نیروانانیروانا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

تقدیر یک فرشته

سرگرمی وبلاگی

1392/3/16 1:03
نویسنده : مامان نسترن
1,995 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     totalgifs.com engracados gif gif engracados17.gif

مهسا جون مامان مرسانا گلی امروز دعوتمون کرد به یک سرگرمی وبلاگی که ازش ممنونم بابت انتخاب ما....و اما سوالاتی که باید جواب داده بشن.............

 

1 - بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟ از دست دادن عزیزانم برام مثل یک کابوسه

2 - اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟ باید تو موقعیتش قرار بگیرم بعد هم این سوال یک مقدار می تونه شخصی باشه

3-اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه اون آرزو چیه ؟  براورده شدن همه ارزوهام

4 - از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟ پلنگ

5 - کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟  کلا عاشق کارتون بودم ولی در الویت بلفی و لیلیبیت ....خانواده دکتر ارنست ....بابا لنگ دراز

        


                       

                         

6 - در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟ خورشت بامیه

7 - اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟ نفسم به شمارش می افته و شروع میکنم به تند تند کار کردن

8  ـ با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟ خسته  شدم از مشکلاتی که به خاطر اورانیوم و قیمت بالای مرغ داریم برای همین به ارامش دریا پناه میبرم..... 

9 ـ دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟

                                   تن آدمی شریف است، به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست، نشان آدمیت

اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی

چه میان نقش دیوار و میان آدمیت؟

 

10 ـ اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آن روز کدام است؟ دوست دارم نصف روز برم به اینده و شاهد خوشبختی دخترم باشم و نصف روز برگردم به عقب و شاهد دوباره لحظه ای باشم که در اتاق باز شد و دختر عزیزتر از جونمو اوردن و دادن تو بغلمبغل

11 - شما چه رنگی هستید و چرا ؟ صورتی...به نظرم خیلی رنگ  لطیف و زیباییهمژه

12 - اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟ آلمان

13 - بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟ شب تولد نیروانا از طرف خواهر شوهرم.....( خدا داره امشب به خاطر بدنیا اومدن دختر قشنگ مون رحمتشو تمام می کنه! بارون می یاد و من یادم نمی یاد تا امروز خرداد بارون داشته باشیم)

14 - اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟ خانواده ام

15 - اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟ بیماری

16 - کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟ بازم خانواده ام مخصوصا اونایی که الان در کنارمون نیستن

17 - اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟  عاشقانه هایم برای تو

18 - خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟توت فرنگی

19 - سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟زیاد بلد نیستم از کلمه ( نه ) استفاده کنم و خیلی هم احساساتی هستم  ...

20 - کاشکی ..........؟ کاش واژه هایی به نام فقر و گرسنگی و بیماری و جنگ وجود نداشت  و هر زمان بیرون میرفتیم شاهد کودکان کار در پشت چراغ قرمز ها نبودیم ....خیال باطل


                                                        flower2520envellop.gif


                                                     دعوت میکنم از..............

                                                     الهام جون مامان رامیلا جان

                                                  فریبا جون مامان نیروانای عزیزما

                                                    مامانی مهربون ارشیدا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهسا
16 خرداد 92 10:59

سلام چه پيامك زيبايي


مرسی مهسای عزیزم....
زهرا
16 خرداد 92 12:56
وای دلم برای اینجا تنگ شده بود نسترن جون خیلی خوب شد که درست شد


قدات بشم عزیزم...دل من هم برات تنگ شده بود ...
چند روزیه قالبم مشکل پیدا کرده...قراره مادام جون تا هفته اینده درستش کنه..
سمیرا مامان اهورا
17 خرداد 92 0:58
نسترن جون سلام
من از طریق وب مرسانا جون با وبت آشنا شدم البته یه مدته کوتاهیه
اگه موافقی تبادل لینک کنیم؟؟؟


خیلی خوشحال شدم عزیزم..بله حتما
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
17 خرداد 92 3:34
چه اس جالبی تو اینباکس گوشیت داری نسترن جون
دست عمه نیروانا جون درد نکنه


مرسی عزیزم..
هر وقت میبینمش همون حس قشنگ شب تولد نیروانا رو دارم
هدیه
18 خرداد 92 1:24
سلام عزیزم

من براتون چند تا کامنت گداشته بودم نرسید؟


چرا عزیزم من امروز دیدم
نسترن
18 خرداد 92 17:14
سلام من اولین باره وارد وبلاگتون میشم فکر کنم اینجا رو برای یک کوچولو درست کردین داشتم میخوندم تا فهمیدم اسمتون نسترنه کلی ذوق کردم از اسمم خیلی خوشم میاد از همه نسترن های دنیا هم خوشم میاد این سوالا بعضی از جواباتون مثل جواب من بود دقیقا همون روحیات بازم بهتون سر میزنم


خیلی خوش اومدی عزیزم...
چه جالب ...پس معلومه خیلی باحال هستی نسترن جون
خوشحال میشم گلم
سمیرا مامان اهورا
18 خرداد 92 18:43
عزیزم مرسی که دعوتمو قبول کردی
نیروانای عزیز و مامان مهربون به جمع دوستای من و اهورا خوش اومدید


خواهش میکنم گلم...
باعث افتخاره
مريم مامان نيكان
18 خرداد 92 21:06
سلام 2 روز ديگه بيشتر به تولد اين فرشته زميني باقي نمونده بيصبرانه منتظر ديدن عكسهاي روز تولد نيروانا جان هستم.راستي تم تولد گل دخترمون امسال چيه؟


ممنونم عزیز مهربون .
تم تولدش هلو کیتی...انشاا...قرار جمعه 24 جشن تولدشو بگیریم...
عروسک نازمو ببوس
هدیه
18 خرداد 92 22:56
سلام عزیزم

ی نظر خواهی مهم و فوری ازت دارم

ممنون میشم بیای وبلاگم


چشم عزیزم..الان می یام
مامان آرشیدا کوچولو
19 خرداد 92 6:34
ممنونم مهربونم که دعوتم کردی
تولد عشق کوچولوت هم 1000 بار مبارک


مرسی مهربونم
مامان احسان
19 خرداد 92 10:01
سلام دخمر پیشاپیش تولدت مبارک