسه خاله ای هروقت خسته هستم عکسهای خوشگلتو میبینم و دوباره جون میگیرم
مامان زینب
24 دی 90 23:35
باور کن دهنم از تعجب وا موند...خیلی همش قشنگ و با حوصله بود ای ول دمت گرم
مهناز
21 بهمن 90 17:13
نيروانا جون عكسهاي قشنگتو ديدم و لذت بردم .نميدوني چه مامان گلي داره وقتي بزرگ بشي بهش افتخار ميكني، اميدوارم وقتي بزرگ شدي طوري زندگي كني كه باعث افتخار مامانو بابا بشي عزيزم. صورت چون برگ گلتو ميبوسم و تورو به دستهاي خداي بزرگ مي سپارم


مرسی عزیز دلم که اومدی پیشم...خیلی سوپرایز شدم...دوستت دارم